Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saitteko paljon jouluntoivotuksia?

Vierailija
25.12.2023 |

Minä en saanut yhtäkään viestiä. 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei :(

sain itse yhden ilman että ensin lähetin itse. Kaikkiin joulun toivotus viesteihini vastattiin kyllä. Varmaan harvempi enää lähettää viestiä saati korttia? 

Vierailija
2/4 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on oikeasti pöljä tapa, että ihmiset laittaa kortteja sen mukaan, joilta on saanut joulukortin. Itse olen muistanut ihmisiä siitä riippumatta ja tottahan se menee, että ei kaikki ne ihmiset ole jouluna ikinä muistaneet ja useimmilta kortti tai joulumuistaminen tulee sen jälkeen, kun on saanut mun kortin. Jos en ole korttia laittanut, ei niiltä tule seuraavana jouluna korttia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on oikeasti pöljä tapa, että ihmiset laittaa kortteja sen mukaan, joilta on saanut joulukortin. Itse olen muistanut ihmisiä siitä riippumatta ja tottahan se menee, että ei kaikki ne ihmiset ole jouluna ikinä muistaneet ja useimmilta kortti tai joulumuistaminen tulee sen jälkeen, kun on saanut mun kortin. Jos en ole korttia laittanut, ei niiltä tule seuraavana jouluna korttia. 

Tää onkin hauska. Joulukortit säilytetään sen takia, että voidaan joulun alla tarkistaa kuka on edellisvuonna lähettänyt.

Vierailija
4/4 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ei :(

sain itse yhden ilman että ensin lähetin itse. Kaikkiin joulun toivotus viesteihini vastattiin kyllä. Varmaan harvempi enää lähettää viestiä saati korttia? 

Tämä on surullista. Viestikin on niin älyttömän helppo lähettää :(

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä