Aki ja Rita Manninen jumissa Meksikossa - Aki kirjoitti tulikivenkatkuisen päivityksen
Aki ja Rita Manninen jäivät jouluksi jumiin Meksikoon. Aki kirjoitti tulikivenkatkuisen päivityksen Instagramiin.
Kommentit (312)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös tämä ollut se pariskunta, joka ylpeänä kertoi iltapuluissa naipottelevansa samalla kun daami imetti. Jotkut asiat haluaisi vaan unohtaa.
Mutta sepä ei käy, kun sinä se muistutat aina uudestaan, oli aihe mikä vaan.
Jaettu tuska on puoli tuskaa. Kyllä tämä jossain kohtaa jää joko kultaiidan tai vikmanin varjoon.
Kyseinen matkanjärjestäjä on ollut mun piirissäni täysboikotissa jo venäjän hyökkäyssodasta Ukrainaan lähtien, koska omistajuus johtaa venäjälle. Tässä taas pyccittiin oikein heidän tapansa mukaisesti. Kuka muutenkaan enää tukee näitä pyccäläisfirmoja?
Vierailija kirjoitti:
Itse olin eilen Berliinissä jumissa 13h, lento lähti lopulta 10h myöhässä. Finnairilta ei mitään kommunikaatiota mitä tapahtuu, aika vain lykkääntyi taululla pari tuntia kerrallaan ilman mitään kuulutuksia. Ei hyvitystä tai ruokalipukkeita, ei saatu koneessa edes kahvia hyvityksenä, vettä sai jos pyysi
Harmitti, mutta ei kyllä silti olisi tullut mieleen mennä moukkamaisesti vaahtoamaan Instaan. Harmistuksen ymmärrän, mutta nolo päivitys. Aikuisen ihmisen pitäisi pystyä ilmaisemaan itseään vähän kypsemmin
mitä voi odottaa mieheltä joka puolustaa raiskauksesta tuomittua ja halventaa uhria
Näkyykö kotiinpaluu jossain livenä?
Vierailija kirjoitti:
On tulossa erikoislähetys ainakin maikkarille. Myös Hornetit lähtevät saattolennolle ainakin Islannista asti.
Vierailija kirjoitti:
Kyseinen matkanjärjestäjä on ollut mun piirissäni täysboikotissa jo venäjän hyökkäyssodasta Ukrainaan lähtien, koska omistajuus johtaa venäjälle. Tässä taas pyccittiin oikein heidän tapansa mukaisesti. Kuka muutenkaan enää tukee näitä pyccäläisfirmoja?
Eikö sun elämä mene aika vaikeaksi, kun pitää selvitellä ja nuuskia kuka mitäkin omistaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sun elämä mene aika vaikeaksi, kun pitää selvitellä ja nuuskia kuka mitäkin omistaa?
Eipä tuota ole tarvinnut nuuskia ja selvitellä. Ihan luotettava media asiasta kirjoittanut. Ja ei vaikeuta elämää; helppoa on myös omantunnon kannalta kun tietää ettei tue millään tavoin ry**äoligarkkeja ja lastenmur*aajia.
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000008692259.html
Aika sattuma, että putinin ystävän vaimo pääomistaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tulossa erikoislähetys ainakin maikkarille. Myös Hornetit lähtevät saattolennolle ainakin Islannista asti.
Onko islannissa hornetit. Voi jumalseisson
Ruotsalaisten mukaan noille tulossa oleva kone on ihan karjankuljetus tasoa. Jos se nyt edes tulee sinne. Cancun Airport departures ei ainakaan näy Akin viimeksi stoorissaan antamalla ajalla EuroAtlanticAirways. Halpismatkailu on venäläistä rulettia, tässä vielä kirjaimellisesti.
Olisi ihanaa jos jäisivät sinne kokonaan tai joutuisivat itse hommaamaan lennot kotiin. Tuskin osaavat hommata.
En ikinä lentäisi minkään tui lentoyhtiön koneilla. Oltiin vaimon kanssa mexikossa kaksi vuotta sitten ja lennettiin lufthansan koneella. Kaikki. Kaikki sujui hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Olisi ihanaa jos jäisivät sinne kokonaan tai joutuisivat itse hommaamaan lennot kotiin. Tuskin osaavat hommata.
Kiva, että ventovieraiden ihmisten epäonni ilahduttaa sun elämää. Jotain hyvää tästä kaikesta kuitenkin!
Minkä lentouhtiön kone se oli jonka moottorit syttyi tuleen, kun lähti meksikosta? Ei kai sama, joilla noi nyt tulee, vanhalla koneella 2002 valmistettu portugalilainen kone. 😱
Vierailija kirjoitti:
Minkä lentouhtiön kone se oli jonka moottorit syttyi tuleen, kun lähti meksikosta? Ei kai sama, joilla noi nyt tulee, vanhalla koneella 2002 valmistettu portugalilainen kone. 😱
Joo, se se varmaan on 🙄😱. Ai kauheeta!
Kurja tilanne. Toivottavasti kaikille järjestyy turvallinen yösija ja kotimatka. Eihän tuollaisia pitäisi joutua lomallaan(kaan) miettimään.
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä hommaisin. En lähtisi tuolla koneella. Ehkä rahat ei riitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olin eilen Berliinissä jumissa 13h, lento lähti lopulta 10h myöhässä. Finnairilta ei mitään kommunikaatiota mitä tapahtuu, aika vain lykkääntyi taululla pari tuntia kerrallaan ilman mitään kuulutuksia. Ei hyvitystä tai ruokalipukkeita, ei saatu koneessa edes kahvia hyvityksenä, vettä sai jos pyysi
Harmitti, mutta ei kyllä silti olisi tullut mieleen mennä moukkamaisesti vaahtoamaan Instaan. Harmistuksen ymmärrän, mutta nolo päivitys. Aikuisen ihmisen pitäisi pystyä ilmaisemaan itseään vähän kypsemmin
mitä voi odottaa mieheltä joka puolustaa raiskauksesta tuomittua ja halventaa uhria
Ihmisiltä karkaa mopo vähän käsistä. Ketä on puolustanut ja ketä halventanut. Faktaa tiskiin.
#kunnianloukkausmatskua
Vierailija kirjoitti:
Kuka idiootti kuuluttaa kaikelle kansalle kämpän olevan tyhjillään.
Öööö. Ehkäpä se ei ole tyhjillään?????????
Kuoliko koira nälkään?