Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nimipäivät - onko tänä kesänä - missä

16.05.2008 |

Eikö olisi perinteisiin kuuluvaa pitää jossain ...

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
21.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nämä EIVÄT OLE mitkään sisäpiirin bileet, eli rohkeasti vain ilmoittautumaan!

Nimipäivillä on ollut perinteisesti lopulta noin 5 osallistujaa vaikka kiinnostuneita on aina ollut paljon enemmän. Ajankohta ei tietenkään ole lopulta sopinut kaikille ja paikkakuntakin on vaikuttanut osallistumiseen. Ensimmäisillä nimipäivillä jotkut varmaan vain jänistivät lopulta ;) Sen jälkeen ihmiset ovat sitten huomanneet että ihan tavallisia ihmisiä sinne nimipäivillekin tulee ja yhteinen mielenkiinnon aihe riittää vallan mainiosti keskustelujen pohjaksi.

Aina on mukana ollut uusia kasvoja ja hyvin on joukkoon sulauduttu. Viime vuonna kun itse järjestin nimipäivät ei osallistujajoukossa lopulta ollut yhtään minulle ennestään tuttua ihmistä vaikka olinkin aikaisemmin niillä ensimmäisillä nimipäivillä ollut. Vaan eipä tuo haitannut, hyvin tutustuttiin.

Vierailija
22/33 |
26.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulinpas hyvään aikaan piipahtaan täällä. (ei täällä kyllä enää osaa liikkua)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
26.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitanpa sähköpostia tulemaan minäkin :-) Elokuun alussa olisin nimittäin sopivasti Turussa käymässä.

Ihka ensimmäisiin Perennan Nimipäiviin osallistuin (itse asiassa olimme siellä koko perhe). Muilla ei silloin lapsia ollut ja meidän isommat lapset kisailivat innolla mukana. Jos Turussa ollaan, niin pääsen ilman lapsiakin.

Mutta s-postissa enemmän siis!

Vierailija
24/33 |
29.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän kuopus joka oli silloin vielä ihan vauva oli ensimmäisillä nimipäivillä myös mukana, kuten myös Stella Nocturnon muistaakseni tuolloin reilun vuoden ikäinen lapsi.

(Tämän viestin varsinainen tarkoitus oli kuitenkin nostaa ketju ylös ;)

Vierailija
25/33 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä dementikko ;-)

Nytpä muistankin Stelliksen lapsen, joka ei ollut ihan vauvakaan, ja sinunkin vauvasi I_Nilla. Itsekkäästi vain muistin omani..

Joka tapauksessa ekoilla nimipäivillä oli hauskaa ja olisi kyllä mukava ehtiä tänä vuonna mukaan. Katsotaan, miten käypi.

Ja ups :)

Vierailija
26/33 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli päivämääräksi on todennäköisesti tulossa 16.8. ja Nimipäivät ovat Turun liepeillä Pionellan luona. Kimppakyytikin onnistuu useammasta paikasta.

Eli kaikki ilmoittautumaan halukkaiksi osallistujiksi Pionellan sähköpostiosoitteeseen.

Vierailija
27/33 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jospa joku vielä innostuisi mukaan. Kimppakyyti todellakin onnistuu monesta suunnasta. Pionellalle vain sähköpostia asiasta ja pääset tarkempaan keskusteluun mukaan!

Kun itse osallistuin ensimmäisen kerran nimipäiviin kaksi vuotta sitten, en tuntenut ketään muuten kuin tämän palstan kautta. Mutta hauska oli.

28/33 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli näillä näkymin pääsen minäkin tulemaan, koska osuu vapaapäivälle :o)!

Mutta ihan pihalla oon, että miten toimitaan, kun en oo koskaan aiemmin ollut menossa mukana ;o)!

29/33 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivasti osui vapaapäivälle niin uskon pääseväni tulemaan!!

köris

30/33 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tuli sitten oikein kaksi kertaa mun viestit, kun eivät tulleet millään näkyviin :o(!

Vierailija
31/33 |
12.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostelen tätä ketjua vielä kertaalleen, josko joku vielä innostuisi mukaan!

NimiPäivät pidetään siis la 16.8. meikäläisen luona, Turun liepeillä. Aloittelemme siinä klo 14 aikoihin. Ollaan tässä parhaillaan suunnittelemassa nyyttäriherkkuja s-postikeskusteluin.

Vielä ehtii "ilmoittautua", laita meiliä osoitteeseen pionella@windowslive.com.

Odottelen jo innolla lauantaita!

Vierailija
32/33 |
16.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä johtuen päätettiin siirtää Nimipäivät toiseen ajankohtaan eli todennäköisesti syyskuulle. Eli edelleen voivat kiinnostuneet ilmoitella itsestään.

Vierailija
33/33 |
29.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuden ajankohdan miettiminen on paraikaa käynnissä, joten kiinnostuneet, ottakaapa yhteyttä yllä olevaan pionellan sähköpostiosoitteeseen, niin pääsette vaikuttamaan ajankohtaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän