Oululainen Mira, 39, joutuu näyttämään paperit alkoholia ostaessa Elämänasenne nuorentaa
Kommentit (74)
En pidä tuosta tyylistä. Pidän luonnollisuudessa. Jos ei olisi noin tällätty niinvoisikin näyttää nuoremmalta. Muttei alta 30 vuotiaalta kuitenkaan.
No ainakaan kroppa ei näytä niin nuorelta. Pluskokoinenhan hän on. Jännä että naisen kasvoista ei voi päätellä onko ylipainoinen. Naisilla usein sirot kasvot vaikka ylipainoa. Persoonattoman näköinen. Tuskin naisten tarvii tota kadehtia.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kertoo myös tavallaan surullista kuvaa meidän nuorisosta jos alta parikymppiset naiset näyttää tuollaiselta.
Alkossa kysytään paperit alle 30-vuotiailta näyttäviltä.
Vierailija kirjoitti:
Oon nähny ton baarissa ja yllätyin kuinka XL tää neitokainen oli. Toki ihan hyvännäköinen koppelo naamasta mut varaa olis laihduttaa parikytkiloo veks niin ois oikein bueno
Tuollainen ylimeikattu naamako on miesten mielestä hyvännäköinen? :D :D :D
Eikä hänellä todellakaan ole varaa laihduttaa pariakymmentä kiloa, hyvä jos edes kymmentä!
Tässä taas nähdään hyvin, miten ulkona miehet ovat kaikesta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kertoo myös tavallaan surullista kuvaa meidän nuorisosta jos alta parikymppiset naiset näyttää tuollaiselta.
Alkossa kysytään paperit alle 30-vuotiailta näyttäviltä.
Miksi kysytään? Ikäraja on 18/20v eikä 30v...
Olen keskimääräistä pidempi kaljuuntuva ja harmaantuva mies. Vielä 43-vuotiaana kysyttiin paperit marketissa siideriä ostaessa.
Kannattaa siis olla imarreltu, jos paperit kysytään. Ette ole ainakaan vielä kuolleet.
Vierailija kirjoitti:
Minusta ei näytä päivääkään alle 40v. ainakaan tuossa meikissä ja lookissa. Voi olla, että ehkä sitten näyttää kevyemmässä ehostuksessa nuoremmalta? Ihan kaunis nainenhan tuo on. En ymmärrä, mikä fiksaatio on tähän "ikäistään nuoremmalta" näyttämiseen.
Näyttää selllaiselta ihmiseltä, joka juuri luulee näyttävänsä nuorelta ja sitten pitänyt keksiä tällainen juttu lehteen. Mielestäni tuo näyttää ikäistään vanhemmalta
Jos itse joutuisin tietämättä arvaamaan naisen iän, epäilisin 44-50 vuoden väliltä.
Tuo iho on aika elähtäneen näköinen. Ulkoilu voisi tehdä naiselle hyvää.
Ei tuollainen meikkipossu lookki tee kenestäkään nuoremman näköistä, päin vastoin, tuokin näyttää sellaiselta ihan kulahtaneelta yli-ikäiseltä maksulliselta venakolta.
Ja mitähän sieltä paljastuu kun pesee meikit pois, huh huh!
No niin minäkin jouduin joskus vielä päälle nelikymppisenä, vaikka elin keskellä helvettiä. Geeneistä ja elintavoista se on pitkälti kiinni eikä niinkään elämänasenteesta.
Vierailija kirjoitti:
No niin minäkin jouduin joskus vielä päälle nelikymppisenä, vaikka elin keskellä helvettiä. Geeneistä ja elintavoista se on pitkälti kiinni eikä niinkään elämänasenteesta.
Ja siis en ole mikään ripsipirkko vaan ulkonäköni on hyvin luonnollinen ja meikkiä en käyttänyt juuri lainkaan.
Onko tää joku vitsi? Näyttää enemmän kuin ikäiseltään, ylimeikattu tanakka mamma 🤦
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä tuolta paperit kysyisin ihan uteliaisuuttani, kiinnostaa kuinka vanhana vielä viitsii tuollaiset pakkelit vetää.
Luultavimmin tämä on se perimmäinen syy paperien kyselyyn. Tai sitten luulevat Maisa Torpan äidiksi. On sama tyyli ja samaa näköä. Katsoisi peiliin, on ihan ikäisensä näköinen, ehkä jopa ikäistään reippaasti vanhemman.
-Mira on täyttänyt huuliaan ienhymynsä korjaamiseen ja käynyt kiinteyttävässä hifu-kohotushoidossa.-
Olen kuvitellut elämänasenteen tarkoittavan jotakin muuta, mutta se onkin turvautumista kohotuksiin ja täytteisiin tänä päivänä...
Ai kamala,kun katsoin tuota kuvaa,niin luulin, että siinä on Drag-artisti.
Ihan näyttää ikäiseltään, vähän jopa vanhemmalta.
Ja kyllä siihen ihonhoitoon kannattaisi panostaa.
Minkälainen tuo hifu-hoito on? Kannattaisiko kokeilla?
Voi Jeesus. Miks aina nää ikäistään nuoremman näköiset näyttää ikäistään vanhemmilta.
Näyttää Maisa Torpalta. Tämä on se pulska nainen. En kyllä tolta papereita kysyis.