Joulupöytään EI sitten kuulu lasagne, nakit ja kalapuikot eikä muuten hampurilaiset eikä pitsa
Pitsa ja muut pikaruoat eivät sitten kuulu jouluruoka pöytään saaneen huomauttaa ja riisipuuro kuuluu syödä viimeistään jouluaatto aamuna kello 7.00. Ilmoitin nyt tietämättömille mikäli ette sattumoisin tienneet.
Kommentit (22)
Enkös minä saa syödä ihan mitä vaan haluan? Ihme holhoamista!
Meillä ei syö lapset enää joulupäivänä jouluruokia, haetaan pitsaa.
Meille tilataan pizzaa ja hampurilaisia aatoksi.
Mä vedän tonttulakki päässä hot wingsejä ja olutta!
Asun yksin ja ihan pitsan ajattelin tilata illalliseksi.
Kehvalle tarjotaan aattona vain kaurapuuroa siellä laitoksessa.
Sori, meiltä löytyy huomenna pitsaa joulupöydästä. Ja riisipuurokin syödään sitten joskus kun herätään, varmaan aamupäivällä =))
Meillä paistetaan aamulla patologinen jankkaaja.
Muuten sama kuin ap mutta riisipuuro syödään joulupäivanä. Aattona viim. 7.00 ? Herääkö joku aattona aikaisin ?
Mikä sinä olet kertomaan,mitä kenenkin joulupöytään kuuluu?
Stupid. Näköalaton ,itsekäs typerys
Toisena joulupäivänä tarjoilemme kalapuikkoja ja nakkeja sekä lasagnea.
Vaikka tämä olikin nokkela sarkasmi meidän ihmisten jäykkiä maneereja kohtaan,niin jokainen syököön omassa pöydässään mitä haluaa.
Jos mua alkaa tekee mieli pizzaa, menen kotipizzaan syömään. En tilaa kotiin. Kun en tykkää haaleasta pahvin makuisesta pizzasta.
Ehdottomasti näin. Äidin kuuluu aloittaa joulun valmistelu jo tammikuussa. Ja toki täytyy muistaa puutarhakauden lopussa nostettu parhaat porkkanat, perunat ja lantut laatikoita varten.
Voi, eihän tule mitään joulustressiä, kun valmistelee kaiken jo pitkin vuotta. Joululahjat hankitaan tietenkin jo tammikuun alennusmyynneistä. Ihan hullua, että jotkut tekevät joululahjaostoksensa vasta joulunalusviikoille.
Joulusiivous on iso homma, mutta kun sen aloittaa heti juhannussiivouksen jälkeisellä viikolla, niin sekin onnistuu ihan vaivattomasti.
Jouluvalot ja muut koristeet esille heti marraskuussa, Niin jopa ehtii nauttia joulusta melkein vuoden ympäri.
Kuka niin sanoo tai päättää? Joulupöytään kuuluu tasan tarkkaa sellaista mitä päätetään syödä.
Onko täällä joku persu taas luettelemassa mitä kukin saa syödä?
Kyllä, äiteen joulupissa on parasta.
Meillä on toissapäiväistä makaroonilaatikkoa ja punajuurisalaattia.
Kyllä kuuluvat jos joulupöydän isäntäväki niin sanoo.