Olen 48v nainen ja mulla on kaunis rypytön kaula. Onko tämä tän ikäisillä harvinaista? En oo koskaan tupakoinnut.
Kommentit (25)
Oon vuotta vanhempi ja ei kai meidän ikäisillä nyt vielä ryppyjä olekaan. Lähinnä niitä tulee kun mennään lähemmäs 60v. Ja joku ryppyinen kaula on enemmänkin 80 v juttu. Outoa jos alle viisikymppinen ois joku rusina 😂
Mites pillu? Onko sekin rypytön? Useimpien naisten kanssa siellä viihtyy paremmin...
Itselläni on taas jo syntymästä asti ollut kaulassa pari vuosirengasta (vaakajuonteet koko kaulan poikki), jotka ovat syventyneet jo nyt, ikää 42 v. Toki varsinaisia ryppyjä ei ole vielä, mutta nuo vuosirenkaat vanhentavat, valitettavasti.
Moi, olen Pasi ja tykkään trollailla naisena. Minut tunnistaa typeristä aloituksista, joissa muistan aina kertoa, että olen kaunis nainen. Joskus lipsautin, että olen myös akateemikko, mutta sille naurettiin, enkä ymmärrä, miksi.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tosi kauniit nilkat.
No nyt rupes kiinnostamaan :)
No hyvin harvoin on tuon ikäisellä ryppyinen kaula. Ootko ikinä ulkona käynyt?
Kai se kalkkunan heltta ilmestyy joskus 60v? 🤔
Ei ole vuosirenkaita tai ryppyjä. Olen aina ollut samanpainoinen, enkä ole käynyt rantalomilla koskaan. Johtuisiko siitä?
Olen 55 v eikä ole ryppyjä kaulassa, paiysi silloin, kun käännän päätä. Äitini alkoi veltostumaan ja rypistymään 65 v tienoilla
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on taas jo syntymästä asti ollut kaulassa pari vuosirengasta (vaakajuonteet koko kaulan poikki), jotka ovat syventyneet jo nyt, ikää 42 v. Toki varsinaisia ryppyjä ei ole vielä, mutta nuo vuosirenkaat vanhentavat, valitettavasti.
Mullakin oli jo vauvana vaakarypyt kaulassa. Ollaan varmaan sitten synnytty valmiiksi vanhoina :D
Vierailija kirjoitti:
Oon vuotta vanhempi ja ei kai meidän ikäisillä nyt vielä ryppyjä olekaan. Lähinnä niitä tulee kun mennään lähemmäs 60v. Ja joku ryppyinen kaula on enemmänkin 80 v juttu. Outoa jos alle viisikymppinen ois joku rusina 😂
Rypytön, savuton, alkoton.
N63v.
kauniilla naisella on kaunis pillu
rumilla taas ruma pillu
Joillakin on jo lapsena rypyt kaulalla, jotkut viivat ja ne edelleen on keski-iässä siinä. Ei varsinainen rypistyminen.
Joo on kamala 53-v kaula. Olen raitis, mutta vietän todella paljon aikaa ulkona. Mielummin niin, kuin sileä kaula.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on nätti peppu reikä
Oisko pöllönsilmästä kuvaa?
Haisooko etupylly pyypyy? Hyhhyh.