Älä itke miehen perään
Miehet kilpailuttaa naisia. Siksihän varatut hakee paristonsa hukanneen vaimonsa tilalle uutta. Siksipä sille uudelle tarjotaan orgasmeja,ehkäpä ylellisiä lomia. Miksi? Koska, aivan kuten sinkkunakin mies tahtoo varmistaa paikkansa. Lakatkaa näkemästä miehien tekemät toimet vaaleanpunaisten linssien läpi. Ei siihen naiseen huvikseen satsata.
Kommentit (4)
En itkekään. Sehän paljastaisi, että välitin siitä miehestä. Päin vastoin, pakkasin sen rojut valmiiksi tänään jotta sen oli kätevä lähteä vellomaan itsesäälissä ja kiskomaan kaljaa ja kuolemaan ennenaikaisesti. Se on tehnyt sitä jo 7 vuotta, eiköhän kohta tule valmista.
Tää, aina naisille tarjotaan surkeaa seksiä missä heidän orgasmistaan ei välitetä!
Vierailija kirjoitti:
En itkekään. Sehän paljastaisi, että välitin siitä miehestä. Päin vastoin, pakkasin sen rojut valmiiksi tänään jotta sen oli kätevä lähteä vellomaan itsesäälissä ja kiskomaan kaljaa ja kuolemaan ennenaikaisesti. Se on tehnyt sitä jo 7 vuotta, eiköhän kohta tule valmista.
Ihanasti sanottu, eiköhän kohta tule valmista 😁 Luulen et niin käy tuollekin mätäsäkille jota joskus rakastin. Tosin joudun ihan itse lähtemään ettei tarvi sitä enää olla todistamassa.
Millä preferensseillä kilpailutetaan ja tietääkö nää naiset olevansa kilpailutuksessa?
Onneksi ei ole niin hyvää miestä että pääsee mun elämään.
Ps. Jotkut naiset pistää etsivän kilpailuttajan perään, olen kuullut. Kikä on älytöntä, kun jos hyvä kohtelu katoaa niin voi siitä huonosuhteesta lähteäkin.