Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 48v nainen ja mulla on kaunis rypytön kaula. Onko tämä tän ikäisillä harvinaista? En oo koskaan tupakoinnut.

Vierailija
23.12.2023 |

Muilla samoin?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen polttanut ihan teinistä 57 v. ja kas kun katsoin, on kyllä ihan rypytön kaula. Pitäisikö olla jotenkin ihmeissään?

Vierailija
22/25 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha.

No, minua luultiin pari viikkoa sitten 3kymppiseksi ja toissapäivänä eräs asiakas tuumasi, että "ai onko sulla niin vanhoja lapsia, olet ilmeisesti teininä heidät saanut". En ole koskaan polttanut enkä "grillannut" itseäni auringossa.

N48 ja lapset 22v ja 20v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt nussitaanap!! Hapetan sua samalla.

Jööti-Jarkko

Vierailija
24/25 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei nyt nelikymppisellä olekaan! 

Olen 63v eikä ole ryppyjä kaulassa eikä decoltessa. 

Vierailija
25/25 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huihai, mitäs rypyillä ja kaulan muodon muuttumisella on väliä. Olen onnellinen, että olen saanut elää jo pitkän elämän rypyttömänä ja nyt niitä saa tulla, mitä nyt tulee. Raitis elämä ja paljon ulkoilua pitää päänupin kunnosssa ja kroppa nyt vaan rapistuu. Antaa nuorison ihmetellä, se kait kuuluu nykyaikana tehdä, kun kaikki kuvat ja leffat ovat käsiteltyjä eikä kukaan näytä ikäiseltään. Botoxilla on yksi ja kaksi ikävää sivuvaikutusta: kasvolihakset halvaantuu ja vain silmämunat liikkuu ja naisillakin otsan hiusraja pakenee. Ei hyvältä vaikuta kumpikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän