Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahimmat jouluriidat ja ärsytykset - OFFICIAL JOULU 2023

Vierailija
23.12.2023 |

Joko on alkanut ilonpito ja humalassa kaatuilu? Stressissä laatikkojen vääntäminen kun samalla ukko juo? Kyynelehtien lahjojen paketointi aattoa edeltävänä yönä? 

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä meni hyvin siihen asti että lahjat oli avattu ja alettiin syömään. Pienempi lapsi otti kesken ruuan piparin ja meni pöydän alle sitä syömään. Oli vähän ylikierroksilla.

Mies raivostui asiasta ja rupesi tekemään asiasta periaatekysymystä, ja taapero tietty myös. Pyysin miestä ottamaan rauhassa ja muistamaan että on joulu. Korotti silti ääntään, sadatteli, raahasi imuria berserkkimoodissa ja kiukkusi muruista.

Ilta päättyi siihen että minä itkin ja lapset itkivät. Olipa paskaa kaikkien näiden (minun tekemien) valmistelujen ja lahjojen jälkeen antaa lapsille tällainen joulu.

Tuolla se nyt ihmettelee, että mikä muka meni pieleen, kun hän ei ole tehnyt mitään väärin.

Voi ei.. jotkut aikuisetkin on jouluna jotenkin kierroksilla. On tietty kuvitelma miten asioiden pitää mennä, ja jos ei mee niin kiukku tulee. 

Vierailija
42/42 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerroin jo etukäteen, että olen joulunajan rauhassa kotonani yksin. Olen kaksi päivää nukkunut päiväunia ja yli 10 tunnin yöunia helvetillisen työputken jälkeen. On ollut ihanaa laittaa kynttilöitä palamaan, tunnelmoida ja torkahdella ja nukkua. Heräsin juuri toisilta päiväuniltani tänään. Yksi sukulainen sitten syyllisti minua, kun en lähtenyt vierailemaan heille. Tuli tosi syyllinen olo ja huono omatunto. Mutta en vaan millään halua lähtea ajelemaan tuonne pimeään, pukea, laittautua jne. Kävin päivällä saunassa ja olen vieläkin tukka märkänutturalla ja pyjamassa. 

Kuulostaa rentouttavalta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme