Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko totaalisen estoton vai noloiletko, kun harrastat seksiä miehesi kanssa?

Vierailija
06.01.2007 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua nolottaa että multa pääsee pieru kun mies nuolee.. mutta enpä muuten pahemmin nolostu seksistä oman miehen kans.

Vierailija
2/6 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kyllä myös yleensä kiellän sen. En myöskään oikein vieläkään osaa pyytää peppuseksiä kunnolla. Mies jotenkin itse sellainen estoinen muutoin paitsi seksissä, joten seksistä ei oikein edes koskaan puhuta. En koskaan tiedä millä sanalla puhuttelisin mieheni elintä. Kalu, kyrpä jne tuntuvat liian karuilta hänen seurassaan. Kuten sanottu seksimme on silti varsin estotonta. Naimme todella erilaisissa asennoissa ja keksitään alati uusia asentoja. Vaihtelemme myös rooleja toisinaan, eli joskus hän on alistavampi ja joskus minä. Anaaliseksiä on myös joskus. Nautimme toisistamme 100%sti, otamme toisiltamme suihin ja nautimme toisen hyvästä olosta. Meille molemmille toisen mielihyvä on jopa omaa nautintoamme tärkeämpää. Siksi kai mieheni on ainoa mies, joka todella takuuvarmasti saa minut laukeamaan ihan joka kerta. Samoin minä osaan käsitellä häntä. Seksi tosin on kausittaista, joskus monta kertaa päivässä usean päivän ajan, joskus useita viikkoja välissä. Silloin kun sitä on, se on silti aina yhtä hyvää. (ja pitkäkestoista)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt kyllä nolottaa tuo alapää. Ei viitsi itsekään tutkailla tuhoja...

Vierailija
4/6 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä sinulta ei varmasti tule puuttumaan tuolla asenteella.

Vierailija
5/6 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvot mullakin ja " kroppatietonen" .

Nyt oon tehny täyskäännöksen -ja vilkassu peiliin! Siis ihan oikeesti kurkannu peiliin kun saan orkun (yksin tyydytellessä oli turvallista) ja totesin ettei näytä yhtään hassummalta kun mulla on kivaa.. ;)

Samaten alapäähän kannattaa vilkasta peilillä synnytysten jälkeen. Kun tietää ettei oo tuulitunneli ja näyttää ihmiseltä orkun aikana niin voi antaa vaan mennä!!

*Sanoo estottomasti viime yönä käyttäytyny av- mamma

Vierailija
6/6 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO EN HÄPEILE ITSEÄNI. JOSKUS ON TODELLA KIIHOTTAVAA MASTURBOIDA SILLAIN ET MOLEMMAT NÄKEE MITÄ TOINEN TEKEE:) SUOSITTELEN.