Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita vähän yli parikymppisiä, joilla ei poika/tyttökaveria?

Vierailija
25.12.2023 |

Eikä mitään kokemuksia?

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin kokematon nainen 26v. asti

Vierailija
22/54 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut silloin eikä ole vielä näin yli nelikymppisenäkään. Vetää välillä melko alakuloiseksi kun näkee miten monella sovinistisellä retkulla ei ole pienitäkään ongelmaa hurmata naisia. Työpaikallakin saa kuunnella juttuja jotka aiheuttaisi samantien eron jos näiden miesten naiset kuulisi.

En ihmettele yhtään jois joku mies oikeasti katkeroituu siihen ettei pääse parisuhteeseen koskaan, kun kaiken maailman siatkin pääsee.

Mitä sovinismia tarkoitat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä 37, en ole koskaan seurustellut vakavasti.

Vierailija
24/54 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse kuukauden päälle 30v (M) ja täysin kokematon.

En ole koskaan kenessäkään herättänyt mielenkiintoa, että olisi edes treffeille päässyt. Ei matchejä deittisovelluksissa, "ei kiitoksia" tai "painu v*ttuun" tosielämässä jne.

Ehkä sitten joskus tai sitten ei koskaan. En tiedä.

"hei sun pitää rakentaa itsenäisyyttä eli paljon rahaa ja mittava ura. lisäksi hommaa pari koiraa"

Kaikki muut puitteet kyllä kunnossa, jos suostut uskomaan - vakityö, omistusasunto, ei velkoja tai lainoja, reippaasti säästöjä ja sijoituksia. Mutta ketä nuo nyt itsessään kiinnostaa? No, ehkä jotain lokkia tai elättiä, mutta en semmoiseen suhteeseen suostuisi ylipäätänsä. Mielummin yksin.

Lemmikkejä en viitsi hommata, koska vuorotyö, olisi vain julmaa omasta mielestä esim. koiralle tai kissalle. Muut eläimet ei innosta.

Vierailija
25/54 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla 20-25 v lapset ja kavereilla täällä Helsingissä myös, sekä tunnen samanikäisiä ympäri Suomea.

Olen huomannut, että maalla seurustellaan 80 prossaisesti. Täällä pk-seudulla 30 % seurustelee.

Vierailija
26/54 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut silloin eikä ole vielä näin yli nelikymppisenäkään. Vetää välillä melko alakuloiseksi kun näkee miten monella sovinistisellä retkulla ei ole pienitäkään ongelmaa hurmata naisia. Työpaikallakin saa kuunnella juttuja jotka aiheuttaisi samantien eron jos näiden miesten naiset kuulisi.

En ihmettele yhtään jois joku mies oikeasti katkeroituu siihen ettei pääse parisuhteeseen koskaan, kun kaiken maailman siatkin pääsee.

Naisen esineellistämistä ja kahdenkeskeisten asioiden yksityiskohtainen selostaminen kaveriporukalle naurun säestämänä. Naisen älykkyyden ja fyysisten ominaisuuksien vähättely.

Vierailija
27/54 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kuinka paljon. Itsellä oli eka tyttöystävä 21 vuotiaana.

M37

Vierailija
28/54 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole,kaikki muut menee 18-vuotiaana naimisiin ja perustaa suurperheen.

Vierailija
29/54 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen esineellistämistä ja kahdenkeskeisten asioiden yksityiskohtainen selostaminen kaveriporukalle naurun säestämänä. Naisen älykkyyden ja fyysisten ominaisuuksien vähättely.

Samaa olen kuunnellut työpaikalla ja illanistujaisissa. Naiset ei todellakaan tunnista millaisten sikojen kanssa ovat yhdessä.

Vierailija
30/54 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa olen kuunnellut työpaikalla ja illanistujaisissa. Naiset ei todellakaan tunnista mill

Ei tietenkään tunnista kun luulevat että mies kertoo ääneen naiselle kaiken mitä ajattelee ja tekee.

Vierailija
31/54 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poikani, valmistuu pian KTM.

Ei ole koskaan seurustellut vakavasti. Lukioaikana oli jotain lyhyitä naisvirityksiä ja RUK-tanssiaisissa oli daami. Muuten vain opiskelee ja kilpaurheilee. Toivottavasti työelämään siirtyessä älyäisi alkaa katsella ympärilleen.

Pojallasi pysyy varmasti imuri ja riskiharja kädessä.

Mitä ajattelet että naisilla on hänelle tarjota? Nykynaisissa on sellainen ongelma, että ne aina vievät enemmän kuin tuovat parisuhteeseen. Miksi pojan pitäisi siis katsella ympärilleen? Miksi pojan pitäisi palvoa vulvaa?

Ehkä tuolla katsella ympärille tarkoitettiin katsella muista maista.

Mitä silläkään on oikeasti merkitystä? Hyvä mies ei tarvitse naista mihinkään.

Vierailija
32/54 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa olen kuunnellut työpaikalla ja illanistujaisissa. Naiset ei todellakaan tunnista mill

Miksi nämä jutut aina muuttuu sen mukaan miten haluatte haukkua miehiä?

Naisillahan piti olla se "vaisto" jolla ne tunnistavat huonon miehen jo tekstin perusteella. Nyt samaan aikaan väitette ettei nainen tiedä edes omasta puolisostaan onko se sovinisti??

Kuinka typeriä väität naisten olevan?

Vierailija
33/54 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opiskelijakuopukseni. Kulkevat enemmän isolla porukalla, hänellä on paljon hyviä ystäviä.

Opiskelut ja työnteko vie enimmillään 14h päivässä, 1 vapailta ja 1 vapaapäivä viikossa. Ymmärrän ettei jaksa seurustella tällä hetkellä.

Sama on ollut sisarillaan. Pariutuneet vasta +/- 30v kun ovat ensin rakentaneet oman elämänsä kuntoon, on asunnot ja työt kohdallaan. 

Olen kannustanutkin heitä tähän, nauttimaan itsenäisyydestä ja omasta elämästä kun siihen nykyään on paremmat mahdollisuudet kuin mun nuoruudessani. 

Itsenäisyydestä vai itsekkyydestä?

Mies ei anna työllään ansaittuja rahoja naiselle = itsekästä

Ai että tämä palsta laittaa hymyilemään.

Vierailija
34/54 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse kuukauden päälle 30v (M) ja täysin kokematon.

En ole koskaan kenessäkään herättänyt mielenkiintoa, että olisi edes treffeille päässyt. Ei matchejä deittisovelluksissa, "ei kiitoksia" tai "painu v*ttuun" tosielämässä jne.

Ehkä sitten joskus tai sitten ei koskaan. En tiedä.

"hei sun pitää rakentaa itsenäisyyttä eli paljon rahaa ja mittava ura. lisäksi hommaa pari koiraa"

Kaikki muut puitteet kyllä kunnossa, jos suostut uskomaan - vakityö, omistusasunto, ei velkoja tai lainoja, reippaasti säästöjä ja sijoituksia. Mutta ketä nuo nyt itsessään kiinnostaa? No, ehkä jotain lokkia tai elättiä, mutta en semmoiseen suhteeseen suostuisi ylipäätänsä. Mielummin yksin.

Lemmikkejä en viitsi hommata, koska vuorotyö, olisi vain julmaa omasta mielestä esim.

Eiköhän tuossa ollut pointtina naisten voimaantumis slogan.

Vierailija
35/54 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla 20-25 v lapset ja kavereilla täällä Helsingissä myös, sekä tunnen samanikäisiä ympäri Suomea.

Olen huomannut, että maalla seurustellaan 80 prossaisesti. Täällä pk-seudulla 30 % seurustelee.

Pk-seudulle tulee nuoret naiset opiskelemaan. Olen junan tuoma ja landella puhuttiin että hesassa on tyttöjä. No eipä niitä kiinnosta kuin irtoseksi. Muu on haitaksi uralle.

Vierailija
36/54 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli toksista maskulismia eli misogyniaa ja pervoilua.

Vierailija
37/54 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opiskelijakuopukseni. Kulkevat enemmän isolla porukalla, hänellä on paljon hyviä ystäviä.

Opiskelut ja työnteko vie enimmillään 14h päivässä, 1 vapailta ja 1 vapaapäivä viikossa. Ymmärrän ettei jaksa seurustella tällä hetkellä.

Sama on ollut sisarillaan. Pariutuneet vasta +/- 30v kun ovat ensin rakentaneet oman elämänsä kuntoon, on asunnot ja työt kohdallaan. 

Olen kannustanutkin heitä tähän, nauttimaan itsenäisyydestä ja omasta elämästä kun siihen nykyään on paremmat mahdollisuudet kuin mun nuoruudessani. 

Mies ei anna työllään ansaittuja rahoja naiselle = itsekästä

Ai että tämä palsta laittaa hymyilemään.

Ei hänen tarvitse antaa ellei ole aviossa jolloin kyseessä on rikos jos ei anna.

Vierailija
38/54 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin 22 ja sinkku kun tapasin mieheni. Olin just valmistuva ja työtön kun kimppaan mentiin. Nyt on takana 22v yhteiseloa. Eka seurustelusuhde ja ainoa. Kyllä taatusti ap on muitakin parikymppisiä joilla ei ole kumppania.

Vierailija
39/54 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 27 vuotias enkä seurustele. Minun on erittäin vaikeaa löytää miestä joka pitää minusta ja minä hänestä. Pakko myöntää että tulen myös koko ajan nirsommaksi. Nuorempana melkein kuka tahansa ihan ok näköinen kelpasi(mutta kun itse en kelpaa).

N27

Vierailija
40/54 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekkyydestä ei ole tietoakaan. Emme ole heitä sellaiseen kasvattaneet ja fiksuina auttavat ystäviään kun on mahdollista. 

Itsenäisyydellä tarkoitan sitä että ovat 19v lähtien rakentaneet oman elämänsä, hoitaneet talousasiansa, tehneet töitä jo teineinä,  säästäneet ja nauttineet elämästä, matkustaneet ja oppineet riippumattomiksi. 

Ehkä sun on vaikea erottaa noita asioita jos kotona ei olla opetettu?