Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lentoyhtiölle ja matkatoimistolle raivoaminen

Vierailija
24.12.2023 |

On tyhmää, noloa ja turhaa!!!

Jos kone hajoaa tai henkilökunta sairastuu, pitää odotella, että saadaan uudet järjestettyä. Vaimitä.

 

Ja matkatoimisto kyllä huolehtii omistaan ja oppaatkin on paikalla,

reissussa pitää pärjätä.....

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä, kun raivoavat, jos suoraan siis valehdellaan. 

Vierailija
2/11 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä, kun raivoavat, jos suoraan siis valehdellaan. 

Nämä, jotka syyttävät valehtelusta, harvemmin ymmärtävät lukemaansa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä se on epäkohdat tuoda esiin. 

Vierailija
4/11 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä, että ongelmat tulevat näkyviin. Näin voi valita itse toisen yhtiön.

Vierailija
5/11 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä, että ongelmat tulevat näkyviin. Näin voi valita itse toisen yhtiön.

Meinaatko ettei muilla yhtiöillä ihmiset sairastu tai koneet hajoa? 

Eipä se siihen taida vaikuttaa.....

 

Vierailija
6/11 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentoyhtiöt ovat kyllä suuria kusettajia, varsinkin Finnair, joka on lain vastaisesti kieltäytynyt maksamasta myöhästymiakorvauksia niin usein, että on päätynyt kaikille mahdollisille kuluttajaviranomaisten mustille listoille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä, että ongelmat tulevat näkyviin. Näin voi valita itse toisen yhtiön.

Meinaatko ettei muilla yhtiöillä ihmiset sairastu tai koneet hajoa? 

Eipä se siihen taida vaikuttaa.....

 

Ero tulee siinä, miten toimitaan jos näin tapahtuu. 

 

Vierailija
8/11 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä, että ongelmat tulevat näkyviin. Näin voi valita itse toisen yhtiön.

Meinaatko ettei muilla yhtiöillä ihmiset sairastu tai koneet hajoa? 

Eipä se siihen taida vaikuttaa.....

Tässähän on purnattu siitä miten tätä ongelmatilannetta on hoidettu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää lähteä jonnekin hevonkuuseen matkalle ja juuri tällaisena ajankohtana.

Vähän omaa järkeä ja vastuuta näihin hommiin.

Vierailija
10/11 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää lähteä jonnekin hevonkuuseen matkalle ja juuri tällaisena ajankohtana.

Vähän omaa järkeä ja vastuuta näihin hommiin.

Lentäminen on ihan arkipäivää, outoa on jumiutuminen matkakohteeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisena high-seasonina pitää hetki ootella että ehtivät järkätä kyydit ja huoneet. Sitten sitä tiedotettavaa on. Oppaat tulee hakemaan kentältä. Jos matkustaa eikä siedä viidenkään minuutin poikkeusoloja ja vaatii minä-minä-palvelua, pitää olla kortteja, joihin ne sisältyy