Aki ja Rita Manninen jumissa Meksikossa - Aki kirjoitti tulikivenkatkuisen päivityksen
Aki ja Rita Manninen jäivät jouluksi jumiin Meksikoon. Aki kirjoitti tulikivenkatkuisen päivityksen Instagramiin.
Kommentit (312)
Vierailija kirjoitti:
600Eur Hilton? Hra Manninen ei sitten ole kuullut booking.comista?
Kyllä minäkin jäisin samaan hotelliin missä jo olin enkä alkaisi etsiä uutta hotellia.
Ryminällä? Koneissa yleensä vähintään 2 moottoria, ja vaikka molemmat tuhoutuisivat silti ammattilentäjä voi tuoda koneen alas hallitusti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minäkin jäisin samaan hotelliin missä jo olin enkä alkaisi etsiä uutta hotellia.
Ei ilmeisesti ollut sama hotelli, kun olivat sen taksikuskin avulla saaneet, jos nyt jotain olen tuosta sekavasta stoorista ymmärtänyt.
Mitä sille koiralle on tapahtunut :( joku aikaisemmin kirjoitti että se on kuollut.
Eikös tämä ollut se pariskunta, joka ylpeänä kertoi iltapuluissa naipottelevansa samalla kun daami imetti. Jotkut asiat haluaisi vaan unohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Eivätkö ihmiset tiedä, että TUI on venäläisomisteinen?
Who cares kun lomalle pitää päästä
Olisi tietysti TUI voinut mieluummin lähettää sellaisen koneen , jota EI olisi enää tarvinnut tankata..
Vierailija kirjoitti:
Olisi tietysti TUI voinut mieluummin lähettää sellaisen koneen , jota EI olisi enää tarvinnut tankata..
Luulen että jouluna ei ollut alan ammattilaisia saatavilla ja eivät osanneet tankata oikein
Yöllä lähtö Suomen aikaan. Donna ei ehdi viettää joulua mummin kanssa paitsi jos jaksavat vielä tapanina sitä viettää kun ovat vasta illalla kotona.
Vierailija kirjoitti:
Eivätkö ihmiset tiedä, että TUI on venäläisomisteinen?
Boku halavalla saa
Toivottavasti jäävät Meksikoon pidemmäksi aikaa 👍
Vierailija kirjoitti:
Tuossa Hiltonissa hinta on bookingin kautta tai suoraan tiskiltä moninkertainen TUIn kautta saatavaan hintaan. Tammikuussa Bookingin kautta kaksi viikkoa maksaa 13000€/huone, kun koko matkan saa reilulla parilla tuhannella. Toki siellä on halvempiakin hotelleja. Ei Helsingissäkään ole pakko olla Kämpissä.
Luitko asiaa koskevia artikkeleita lainkaan?
Vierailija kirjoitti:
Yöllä lähtö Suomen aikaan. Donna ei ehdi viettää joulua mummin kanssa paitsi jos jaksavat vielä tapanina sitä viettää kun ovat vasta illalla kotona.
Jos ovat.. kai lentäjien pitää levätä? En äkkiä lähtisi tohon koneeseen ,😀
Osasikohan palmurannan tankkipoika laittaa oikiaa bensaa tankkiin, ettei mene jäähän täällä pohjolan arktisissa oloissa?
Muksahtaa vielä merreen koko kones.
Vierailija kirjoitti:
Eikös tämä ollut se pariskunta, joka ylpeänä kertoi iltapuluissa naipottelevansa samalla kun daami imetti. Jotkut asiat haluaisi vaan unohtaa.
Mutta sepä ei käy, kun sinä se muistutat aina uudestaan, oli aihe mikä vaan.
Kauan ne lentäjät ovat nyt olleet reissussa ja tankillekkin mentiin... Vai nukkuuko lennon aikana?
Vierailija kirjoitti:
Itse olin eilen Berliinissä jumissa 13h, lento lähti lopulta 10h myöhässä. Finnairilta ei mitään kommunikaatiota mitä tapahtuu, aika vain lykkääntyi taululla pari tuntia kerrallaan ilman mitään kuulutuksia. Ei hyvitystä tai ruokalipukkeita, ei saatu koneessa edes kahvia hyvityksenä, vettä sai jos pyysi
Harmitti, mutta ei kyllä silti olisi tullut mieleen mennä moukkamaisesti vaahtoamaan Instaan. Harmistuksen ymmärrän, mutta nolo päivitys. Aikuisen ihmisen pitäisi pystyä ilmaisemaan itseään vähän kypsemmin
Varmaan sulatettu konetta
Oltiin hetki ennen koronaa leppoisalla lepolomalla Tuin kautta. Heillä oli silloin sellainen sovellus, johon tuli tiedotteita muutama, mm. lennon viivästymisestä (tosin vain parilla tunnilla). Myös puhelimeen tuli paitsi oppaan tervehdys, myös muistutuksia lähtöpäivän aikatauluista.
Eikö tuo toimi enää vai missä vika?
Todella helppoa tekniikan kannalta ainakin, asiakkaiden tiedottaminen. Tai niin luulisi.
Kurjaa, että joulu on pitänyt viettää muualla missä halusivat.