Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten kissasi maksaa asumis- ja ruokakulut?

Vierailija
24.12.2023 |

Omani toimivat valokuvamallina itselläni ja valokuvausta harrastavalle kaverille. 

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehrää lankoja nukkumatin unihiekkapussiin.

Tämä oli kauniisti sanottu :)

Vierailija
42/59 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa kiitoksella elää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää mua orjana, ruoja. Ei edes kehrää niin, että sitä kunnolla kuulisi. Viereen tulee vaan jos saa rapsutuksia, minulle ei tule lipaisuakaan ellei se ihan oo poikkeuksellisen hellällä tuulella eli ehkä kerran vuodessa. Leipomista, pah, leipoo vaan villapeittoja. Ja jos en oo päivään leikkiny sen kanssa niin puree vaan mun sääriä. Osoittaa mulle huomiota vain, kun haluaa ruokaa.

Jos kissani olisi ihminen niin olisin heittäny pihalle jo aikoja sitten :D

minkä rotuinen tuo ruoja on.. omani puree myöski ja on OSH.. kasvattajan vika tuo pureminen, iso kissalauma keskenään puremassa toisiaan, joten se on jäänne siitä, olen tosin saanut vähentymään kun alan 'itkeä' aina kun puree... sitten vielä, ei osaa nuolla minua vaan puree omasta mielestään 'hellästi' terävillä hampaillaan nipistäen.

Vierailija
44/59 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissani elää itsenäistä kissanelämää, mutta pitää halutessaan minulle seuraa kuuntelemalla ja kiintymystä osoittamalla.

Vierailija
45/59 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää mua orjana, ruoja. Ei edes kehrää niin, että sitä kunnolla kuulisi. Viereen tulee vaan jos saa rapsutuksia, minulle ei tule lipaisuakaan ellei se ihan oo poikkeuksellisen hellällä tuulella eli ehkä kerran vuodessa. Leipomista, pah, leipoo vaan villapeittoja. Ja jos en oo päivään leikkiny sen kanssa niin puree vaan mun sääriä. Osoittaa mulle huomiota vain, kun haluaa ruokaa.

minkä rotuinen tuo ruoja on.. omani puree myöski ja on OSH.. kasvattajan vika tuo pureminen, iso kissalauma keskenään puremassa toisiaan, joten se on jäänne siitä, olen tosin saanut vähentymään kun alan 'itkeä' aina kun puree... sitten vielä, ei osaa nuolla minua vaan puree omasta mielestään 'hellästi' terävillä hampaillaan nipistäen.

kissat voivat purra myös näyttääkseen hellyyttään. Silloin pureminen ei ole aggressiivista, mutta kyllä se silti voi sattua. Se on ikäänkuin kissan ultimaattinen rakkaudenosoitus.

Vierailija
46/59 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvisin kissa tekee lumityöt ja kesäisin ajelee nurmikot. Roskapussit tyhjentää läpi vuoden.

Vierailija
47/59 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kiss

joo, ei se vihassa pure, ei vain hallitse voimaa jolla puree.

Vierailija
48/59 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiittää ihan puhumalla. Ikävä, että hänellä ei ole mikään pehmeä kehräävä ääni, vaan aika karkea ja äänekäs, kun innostuu juttelemaan. Muistuttaa vähän raakkumista tai äänekästä kurnuttamista. Mutta ihana on, classic tabby.

Vierailija
49/59 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osallistuvat lämmitykseen työskentelemällä yöllä lämpöpattereina kyljen vieressä.

Vierailija
50/59 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se saalistaa mulle öisin. Yleensä on kolme erilaista lelua kannettu mulle lahjaksi. 

Kissaltahan ei lupaa kysytty kun se meille tuotiin, vaan se on kuin lapsi: ei mitään velkaa sille joka sen hankki.

Vierailija
51/59 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiittää ihan puhumalla. Ikävä, että hänellä ei ole mikään pehmeä kehräävä ääni, vaan aika karkea ja äänekäs, kun innostuu juttelemaan. Muistuttaa vähän raakkumista tai äänekästä kurnuttamista. Mutta ihana on, classic tabby.

Tabby best 

Vierailija
52/59 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartiointihommia. Viihtyy naulakolla kenkien seassa. Jos vieras astui ominpäin eteiseen, oli kissa salamannopeasti kiinni hänen kengännaruissaan. Vartiointiuran alussa kissa oli vielä pentu ja tehtävissään kokematon. Iän karttumisen ja kokemuksen myötä oppi, että pelkkä seuraaminen riittää. 

Vierailija
53/59 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyi OnlyPawsiin juuri kun sanoin että vuonna 2024 on vähennettävä syömistä, hammashoitoa ja sähkönkulutusta. 

Vierailija
54/59 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tappaa hämähäkit ja kärpäset talosta kesäisin. Toimii lasten lohduttajana, kun niillä on paha mieli. Hauskuuttaa ja viihdyttää höpsöillä tempuillaan. Toimii myös suht tarkkana herätyskellona.

Vierailija
55/59 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartijana toimii. 

Vierailija
56/59 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissani tekee töitä Thaimaassa ja lähettää sieltä rahaa.

Vierailija
57/59 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotoa lähtiessä sidon tassuihin lattianpesuun sopivat siivousliinat ja häntään pölyhuiskun. Kotonani on tahratonta! 

Henkivartijan tehtävät ovat voimassa aina.

Pitää egoni oikealla tasolla. There can be only one.

Vierailija
58/59 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa luo huusholliin järjestystä ja rauhallisuutta. 

Vierailija
59/59 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei maksa.