Mitä teette tänään joulupäivänä?
Oletteko kotona vai menettekö kyläilemään? Itse aion ainakin katsoa Ihmeellinen on elämä klassikon. Ja ehkä paavin joulutervehdyksen.
Kommentit (75)
Luulin, että joulupyhinä riittää kun lepää. Tänään on ollut tylsää eli ilmeisesti ei ole ollut tarpeeksi tekemistä. Pesin astianpesukoneen sihdin, kapselin, astianpesukoneen ja vessanpytyn. Pitää varmaan ryhtyä tekemään töitä, kun ei muutakaan tekemistä ole. Luulin ennen joulua, että joulu menisi levätessä, mutta olenkin ollut virkeä, joten vaikka mitä pieniä kotisiivouksia on tullut tehtyä.
Luulenpa, että vietän joulupäivän AV:lla ja joko poden darraa, tai nautin uudesta noususta. Nyt menossa Raskasta joulua 2024. Sisu pitää katsoa jossain välissä.
Syödään joururuoat loppuun, siivotaan eilisten juhlien jäljet ja pakataan huomista reissuunlähtöä varten. Takaisin vasta loppiaisen jälkeen
Käyn lenkillä kunhan tuosta valostuu (pelkään pimeää enkä siis voi mennä vielä) ja loppupäivän makaan sängyssä. Näin vietän kaikki vapaapäiväni. Odotan jo perjantaita että pääsisi töihin.
Tänään ulkoilen ja käyn hautausmaalla.
Aikuiset ihmiset, ja puheenaiheet ovat joulu, joulu, joulu, joulu, joulu, joulu, joulu, joulu, joulu ja joulu. 🥱🥱🥱 MIKÄ tässä on niin ihmeellistä, että täytyy jankuttaa päivästä toiseen?!
Vierailija kirjoitti:
Luulenpa, että vietän joulupäivän AV:lla ja joko poden darraa, tai nautin uudesta noususta. Nyt menossa Raskasta joulua 2024. Sisu pitää katsoa jossain välissä.
Mikä helvetin AV:lla?! Voisit käyttää aikasi opetellen äidinkieltä.
Meen porukoille joulunviettoon 🎄🎁
Tänään on se joulu, tänään juhlitaan joulua!
Älkää vastatko tuon provoihin mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä helvetin AV:lla?! Voisit käyttää aikasi opetellen äidinkieltä.
Älä nyt päälle tule, mutta AV = aihe vapaa. AV:lla = aihe vapaalla.
-eri
Kyläiltiin. Takaisin kotona iltapäivällä ja siitä asti olen koomannut sohvalla ja mättänyt konvehteja. Introverttina väsyn ihmisten seurassa nopeasti ja kun eilen oli meillä vieraita, eli kaksi päivää putkeen pitänyt olla sosiaalinen, olen aika poikki.
Huomenna ehkä jo jaksaa lenkille ja keskittyä vaikka johonkin elokuvaan.