Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isännöitsijä on idiootti

Vierailija
25.12.2023 |

Moi, onks kellään näin tyhmä idiootti isännöitsijä ? Se tunkee omilla avaimillaan asuntooni ja on häätämässä mua pois. Se on mukamas sotkuinen ja täynnä tavaraa. Ei tasan ole täynnä tavaraa ! Kyllä siellä mahtuu hyvin kulkemaan, jos et ole ylipainoinen ihminen. Kaikki tässä maailmassa vaan eivät satu olemaan mitään siivoushulluja.ja ns ohjaajat, varsinkin yks akka, tunki omilla avaimillaan väkisin sisään, kun olin kotona, ja alkoi uhkailemaan.et tulee pari muuta ihmistä siivoomaan, eikä multa kysytä mitään ! Kyllä mä nyt roskat tunnen ja käyttökelpoisen tavaran. Mulla käy yhä ns siivooja perjantaisin, vaikka sen piti loppua viime kuun lopulla. Se ei imuroi IKINÄ MISTÄÄN kohdasta asuntoani, vain luuttuaa lattian, ja senkin vain osaksi. Ja vessaan se ei edes luuttua lattiaa koskaan. Harvoin se vie kaikki roskapussit pois. Aina jää ainakin yksi sinne. Ja piti laittaa vessanpöntön yläkansi kiinni ylös, kun se ei usko sitä, että se on jätettävä ylös ! Teipillä. Siitä lähtien se on pysynyt ylhäällä. Ja sänkyni alla on kauheasti aina pölyä, edes sieltä se ei imuroi saati luuttua ! Oon nähny sen muutaman kerran, se tuntuu vaihtuvan aina. Kerran pari se oli tunkemassa ennen aikojaan sinne ! Häädön sen veke ja sanoin, et tuu vaan sovittuun aikaan, ei muulloin ! Nytkin sattuu olemaan jopa 3:n kk:n vuokrat maksamatta, ku rahaa ei ole niin paljon, et se riittäisi kaikkeen. Ja oon hakenu toimeentulotukea monta kertaa, enkä oo ikinä sitä saanut, jää mukamas ylikin ! Miks ne ei itse Kelassa viitti tarkistaa asiaa, että sinne pitää lähettää kaiken maailman lomakkeita netinkin kautta ? Kysymyksiä on tuhat, osa täysin turhia. Jos ne kerran tietää, et rahaa jää ylikin.on ne nyt aika pöljiä ihmisiä ! Ja niiden täyttämisessäkin menee ikuisuus ihan hukkaan ! Ja sit pitää vielä aina lähettää liitteenä mm vuokrasopimus, vaikka se on jo siellä ! Sen pitäisi olla siellä 2-3 vuotta, ei vaan pari kk. Ei aina haluaisi sitä sinne lähettää liitteenä. Tämä alkaa jo mennä hermoon. Ihan oikeasti !! En halua sitten mitään tekstiä tyyliin: omapahan on syysyms, vaan kannustuksia ja kohtalotovereita. Kiitos. 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap koskaan kuullut kappalejaosta? Eihän tuota selostusta jaksa lukea.

Vierailija
2/4 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa vastata vihaan koska viha tuottaa vihaa vain, otsikkokin todistaa sen, mutta en tuomitse yhtään mitään

Hyvää uuttavuotta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka on joulu, niin kannattaisi ottaa määrätyt lääkkeet säännöllisesti.

Vierailija
4/4 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka on joulu, niin kannattaisi ottaa määrätyt lääkkeet säännöllisesti.

Minä syön määrättyjä lääkkeitäni, en ole Ap enkä tiedä kelle viesti kohdistui mutta vastasin silti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän