Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten on aatto sujunut tähän asti?

Vierailija
24.12.2023 |

Me olimme anoppilassa joululounaalla, hyvää oli. Sitten ulkoilimme, todella kaunis luminen sää eikä liian kylmä. Nyt laiskottelua, illalla vielä päivällinen. Lahjat on jo jaettu. Ei minkäänlaista stressiä.

Entä teillä?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsyttää ja mieli maassa. Taidan nukkua.

Joulufiilis haihtui johonkin??

Vierailija
22/39 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunto salila ei ollu trikoo perseitä niin treenasin vaa hauikset ja lähdin kotiin. Söin muutaman siivun kinkkua ja nyt on kuudes olut menossa. Ehkä tässä vielä saunotaan, tai sitten korkaan viina pullon. Ois näitä kaljojakin vielä 18 jäljellä, mutta joku drinkki vois maistua välissä. Ja sit on vielä lonkeroakin. Joulukuusen heivasin jo pihalle, karisi liikaa.

Eikö treenaus plus oluet ole ajanhukkaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää Joulua kaikille yksinäisille.💕

Nyt unten maille.

Vierailija
24/39 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoin aamusta jp kuumalinjaa kaffia juoden..teini heräs puolen päivän aikaan ja sen jälkeen yhessä katottiin jouluohjelmia. Sukulaiset lähti just, kävivät syömässä. Nyt otetaan päikkärit teinin kans ja sitte jatketaan joulunviettoa tallilla 😊

Vierailija
25/39 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies veri lärvit aamulla ja lähti jonnekkin. Lähdin sitten itse kaveri miehen luokse hakemaan lohtua ja täällä olen loppujoulun.

Vierailija
26/39 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluruoka on  syöty, ja  nyt just saunaan...vihtakin tietenkin  on, ja tytär halusi nyt  kaiken maailman joulutuoksuja saunaan, eli  niitäkin nyt on ..2 joulu Tuoksukynttilää palaa katosta  roikkuvissa pienissä lyhdyissä saunassa,  löylytuoksua on saunatontussa, ja joulutuoksua on  kiulussa :) 

Vierailija
27/39 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteisesti. Aamulla aikaisin aloitettu palveleminen ja ruokien viimeiset valmistelut ja laittelut, muu perhehän vetää lonkkaa ja nauttii elämästään. Vielä viimeiset siivouksetkin ja paikkojen järjestelyt tein, koska muut nyt eivät voi liata käsiään. On se onni, että joulu on vain kerran vuodessa!

Vierailija
28/39 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson Oslon homokuoron konserttia ja jumantsukka, että on hyvännäköisiä heppuja. Miksei incelit ota noista mallia, kyllä olis vientiä. Eikä pelkästään huolitellun ulkonäön vaan sen rohkeuden ja luontevuuden suhteen, jota nuo kundit osoittaa.

Vierailija
29/39 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea krapula. Muutaman oluen olen otanut pahimpaan hätään. Alakerran naapuria pitäisi käydä moikkaamassa, jahka herää päivätirsoilta.

Vierailija
30/39 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt niin että maha on todella täysi. Nautin hiljaisuudesta, astianpesukone on päällä. Aamulla seurasin Joulupukin Kuumaa Linjaa ja katsoin Lumiukon. Tekisi mieli torkkua.

Vierailija
31/39 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikein ole joulufiilis. Pitäisi kai tehdä jotain jouluista mutta voisi alkaa tekemään opiskelujuttuja tai siivoamaan kaappeja. Jouluruokaa on mutta joulumieltä ei taaskaan. En pääse joulufiilikseen enää aikuisena. 

32/39 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsääntöisesti on mennyt ihan hyvin. Ensimmäinen jouluni yksin - ja siis ihan omasta toiveestani - ja olen nauttinut stressittömästä joulusta. Aamulla keitin riispuuron ja päivän mittaan sitten vähän valmistelin jouluruokia, Suurimman osan ostin valmiina. Mutta tulihan se sitten taas sekin, että taas kerran piti juosta mun vanhemmilleni. Äiti 96v muistisairas ja isä 94v liikkuu huonosti. Ovat menossa mun siskolleni joulupäivälliselle, mutta tietenkin taas tuli kaikkea, mikä ei mennytkään isän suunnitelmien mukaan. Ja kuten aina ennenkin, mun olisi pitänyt tehdä "jotain". En ole lääkäri, taikuri enkä edes Jeesus, joten en voi tehdä mitään. Voin ainoastaan arvioida, onko syytä lähteä päivystyksen vai ei. Tälläkään kertaa ei ollut mitään syytä. 

Kohta koiran kanssa taas lenkille ja sitten laitan perunat kiehumaan ja ryhdyn syömää joulupäivällistä. Ai niin, etupihalle pitääå muistaa sytyttää ulkotuli.

Hyvää Joulua kaikille palstalaisille!

Vierailija
33/39 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin ja aloin keittää riisipuuroa ja tarkistin samalla, onko kotikalja käynyt: ei ollut. Pari tuntia myöhemmin mies taas tajusi, ettei meillä ole paljuun suodatinta. Niinpä tuli vielä asiointia aaton kunniaksi. Minä hain kaljan ja mies yritti hakea suodattimen, mutta ei saanut sellaista. Ei nyt olekaan joulupaljuilua sitten mutta ehtiipähän paremmin lötköttää sohvalla. Kyllä tää tästä. Kissa oksensi yöllä matolle mutta on muuten ollut kiltisti ja nyt tuli sykkyyni muistuttamaan, että kannattaa pysähtyä ja keskittyä kissansilitykseen.

Vierailija
34/39 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oikein ole joulufiilis. Pitäisi kai tehdä jotain jouluista mutta voisi alkaa tekemään opiskelujuttuja tai siivoamaan kaappeja. Jouluruokaa on mutta joulumieltä ei taaskaan. En pääse joulufiilikseen enää aikuisena. 

Joulu on lasten juhla.

Vierailija
35/39 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
36/39 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä.

Vierailija
37/39 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunto salila ei ollu trikoo perseitä niin treenasin vaa hauikset ja lähdin kotiin. Söin muutaman siivun kinkkua ja nyt on kuudes olut menossa. Ehkä tässä vielä saunotaan, tai sitten korkaan viina pullon. Ois näitä kaljojakin vielä 18 jäljellä, mutta joku drinkki vois maistua välissä. Ja sit on vielä lonkeroakin. Joulukuusen heivasin jo pihalle, karisi liikaa.

Tykkäätkö isoista pakaroista täynnä paskaa? Saunotko kuumissa vai himmeissä löylyistä? Miksi sinulla oli kuusi, jos et tykkää siitä?

Vierailija
38/39 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhallisesti. Riisipuurolla päiväkäyntiin. Olen dieetillä niin herkkuja en ole syönyt. Kahvit join joulun kunniaksi. Huomenna samat setit. 

Vierailija
39/39 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana aatto on ollut, kiireetön ja rauhallinen. Aamupäivä meni aamiaista nauttiessa, sitten puurolounas. Syötiin jouluateria neljän aikaan. Nyt vaan rentoillaan, laitoin Samu Sirkan päälle.