Naapuri on katsellut ikkunastaan suoraan asuntoomme monta minuuttia...
Olen 23v mies ja olen suvun kera joulua juhlimassa isovanhempieni omakotitalossa. Huomasimme muutama minuutti sitten että vastapäätä asuva naapurimme tuijottelee asuntonsa ikkunasta suoraan meidän olohuoneen ikkunasta sisään jonne juuri katoimme jouluruoat. Hän vain tuijottelee selvästi suoraan ikkunasta asuntoomme ja välillä vilkaisee meitä silmiin kun ihmettelemme että mitä hän meidän jouluruokia tarkkailee. Mitäköhän tässä nyt pitäisi tehdä...
Kommentit (14)
Nyt hän meni toiseen huoneeseen ja tuijottaa meitä nyt toisen huoneen ikkunasta...
Ap
Ei meidän olohuoneessa ole verhoja.
Ap
Ja mitäköhän seuraavaksi???Naapuri ringittää ovikelloa??
Tylsiä,kuluneita provoja 🤮🍾
Katselin ohi lipuvaa laivaa, mikä meni ohitse. En katsonut teidän ikkunaan :-)
Voi kauheeta, tehän ootte kohta ihan täynnä reikiä. Sulkekaa verhot. Jos niitä ei ole, sammuttakaa valot, vain pienet kynttilät palamaan. Tai lakatkaa luulemasta, että teidän joulupöytä ketään kiinnostaa.
Miksei muka saisi katsoa? Jos ette halua, että sinne katsotaan, niin sitten verhot ikkunoiden eteen. Tai mietitte näitä naapurin näköyhteyksiä siinä kohtaa kun harkitsette asunnon/talon ostoa.
Olen monta kertaa miettinyt, eikö omakotitalossa asuvia häiritse, että kuka tahansa ohikulkija voi katsella heidän pihaansa tai ikkunoista sisälle. Ilmeisesti siis häiritsee. Taajamassa se tuntuu jotenkin alastomalta asumismuodolta verrattuna kerrostaloon.
Mekin asumme nykyisin omakotitalossa, mutta ainoa näkyvissä oleva naapuri on noin 400m päässä ja välissä on metsää, jonka läpi tuon talon valot pilkottavat. Lähin naapuri on 200m päässä, mutta välissä oleva kallio estää tuijottelun.
No kutsukaa toinen yhteiseen pöytään!
Kerrostalosta näen kun kadun toisella puolella harrastetaan sitä itteään ilman verhoja, ei häiritse, mutta joskus tuee katsottua.
Up