Miten kissasi maksaa asumis- ja ruokakulut?
Omani toimivat valokuvamallina itselläni ja valokuvausta harrastavalle kaverille.
Kommentit (59)
Kissa ei tietenkään maksa mitään kulujansa, koska sillä on ikuinen sunnuntai ja vapaapäivä.
Toimii öisin mun lämpöpatterina kun nukkuu vieressä.
Hän toimii siivousapulaisena huiskimalla hännällään pölyt tasojen päältä ja pyyhkimällä kielellään lattialle pudonneet ruokatahrat.
Vierailija kirjoitti:
Tukevat mielenterveyttäni.
Noo milloin tukee milloin tuhoo xD
Tuossa se ahkeraan kehrää, jotta pääsen keriä lankaa.
Vierailija kirjoitti:
Hän toimii siivousapulaisena huiskimalla hännällään pölyt tasojen päältä ja pyyhkimällä kielellään lattialle pudonneet ruokatahrat.
Meillä sama! Ja oikein hyvää työtä tekee 😊
yrittää kampaajana, mutta huonolla menestyksellä pitkiä hiuksiani kammata, pikemminkin saa hirvittävän takun aikaan, aamulla sirkuttaa linnun lailla hiljaisesti herättääkseen, se sujuu moitteetta ja täsmällisesti. Illalla sama mutta kiljuen komentaa, nyt nukkumaan. Niskahierontaa kaikilla tassuilla, erityisen hyvää. Lämmittää peiton alla vuoroi minua vuoroin puolisoa.. Hän on vajaan vuoden ikäinen, joten voi odottaa että taidot kasvaa vielä
Tuo seuraa ja lohtua yksinäisyyteen.
Mulla ei ole koskaan ollut lemmikkiä, mutta oon aina tykännyt kissoista jostain syystä.
Vierailija kirjoitti:
Kehrää lankoja nukkumatin unihiekkapussiin.
Ihanasti sanottu!
Toimii kotiintulokomiteana kun saavun töistä. Tarkastaa kauppakassit. Ja on vessaseuralainen.
Olemalla söpö ja kehräämällä, heti jos söpöys lakkaa lentää katti ulos XD
Mun kissa pissasi tänään sydämenmuotoisen pissan hiekkalaatikkoon. Kaippa se oli jonkinmoinen hyvän joulun toivotus.
Tuo minulle suuuria ja merrrrkittäviä lahjoja, kuten hiiriä ja sellaisia. Nykyisin elävänä, koska kerran säikähdin niin paljon, että aloin kiljua ja hyppäsin tuolin päälle kiljumaan ja kissalle: "viesepoisviesepois!" Kissa katsoi hölmistyneenä ja varmaan huvittuneenaakin. Sen jälkeen keskustelimme vakavasti ja pyysin, että jos kissa tuo leikkikavereita kotiin, niin tuo ne elävänä. Niin hän sitten alkoi tuoda niitä elävinä ja minä sitten pyydystän ne, kiitän leikistä ja päästän ulos, jonka jälkeen kissalle ruokaa.
olen joutunut laittamaan kissani töihin kun taloustilanne on niin tiukka nykyään,
kissat lämmittää taloa,
käytän niitten jätöset lannotteena
pennut joudutaan myymään
hierovat väsynyttä niskaani työpäivän jälkeen
Pitää mua orjana, ruoja. Ei edes kehrää niin, että sitä kunnolla kuulisi. Viereen tulee vaan jos saa rapsutuksia, minulle ei tule lipaisuakaan ellei se ihan oo poikkeuksellisen hellällä tuulella eli ehkä kerran vuodessa. Leipomista, pah, leipoo vaan villapeittoja. Ja jos en oo päivään leikkiny sen kanssa niin puree vaan mun sääriä. Osoittaa mulle huomiota vain, kun haluaa ruokaa.
Jos kissani olisi ihminen niin olisin heittäny pihalle jo aikoja sitten :D
Toinen on eläkkeellä ja toinen vasta harjoittelija, ei niillä liksoilla paljon maksella. Mutta sopimus sanoo, että mun on niitä ruokittava ja asutettava.
Ne on kyllä niin ihania, että ei haittaa!
😁