Pahimmat jouluriidat ja ärsytykset - OFFICIAL JOULU 2023
Joko on alkanut ilonpito ja humalassa kaatuilu? Stressissä laatikkojen vääntäminen kun samalla ukko juo? Kyynelehtien lahjojen paketointi aattoa edeltävänä yönä?
Kommentit (42)
Pois lapset sellaisilta, jotka riitelevät jouluna!
Tulimme 22.12.-illalla mökille/huvilalle. Peruslämmöt oli päällä, ilta meni lämmittäessä.
Eilen eli 23.12. tein 4-5 h yksin lumitöitä. Tie ja piha puhtaaksi yön aikana sataneesta lumesta, jota oli tullut varmaan 15 cm.
Polku järven rantaan, avanto, uppopumppu sinne, sähkökilpailun ja letkut vetää, avannosta vettä paljuun, palju lämpimäksi, sauna lämpimäksi, välillä kävin tekaisemassa sisällä jauhelihakeiton ja työntämässä kinkun uuniin, jonka saunan jälkeen kuorrutin ja tein salaatit kylkeen.
Kukaan muu ei tehnyt mitään, kun olivat kuulemma niin väsyneitä matkasta ja syksystä. Teinit nukkui puolille päivin ja herätin lounaalle eli aamupalalle. Mökillä on hidas verkko, mikä kiukuttaa teinejä.
Illalla kun mentiin paljuun, vaimo säksätti, että häntä ärsyttää, kun äijä koko ajan tekee jotain, että voisin kuulemma rauhoittua. Et muille tulee paha mieli, kun yksi vaan puuha-Peteilee.
Tänään en sitten tee mitään. Hyvillä mielin mökillä - viimeistä joulua täällä, koska kukaan muu ei tänne halunnut. Turha ensi jouluna enää tulla.
Ai että sää oot ihannemies, sun perhees vaan on persiistä! Onko sulla veljeä ja jos on niin onko se samanlainen kuin sää ja onko se sinkku?
Ei varmaan kannattaisi viettää ko. juhlaa, jos ei pysty olemaan riitelemättä.
Viinan juonti. Miksi sitä viinaa pitää nappailla salaa, kun käy muka pannuhuoneessa tai varastossa.
Vierailija kirjoitti:
Viinan juonti. Miksi sitä viinaa pitää nappailla salaa, kun käy muka pannuhuoneessa tai varastossa.
Kun sieltä varastosta tai autotallista muka jotain polttimoa on etsinyt, niin takaisin tullaan viinalta haisevana. Ja rehvakkaana.
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa se salailu. Juokaa avoimesti!
Vierailija kirjoitti:
Mun mies makaa niin pahassa krapulassa, että se joutuu ottamaan muutaman tasoittavan. Siitä se sit lähtee uuteen nousuun.
Yksinkö? Vai liittytkö mukaan nousuun?
Perheen nuoret oli syöneet jälkiruokaan tarkoitetut rahkat aamupalalla. Kauppaan 15 km ja ei ehtisi käydä uusia. Vaimo synkkänä kuin myrkyn merkki.
Tällainen aloitus oli jo mutta se POISTETTIIN.
https://www.vauva.fi/keskustelu/5403456/joko-joulu-pilalla-joulukatastr…
Varasin jouluruuat neljälle hengelle ja kaiken maailman lisukehärpäkkeitä, rahaa paloi eläkeläiseltä.
Ilmoittivat torstaina, etteivät tulekaan, mitään selitystä/tekosyytä ei kerrottu.
Ja nämä vieraat vielä kutsuivat itse itsensä! Ensi vuonna kyllä kieltäydyn vastaanottamasta!
Pieniruokaisena yksineläjänä syön ruokia kaksi viikkoa.
Lapset olivat yöllä käyneet jääkaapilla ja syöneet tekemäni piparirahkan,ärsytti kun piti juosta kauppaan ostamaan tarpeet ja tehdä uusi.Astuin myös kissanoksennukseen heti kun sängystä nousin. Ja hissi on rikki,onneksi sentään kukaan ei näytä olevan kyydissä! Olisi kurja joulu kerrosten välissä.
Haluaisin viettää jouluni rauhassa, mutta puhelin piipittää koko ajan.
Miehen vanhemmat tuli meille jouluksi, ja toivat koiransa mukanaan. Meillä itsellämme on kissoja.
Anoppi lukitsee kissat huoneisiin, jotta eivät "hyökkäisi koiraparan kimppuun" tämän seurauksena paskat jo 2 kertaa siivottu lattialta, kun kissat eivät pääse vessaan.
Odotan että lähtisivät.
Poika nukkuu puoleen päivään taas,hain sille energiajuomaa ja tupakkaa (poika on 20vuotias vaikka asuu vielä kotona) ettei niiden loppumisen takia ole pahalla päällä kun kaupatkin menee kohta kiinni . Myöhemmin käyn hautausmaalla (ei huvittaisi mennä sinne rämpimään mutta ku se on vähän niinkuin perinne) ja isäni luona kahvilla. Katson samalla että isä on syönyt ja ehkä siivoan taas vähän vaikka 2vkoa sitten tein siellä kunnon joulusiivouksen.Mutta kun se ei saa edes imuroitua.. illalla on saunavuoro ja toivon ettei tänä vuonna kukaan keksi pissata kiukaalle,viime vuonna monen joulusauna jäi välistä tuollaisen pikku pilan takia. Jouluruokaa meillä ei ole,emme kumpikaan piittaa niistä joten syömme tortilloja ja juomme kokista.Vihreitä kuulia ja glögiä kyllä on.
Vierailija kirjoitti:
Varasin jouluruuat neljälle hengelle ja kaiken maailman lisukehärpäkkeitä, rahaa paloi eläkeläiseltä.
Ilmoittivat torstaina, etteivät tulekaan, mitään selitystä/tekosyytä ei kerrottu.
Ja nämä vieraat vielä kutsuivat itse itsensä! Ensi vuonna kyllä kieltäydyn vastaanottamasta!
Pieniruokaisena yksineläjänä syön ruokia kaksi viikkoa.
Tuo on tosi väärin. Lähetä lasku heille ja sano että maksaavat.
Inhottaa lähteä anoppilaan koska anoppi on siellä täydessä meikissä joku yöpaidalta näyttävä satiininen seksimekko päällä ja korkkarit jaloissa,vetää kaksin käsin kahvia johon lorauttanut kossua ja jossain vaiheessa alkaa vit""lla mulle siitä etten ole "pukeutunut". Vaikka ihan siistit vaatteet mulla on,farkut ja neule. Mies laittaa aina solmion kaulaan ja suorat housut vaikka näkee että sen olo on tukala. Lisäksi siellä anoppilassa on hullu koira joka näykkii ja murisee,mies työntää sen aina parvekkeelle vaikka anoppi vastustaa. Ja appi möllöttää kuin muumio sohvanurkassa,jos se kuolisi menisi varmaan pari päivää ennenkuin kukaan tajuaisi kun liikkumattomuus ja puhumattomuus on sille normaali olotila!
Mietin pitäisiko kehittää migreeni tai jotain ettei tarvitse mennä? Jos mä ehdotan miehelle että meillä on muka korona? katsottaisiin alusvaatteissa vaan telkkaa,kaksin<3.
Niin ja mun vanhemmat asuu ulkomailla,ei ole joka vuosi varaa mennä sinne.
Jos tuo neljän hengen ohari-porukka, joka kutsui itsensä, yrittää vielä pitää yhteyttä, eikun luuria korvaan. Törkeää porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos tuo neljän hengen ohari-porukka, joka kutsui itsensä, yrittää vielä pitää yhteyttä, eikun luuria korvaan. Törkeää porukkaa.
Kolmen hengen, mutta kun yksi niistä on oma lapsi. Ja ainoa lapsi!
Tiedän, että olen aina ollut liian kiltti. Laskua en lähetä, onhan siinä mulle syömistä, mutta voi laatikot tulla korvista jo viikon päästä.
Olen kyllä miettinyt välien katkaisemista, viranomaiset saa sitten ilmoittaa että täällä tarvitaan kalmosiivusta.
Mun mies makaa niin pahassa krapulassa, että se joutuu ottamaan muutaman tasoittavan. Siitä se sit lähtee uuteen nousuun.