Joulupöytä, jossa suolaa ei saa edes pyytämällä
Olin tällaisessa. Eikö ole oma asiani minkä verran haluan käyttää suolaa? On ruokia joissa suola avaa maun, niin sanotusti.
Kommentit (25)
No mäkkärissä käydessä hamstraat suolapusseja ja pidät aina taskussa
Vierailija kirjoitti:
Aina sama. Joutuu huudella suolia eikä mistään löydy.
Hupitollo taivuttaa suola/suolia ja luulee olevansa hauska
Oma havainto: nuoret ymmärtää hyvin erilaisia makutottumuksia ja laittaa myös suolan tarjolle. Jotkut vanhemmat ihmiset kenelle suolan vähentämisestä on myöhäisellä iällä tullut terveystrendi, on voineet hävittää keittiöstään koko suolapurkin, eikä suolaa silloin yksinkertaisesti ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suola on suomalaisten tappaja. Sokeri vasta toisella tilalla. Kohtuullisempaan suolan käyttöön oppii kyllä äkkiä, jos haluaa suojella verisuonielimistöään.
Niin niin niin niin niin niin niiiiin niiin.... kuultu ja luettu tuhanteen kertaan!!!!!!
Silti haluan ruokaan kohtuuverran suolaa.
Minä en polta tupakkia enkä juo tippaakaan alkoholia. Uskon, että nuo tuhoo terveyttä myös ihan siinä missä rippu suolaa. Silti en saarnaa niitten vaarallisuudesta aikuisille ihmisille.
Suola ei ole vaarallista.
Niin sitä kuitenkin väitetään. Suolan käyttöä pitää vähentää jäkä jäkä. Suola on epäterveellistä blaa blaa. Suolan käyttö pitää jättää kokonaan pois kälä kälä. Suola pitää korvata mausteilla löpö löpö. SUOLA TAPPAA!!!!!!
Tätä kuunneltu viimeiset 20 vuotta lähipiirissä ynnä muuallakin. Jos pyytää suolasirotinta, se kyllä annetaan mutta motkotusten kera.
Kyllä nyt joulupöydän antimista esim. itse savustettu lohi on aikas pliisua jos siitä jättää suolan pois. Nimimerkillä maistettu on.