Nimipäivät - onko tänä kesänä - missä
Kommentit (33)
tulinpas hyvään aikaan piipahtaan täällä. (ei täällä kyllä enää osaa liikkua)
Laitanpa sähköpostia tulemaan minäkin :-) Elokuun alussa olisin nimittäin sopivasti Turussa käymässä.
Ihka ensimmäisiin Perennan Nimipäiviin osallistuin (itse asiassa olimme siellä koko perhe). Muilla ei silloin lapsia ollut ja meidän isommat lapset kisailivat innolla mukana. Jos Turussa ollaan, niin pääsen ilman lapsiakin.
Mutta s-postissa enemmän siis!
meidän kuopus joka oli silloin vielä ihan vauva oli ensimmäisillä nimipäivillä myös mukana, kuten myös Stella Nocturnon muistaakseni tuolloin reilun vuoden ikäinen lapsi.
(Tämän viestin varsinainen tarkoitus oli kuitenkin nostaa ketju ylös ;)
Minä dementikko ;-)
Nytpä muistankin Stelliksen lapsen, joka ei ollut ihan vauvakaan, ja sinunkin vauvasi I_Nilla. Itsekkäästi vain muistin omani..
Joka tapauksessa ekoilla nimipäivillä oli hauskaa ja olisi kyllä mukava ehtiä tänä vuonna mukaan. Katsotaan, miten käypi.
Ja ups :)
Eli päivämääräksi on todennäköisesti tulossa 16.8. ja Nimipäivät ovat Turun liepeillä Pionellan luona. Kimppakyytikin onnistuu useammasta paikasta.
Eli kaikki ilmoittautumaan halukkaiksi osallistujiksi Pionellan sähköpostiosoitteeseen.
jospa joku vielä innostuisi mukaan. Kimppakyyti todellakin onnistuu monesta suunnasta. Pionellalle vain sähköpostia asiasta ja pääset tarkempaan keskusteluun mukaan!
Kun itse osallistuin ensimmäisen kerran nimipäiviin kaksi vuotta sitten, en tuntenut ketään muuten kuin tämän palstan kautta. Mutta hauska oli.
Eli näillä näkymin pääsen minäkin tulemaan, koska osuu vapaapäivälle :o)!
Mutta ihan pihalla oon, että miten toimitaan, kun en oo koskaan aiemmin ollut menossa mukana ;o)!
Kivasti osui vapaapäivälle niin uskon pääseväni tulemaan!!
köris
Eli tuli sitten oikein kaksi kertaa mun viestit, kun eivät tulleet millään näkyviin :o(!
Nostelen tätä ketjua vielä kertaalleen, josko joku vielä innostuisi mukaan!
NimiPäivät pidetään siis la 16.8. meikäläisen luona, Turun liepeillä. Aloittelemme siinä klo 14 aikoihin. Ollaan tässä parhaillaan suunnittelemassa nyyttäriherkkuja s-postikeskusteluin.
Vielä ehtii "ilmoittautua", laita meiliä osoitteeseen pionella@windowslive.com.
Odottelen jo innolla lauantaita!
Tästä johtuen päätettiin siirtää Nimipäivät toiseen ajankohtaan eli todennäköisesti syyskuulle. Eli edelleen voivat kiinnostuneet ilmoitella itsestään.
Uuden ajankohdan miettiminen on paraikaa käynnissä, joten kiinnostuneet, ottakaapa yhteyttä yllä olevaan pionellan sähköpostiosoitteeseen, niin pääsette vaikuttamaan ajankohtaan.
että nämä EIVÄT OLE mitkään sisäpiirin bileet, eli rohkeasti vain ilmoittautumaan!
Nimipäivillä on ollut perinteisesti lopulta noin 5 osallistujaa vaikka kiinnostuneita on aina ollut paljon enemmän. Ajankohta ei tietenkään ole lopulta sopinut kaikille ja paikkakuntakin on vaikuttanut osallistumiseen. Ensimmäisillä nimipäivillä jotkut varmaan vain jänistivät lopulta ;) Sen jälkeen ihmiset ovat sitten huomanneet että ihan tavallisia ihmisiä sinne nimipäivillekin tulee ja yhteinen mielenkiinnon aihe riittää vallan mainiosti keskustelujen pohjaksi.
Aina on mukana ollut uusia kasvoja ja hyvin on joukkoon sulauduttu. Viime vuonna kun itse järjestin nimipäivät ei osallistujajoukossa lopulta ollut yhtään minulle ennestään tuttua ihmistä vaikka olinkin aikaisemmin niillä ensimmäisillä nimipäivillä ollut. Vaan eipä tuo haitannut, hyvin tutustuttiin.