Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusioperheeseen huijaaminen

Vierailija
25.12.2023 |

Elikkäs näin, että tapasin miehen, n. 15v sitten. Hän sanoi olevansa n.puolivuotta sitten eronnut ja hänellä oli 2 ja 3 vuotiaat lapset. Todellisuudessa miehellä oli niin tuore ero, että edes eropapereita ei oltu laitettu vireille.  Mies sanoi haluavansa edetä hitaasti eron ja lasten takia, joten emme juurikaan nähneet, vaan viestittelimme. Olin niin ihastunut ja umpisokea, etten halunnut kyseenalaistaa sitä asiaa, että mitenkäs se liittyi hitaaseen etenemiseen, että lapset tulivat minun luokseni käytännössä heti, joka toinen viikonloppu.  Olin monesti useita tunteja vain näiden lasten kanssa, kun mies oli kuulemma "hoitamassa eroaan".  Kuukaudet kuluivat ja vuodet. Kokoajan miehellä oli ongelmia sopeutua, ja ero otti niin muka koville. Minusta oli siis tullut huomaamattani "lastenhoitaja". Aina kun yritin tästä miehelle puhua, hän hermostui ja alkoi haukkumaan, että kuinka kehtasin kysenalaistaa kaikkea, ja enkö halua olla hänen ihanien lastensa kanssa. Mies hankki oman asunnon (tiedä kuinka kauan se oli hänellä,ollut) mutta tännekkään en ollut tervetullut, kun vaan silloin, kun lapsetkin olivat sielä. Aivan järkyttävää myöntää, että tässä paletissa meni n.10 vuotta. Kun lapset tulivat teini.ikään, heitä ei yhtäkkiää enää kuulunutkaan isänsä luokse. Tuollion mies myönsi, että hänellä oli ollut toinen nainen koko "suhteemme" ajan, ja minä olin ollut vaan hänelle pakon edessä hankittu lastenhoitaja. Koska hänen naisystävänsä oli sopimaton tähän tehtävään.  Kun lueskelin noita uusperhejuttuja, niin päätinpä kertoa oman kokemukseni.... 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tämä ei ole totta. 

Vierailija
2/8 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tämä ei ole totta. 

Jos tarina olisi totta, ei tarinassa esiintyisi mies, vaan räkänokkainen kakara.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa sangen karvas kokemus😬 Siinä vasta kultakimpale mies.

Vierailija
4/8 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, sitä saa just sellaista kohtelua, mitä sietää. Itse aiheutettu ongelma, ja vielä 10 vuotta mamma roikkuu tuollaisessa riistokuviossa....äly hoi. 

Vierailija
5/8 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan tuo aika karvasta luettavaa...

Vierailija
6/8 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

no eipä sitä uusioperhettä enää kauaa tarvi sietää jos 15 vuotta sitte oli lapset 2 ja 3. Nythän ne ovat jo 17 ja 18 joten muuttanevat opiskeluiden perässä muualle.

Vierailija
7/8 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä lienee keksitty tarina, ei kai kukaan oikeasti ole noin tyhmä??? 

Vierailija
8/8 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarina on totta, niin todella mulkku ukko on kyseessä. Aloittaja itse taas on aikamoinen pösilö. Hän saa syyttää tilanteesta isolta osin itseään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi