Oululainen Mira, 39, joutuu näyttämään paperit alkoholia ostaessa Elämänasenne nuorentaa
Kommentit (74)
Oon nähny ton baarissa ja yllätyin kuinka XL tää neitokainen oli. Toki ihan hyvännäköinen koppelo naamasta mut varaa olis laihduttaa parikytkiloo veks niin ois oikein bueno
Mä oon kohta 37v jolta kysytään paperit ja oon kyllä aivan eri näköinen. Odotin jotain muuta 😄
melkoinen. ihan ku joku sikatilan emäntä. jengi kysyy tolta vaan paperit vittulakseen vaan,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teko äly arvasi tuon nuoren neidon iäksi 26,30, ja 32v kun syötin hänen kuvia sille.
Te mammat olette vaan kateellisia haahkoja kun ette ole yhtä kauniita ja nuoren näköisiä.
Voitte alapeukuttajat kokeilla itse. Teko äly ei valehtele.
Huutonaurua 🤣 Testasin omalla meikittömällä ja muokkaamattomalla kuvalla, tekoälyn veikkaus 24 v (olen 45 v)
Minä olen 39 v. ja minultakin kysyttiin paperit kun äskettäin ostin pari sidukkaa Prismasta. Enkä todellakaan ole mikään hepsankeikka, vaan ihan ikäiseni näköinen tavallinen toimistorotta.
Prööts. Elämän kohokohtia näille hupakoille, että joku kysyy paperit. Sidukkaa ja sipsiä ostaessa.
Kyllä minä tuolta paperit kysyisin ihan uteliaisuuttani, kiinnostaa kuinka vanhana vielä viitsii tuollaiset pakkelit vetää.
On tämä suomi nykyään ihme maa kun selvästi keski-ikäisilta näyttäviltä ihmisiltä kysellään henkkareita tuotteisiin jossa ikäraja 18v tai 20v väkeviin.
Minä olen pessimistinen tupakoitsija ja vielä 39-vuotiaana saatettiin kysyä papereita. Ei ole terveitä elämäntapoja, eikä hyvää elämänasennetta niin miksi minua sitten luultiin nuoremmaksi?
Veikkaisin että nuorille kassoille 30-vuotiaat ja 40-vuotiaat on ihan yhtä vanhoja harppuja ja ei ne osaa arvioida onko tuo vanhus kuinka vanha tarkalleen.
Mitä nyt taas haloo? Kuvan perusteella sanoisin että on noin 52!
Ihan ikäiseltään näyttää, jopa vanhemmalta.
Onko tilanne tosiaan niin naurettava, että kassan on kysyttävä paperit keski-ikäisiltä kaljan ostajilta? Miksei samantien vaan kysy ihan jokaiselta.
Onpa tunkkainen meikki. Ja ne kulmakarvat....
Ja vetyperoksidivalkaistu kuontalo. Näyttää nelivitoselta, ainakin.
No, sai sen oman 15 minuuttisensa julkisuudessa.
Ihan netin peruskotka, tekotukkaa, kynttä, hammasta ja piikkiä= näyttää ikäistään vanhemmalta.
Mira on taitava meikkaaja ja hyvä kuvankäsittelijä.. ;)
T: Oululainen
Näistä jutuista tulee mieleen aina se brittimuija (jonka nimeä en nyt muista), joka kertoili, että kaikki mykistyvät hänen kauneudestaan ja ovat kateellisia. Tavallista tavallisemman näköinenämmä oli sekin.
Näyttää 50 horolta,minä antaisin kumi......................?
Se on tuo halpa tempparityyli? varmaan mikä hämää. Että ei kai kukaan keski-ikäinen nyt sentään tällää ja valkaise tukkaansa noin... tietysti vaatteetkin voi olla samaa luokkaa.
Sellainen perus lähiöwt, matala äänikin.
Ei edes ole mitenkään nuoren näköinen.
Itse olisin veikannut yli 40 v.