Olenko niuho. Auto, exä ja exän nyxä.
Teini ja aikuinen lapsi mun luona. Menevät tänään käymään isän puolen isovanhemmilla. Lupasin heille autoni lainaksi, vaikka pääsisivät isänsä kyydissä. Jotta pääset sitten omia aikojaan pois.
No exä ja sen nyxä keksivät, että menevät lasten kyydissä, jotta kumpikin voi ottaa viiniä. Mulle tää ei käy.
Kommentit (31)
Lapsellista luvata auto ensin lainaan ja sitten kieltää se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapset tuosta vaan kärsii.
Eikä kärsi. Jos ap antaa auton lainaan sillä ajatuksella, että lapset pääsevät halutessaan pois. Sitten suunnitelma meneekin niin, että lapset joutuu juoppokuskeiksi. Lasten hyväksikäyttöä. Ap ajatteli lapsia, isä ajatteli vain viiniä.
Ehkäpä se lapsi haluaa olla kuskina ja voi näin viettää enemmän aikaa isänsä kanssa.
Olkoon kuskina sitten isän tai isän nyxän autolla.
Ei kannata luvata sitten autoa lainaan, jos vielä pitää määräillä kuka siinä autossa saa istua.
Humalaisia olisi kuitenkin joutunut odottamaan aamuyölle tai sitten he olisivat halunneet baarikierrokselle. Lapsille olisi ollut toooosi kiva väsyneenä odottaa, että kännikalat saa autoon. Kumma, että aikuiset ei pärjää yhtä päivää selvin päin.
Isä ei siltikään tarjonnut omaa autoaan, vaikka suunnitelma muuttui siten, että ap hakee lapset, jos haluavat pois.
Siinä mielessä ymmärrän ap:n näkemystä, että lapset ovat sitten jumissa koko illan mummolassa jos isä ja nyxä eivät suostu lähtemään silloin kun lapset haluavat siirtyä takaisin äidille joulun viettoon. Siinä mielessä olisi helpoin, että eri paikkoihin vielä samana päivänä siirtyvät seurueet menisivät eri kyydeillä. Toisaalta jos lapset sopivat lähtöajan isän kanssa valmiiksi niin ongelmaa ei ehkä tule.
Niuho ja katkeruus.
Lasi viiniä on usein vain se lasi viiniä. Ei kännijuomista, myöhään olemusta tai baariin menoa.
On taas sakkia kommentoimassa 😁
Ap on just semmonen nolo niuho joka luulee olevansa kovinkin sassy
Vierailija kirjoitti:
Joo olet niuhottaja. Ei kannata antaa autoa lainaan, jos vielä pitää kontrolloida kenet lapset saavat siihen autoon ottaa kyytiin.
Kun olen lainannut autoani lapsille (kotona asuvat teinit), niin olen aika lailla jyrkästi ilmoittanut, että humalaisia ei kuskata eikä autossani juoda. Auton saa lainaan (maksutta kaiken lisäksi) vain minun ehdoillani ja jos ne eivät kelpaa, voi vuokrata auton eikä se taida onnistua 18v ikäiseltä. Lapsilleni ei ole ollut ongelma tehdä niin kuin olen sanonut, joten miksi ap:n lasten pitäisi kuskata jouluna ajokyvyttömiä aikuisia?
Humalainen etupenkkihuutelija voi koska tahansa kääntää ratista eikä siinä hyväkään kuski välttämättä hengissä selviä.
Vierailija kirjoitti:
Niuho ja katkeruus.
Lasi viiniä on usein vain se lasi viiniä. Ei kännijuomista, myöhään olemusta tai baariin menoa.
On taas sakkia kommentoimassa 😁
Kun on juonut lasin viiniä, ei promilleja ole liikaa auton ajamiseen. Siis vain lasillisen.
Oikein. Miksi helvetissä kukaan antaisi autonsa pirssiksihuoripukille ja senhuoralle. Ja omat lapset kuskaamassa näitä. Joku roti.
Olkoon kuskina sitten isän tai isän nyxän autolla.