Olli Rehn alkaa näyttää parhaimmalta ehdokkaalta. Luo turvallisuudentunnetta ja on presidenttimäinen
Kommentit (5057)
Stubbin esiintyessä tulee poikkeuksetta mieleen vanha viisaus 'tyhjät tynnyrit kumisevat eniten'.
Sori siitä.
Vierailija kirjoitti:
Galluppeihin ei kannata ihmiset uskoa. Stubbin suosio on median luoma kupla.
Ovatko gallupit joskus olleet väärässä? Taidat olla niitä kepulaiseksi kääntyneitä koronadenialisteja.
Vierailija kirjoitti:
Stubbin esiintyessä tulee poikkeuksetta mieleen vanha viisaus 'tyhjät tynnyrit kumisevat eniten'.
Sori siitä.
Stubb sentään kumisee. Ollista ei ääni lähde.
Täällä taitaa olla peukuttelemassa ja kirjoittamassa itse Stubb; niin ylimielisiä ovat vastakommentit. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Galluppeihin ei kannata ihmiset uskoa. Stubbin suosio on median luoma kupla.
Ovatko gallupit joskus olleet väärässä? Taidat olla niitä kepulaiseksi kääntyneitä koronadenialisteja.
Tämä ketju muistuttaa koronadenialistien ketjuja, joissa harvalukuinen joukko asiaan höynähtäneitä toistaa ihan tosiasioista piittaamattomia kommenttejaan ja muut tästä pienestä joukosta taputtavat selkään. Yhteistä on sekin, että mediaa syytetään puolueelliseksi. Tekeydytään myös ns. vastustajan joukon kääntyneiksi jäseniksi.
Omana lisäyksenä: Molempiin näköjään liittyy myös uskonnollisen tapainen hurma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistähän johtuu, että Stubb on kuitenkin paljon suositumpi kuin Olli? Pienen eron voisi selittää Stubbin karsima, mutta tällainen railo tarkoittaa sitä, että kansan mielestä Stubbin tieto on valtaa.
No suosio johtuu siitä, että kokkarit haluaa oman ehdokkaansa läpi. Muuten Stubb on ihan nolo tapaus.
Melkoinen valta meillä kokkareilla. Kun haluamme jonkun läpi, hän pääsee läpi. Ihan hyvä, jos näin on... mutta lohduton maailmankuva teille kepulaisille.
Vierailija kirjoitti:
Täällä taitaa olla peukuttelemassa ja kirjoittamassa itse Stubb; niin ylimielisiä ovat vastakommentit. :D
Kepu on totisesti osannut valita ehdokkaan, joka ei vaikuta ylimieliseltä. Pelokkaasti soperteleva Olli ei käy alfasta pienimässäkään savolaiskylässä.
Tästä(kin) ketjusta suorastaan loistaa läpi Stubb-fanien kasvava paniikki.
Ei riitä klopin rahkeet pressaksi mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Ei tule Stubbista onneksi presidenttiä. :)
Millä Pekka Stubbin voittaisi? Tämä ei ole vasemmistolainen maa.
Silmiinpistävää, miten kuihtuva stubbistien joukko tulee Rehn-ketjuun ohkaisine argumentteineen.
Mutta jatkakaa toki; teette loistavaa vaalityötä muiden ehdokkaiden hyväksi.
Vierailija kirjoitti:
Tästä(kin) ketjusta suorastaan loistaa läpi Stubb-fanien kasvava paniikki.
Ei riitä klopin rahkeet pressaksi mitenkään.
Ollihan se on, jolla on laskeva kannatus. Hänen pienet joukkonsa ovat tämänkin ketjun perustaneet. Stubb vain on niin valovoimainen, että myös tämä ketju kääntyy häneen. Ei hän sille mitään voi.
Vierailija kirjoitti:
Silmiinpistävää, miten kuihtuva stubbistien joukko tulee Rehn-ketjuun ohkaisine argumentteineen.
Mutta jatkakaa toki; teette loistavaa vaalityötä muiden ehdokkaiden hyväksi.
Vain syrjäisimmältä peräkylältä tuleva savolaisukko voi kuvitella, että vaalityö tehdään Vauva-palstalla.
Hah. Mitä itse teet palstalla, savolainen? :D
Vierailija kirjoitti:
Hah. Mitä itse teet palstalla, savolainen? :D
Olen tehnyt rikosilmoituksen siitä, että solvasit minua savolaiseksi. Mutta olen siis täällä sen takia, että minusta on mukavaa pilkata yksinkertaisia.
Ok. Olet siis takuuvarmasti Stubb. Pilkkaaminen näyttää olevan ydinosaamistasi. :)
Vierailija kirjoitti:
Ok. Olet siis takuuvarmasti Stubb. Pilkkaaminen näyttää olevan ydinosaamistasi. :)
Ai minäkö itse Stubb? Kepulaista harhaisuutta.
Etkö oikeasti enää muuta keksi? :D
-t. akateeminen keski-ikäinen nainen, kokoomuksen, mutta ei todellakaan Stubbin kannattaja
Jutta Urpilainen on nousussa, odottakaas seuraavia galluppeja.
Vierailija kirjoitti:
Etkö oikeasti enää muuta keksi? :D
-t. akateeminen keski-ikäinen nainen, kokoomuksen, mutta ei todellakaan Stubbin kannattaja
Ai mitä muuta kuin Stubbin kielitaidon, kokemuksen, koulutuksen ja karisman? Kyllä nuo presidentiksi riittävät.
Kepulaisia selvästi hävettää, kun Olli ei osaa kieliä. Stubbin lisäksi edes molempia kansalliskieliä ei osaa kuin Andersson. Niin heikko on presidenttiehdokkaiden taso.
Kepun ja muiden pienpuolueiden puolesta minua vähän säälittää, kun Kokoomuksella oli heittää peliin entinen pääministeri. Miten sille jotkin elinkeinoministerit ja opetusministerit pärjäisivät?