Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oululainen Mira, 39, joutuu näyttämään paperit alkoholia ostaessa Elämänasenne nuorentaa

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää vois osallistua siihen 10 vuotta nuoremmaksi ohjelmaan. Jengi varmaan veikkaus tota 50 vuotiaaksi.

Vierailija
62/74 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ainakaan tuollaisella meikillä näytä nuorelta vaan jopa vanhemmalta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään sitä ikärajojen kysymistä kytätään niin, että moni myyjä taitaa kysyä paperit ihan kaikilta jotka ei nyt aivan harmaita ja ryppyisiä ole. En siis kauheana viitsisi sillä leijua. Vaikka onhan se tietty jossain pisteessä ihan kohteliaisuus. Ja joskus jotkut erehtyy kyllä pahemman kerran, mun mieheltä joku ovelta ovelle myyjä kysyi onko vanhemmat kotona, ja mies on kuitenkin 34v eikä todellakaan näytä teiniltä, parta ja kaikkea 😅

Vierailija
64/74 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuommoinen pakkelinaama on aika iättömän näköinen, siis tosiaan 25v ja 45v voi näyttää aika samalle kun riittävän paksun meikkikerroksen vetää naamalleen. 

Vierailija
65/74 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeesti tuo typerä sääntö pitäisi lopettaa heti koska se vaan mahdollistaa vittuilun yleensä vain ja ainoastaan aikuisille naisille. Se vahvistaa vanhaa patriarkaalista kantaa siitä että nainen kuuluu aina johonkin miehen tai yhteiskunnan holhouksen alle. +18 ja alle 30 v. ei ole mikään lapsi ja aikuisen kohteleminen vajaavaltaisena tai sekaiseksi epäily täyttää kunnianloukkauksen piirteet. Tuo laki on hyvä esimerkki siitä miten jollain ihmen lasten suojelun tai muun tekaistun paskan luvin loukataan ihmisten kunniaa ja yksityisyyttä. Typerintä ettei tässä edes pyritä olemaan myymättä millekään alaikäisille!

Vierailija
66/74 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämää nähneet kasvot ja muutenkin ...

Voisin arvioida hänen iäkseen 40- 45 vuotta.

Vierailija
67/74 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta kysytään paperit noin joka toinen kerta, jos ostan alkoholia. Ikää on jo 40 vuotta, joten tilanne ei ole mitään muuta kuin todella, todella nolo. Yritän aina valita kassan, joka on joko hyvin nuori (eivät vahingossakaan luule minua itseään nuoremmiksi), tai todella vanhan kassan (heillä jo kokemusta ihmisten iän oikein arvioinnissa). Tämä typerä sääntö, jonka mukaan alle 30v näyttävältä pitää kysyä paperit, tulisi jo lopettaa. Eikö riittäisi, että paperit kysytään henkilöltä, joka näyttää alle 21-vuotiaalta.

Vierailija
68/74 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teko äly arvasi tuon nuoren neidon iäksi 26,30, ja 32v kun syötin hänen kuvia sille.

Te mammat olette vaan kateellisia haahkoja kun ette ole yhtä kauniita ja nuoren näköisiä.

Sulla on vaan huono tekoäly

Vierailija
69/74 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on viiskymppisen näköinen.

Vierailija
70/74 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen myyjälle käyntiä optikolla, pikaisesti!

Vierailija
71/74 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen poikamainen ja aika pienikokoinen 38 vee. Urheilen paljon ja elän terveellistä elämää. Stailauskin aika nuorekas. Alkossa tulee käytyä ehkä pari kertaa vuodessa. Siis lähinnä mutsille ja faijalle ostan/vien jonkun pullon. Mutta kuitenkin. Olen aina yllättynyt, kun ei kysytä papereita. Siis lähinnä helpottunut, kun ei tarvitse ruveta kaivamaan ajokorttia tms. Kun täytin 25 vuotta, niin sen jälkeen ei ole enää kysytty. Toisaalta en osta kovin usein alkoholia yms. Voi titenkin olla että kuvittelen itsestäni liikoja ja nuorekkuudestani. :D

Tuo emnäntä näyttää 15 vuotta vanhemmalta kuin minä ja ollaan noin samanikäsisiä. En oliis ikinä arvannut samanikäiseksi.  Oikeastaan toi vois olla mun mutsi. 

Vierailija
72/74 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

45 vuotta oli mun kohdalla raja että suurimmalla osalla ostokerroista ei kysytä.

Vierailija
73/74 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta hän näyttää 39 vuotiaalta. Toki on kovat meikit tuossa päällä, voi tietysti olla freesimpi ilman meikkiä. Useinhan paksu meikki vanhentaa varsinkin iäkkäämmillä. 

Ja minusta ainakaan ei ole mitään pahaa siis siinä, jos näyttää ikäiseltään. 

Vierailija
74/74 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytää tavalliselta viisikymppiseltä.