Prismassa ei ollut enää yhtään joululaatikoita, lähin auki oleva toinen kauppa on 40km päässä, mitä teen?
Prismassa ei ollut enää yhtään joululaatikoita, lähin auki oleva toinen kauppa on 40km päässä, mitä teen?
En viitsisi lähteä ajamaan tuota matkaa...
Kommentit (38)
Eiks siellä ole sellaisia valmissoseita? Kiirehän toki tulee. Toinen vaihtoehto uunijuurekset, seuraavaksi paras vaihtoehto.
Joulu ilman laatikoita voi ollakin hyvä ratkaisu. Keksit jotain uutta tilalle. En ole enää vuosiin syönyt perinteisiä jouluruokia,vaan Laitan aina jotain muuta mieleistä. Kannattaa kokeilla.
Olet ilman tai käyt naapurilta pyytämässä liikenisikö sulle myytäväksi. En kyllä itse kehtaisi
Osta lanttua ja kermaa ja tekaise itse
bataatistakin tulee hyvää
Höps. Jos on prisma vieressä niin takuuvarmasti on kauppoja lähellä. Tuskin prismaa on tehty mihinkään kainuun korpeen.
Helppo tehdä itse lanttulaatikko esim.
Otat opiksi ja teet asiat paremmin ensi vuonna.
Lähettele kutsuja hautajaisiisi... On tuo niin kuolettava tulemus. Ja rukoile. Saattaa tuollainen johtua synneistäsikin.
Ostat sieltä Prismasta lanttuja, porkkanoita ja perunoita ja muita tarvittavia aineita. Kuorit ja keität ja soseutat ja maustat ja työnnät uuniin. Perunalaatikon joudut maustamaan siirapilla, imellyttämään et enää ehdi.
Vierailija kirjoitti:
Höps. Jos on prisma vieressä niin takuuvarmasti on kauppoja lähellä. Tuskin prismaa on tehty mihinkään kainuun korpeen.
On pari pientä kauppaa aika lähellä mutta ne meni kiinni jo klo 14.00
ap
Vierailija kirjoitti:
Osta lanttua ja kermaa ja tekaise itse
bataatistakin tulee hyvää
Klo 16.00 tulee sukulaiset syömään ei tässä enää kerkeä tekemään itse
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On pari pientä kauppaa aika lähellä mutta ne meni kiinni jo klo 14.00
ap
Meillä on yksi S-Market auki 24 h ja yksi iltayhteentoista. Koko Osk alueella perusmarketit ovat auki vähintään klo 16 asti, jotkut klo 18. Tarjoa tänään uunijuureksia ja osta lootat huomenna tai tapanina, jos on pakko. Ihme systeemi teillä päin tai sitten et älyä tsekata toisen ketjun kauppojen aukioloja ja tarjontaa.
Missä päin Suomea on noin surkea kauppasysteemi joulun alla? Meillä korpialueellakin on tänäänkin kaupat huomattavasti pidempään auki.
Pyydä sukulaisia tuomaan laatikot tullessaan
40 kilsaa ajaa hetkessä. Kyllä lähtisin hakemaan laatikot.
Vierailija kirjoitti:
Pyydä sukulaisia tuomaan laatikot tullessaan
Mistä ne nyt tunnissa sen paremmin laatikoiksi muuttuvat?
Eiköhän sinulla ole joulu pilattu jo siinä vaiheessa, kun teit päätöksen, että jouluillallisella tarjoat kaupan eineslaatikoita. Porkkanalaatikon ehdit hyvin tehdä täksi illaksi. Tarjoa imellettyä vasta huomenna.
Uunijuureksia. Keitettyjä perunoita. Perunamuusia.
Ajappa vaan. Tai sitten olet ilman...