Naisena ihmettelen miten teillä on aikaa aatonaattona olla jossain av-palstalla!
Kommentit (94)
Tulin tänne päivystämään, että löytyisikö jotain paheksuttavaa/poistettavaksi ilmiannettavaa.
Älykäs ja viisas valiopalstalainen toivottaa sydämellisesti Hyvää Joulua ja kiitos.
Joululeivonnaiset tehtynä (piparit ja tortut, itse leivoin kun en kelpuuta valmiita kaupastas), jouluruoat hankittuna, siivoukset tehtynä ja olen joululomalla.
T: Setämies
Miehen kanssa siivottiin aamupäivällä ja haettiin ruokakuorma kaupasta. Pöytä on katettu ja ruuat/tortut tehdään huomenna 12 hengelle
Nyt katsotaan leffoja kynttilänvalossa:) Kuopus tulee illalla ja keitän riisipuuroa hänelle ja itselleni iltapalaksi
Rentoa ja kivaa
Vierailija kirjoitti:
Olethan sinä itsekin täällä :D
T Ä M Ä 🤣
Ei ole muuta elämää, en vietä joulua, ei ole miestä eikä lasta. Olen onnellinen luuseri.
Odotan että sauna on lämmin. Kaikki tehty mitä voi etukäteen. Jopa äsken katoin pöytään valmiiksi kaikki astiat ja lasit ym ym.
Olen minä täällä palstalla ollu pariin kertaan tänään jonkin aikaa.Olen sen lisäksi käynyt kaupassa, tehnyt monipuolisen lounaan, leiponut kahta sorttia, tehnyt alusta asti porkka-ja lanttulaatikot, paistanut krutongit ja kanafileet, tehnyt uunilihaa huomiseksi ja pullottanut kotikaljaa ja imuroinut.Aattelin vielä mennä ulkoilemaan.
Jaksaa aina ihmetyttää, että miks oletetaan "kaikilla" olevan kiire ja stressi näihin aikoihin.
niin ja 68 jatkaa...lapset ovat jo aikuisia. Tyttö asuu toisella puolella maapalloa ja poika tuli äsken syömään ja kahville ja tulee taas huomenna aattona syömään,
Vierailija kirjoitti:
Ja sulla aikaa miettiä toisten tekemisiä 😁😁😁😁😆😆😆taitaa sulla olla äkäinen mies.
Aloittaja on mies.
Mkitä siinä muka nyt on ihmettelemistä? Täällähän me kirjoittelemme kaikkina muinakin päivinä. Etkö tiedä, että sosiaalitoimi tuo nykyään valmiit sapuskat pöytään ja halotkin tuodaan liiteriin pilkottuina. Ei myö enää viitsitä ite tehä mittään.
Vierailija kirjoitti:
Olipas hauskaa😆😆😆Olen ihan omasta tahdosta sinkkuäiti ja lapsen isä suomalainen.
Niin varmaan, ho ro XD
Vierailija kirjoitti:
Opiskelen ja nyt lomalla. Tänään tuli käytyä miehen kans kuntosalilla ja loppupäivän teen koruja (harrastus ja pikkubisnes) sit relax. Huomenna laittaudun kauniiksi ja mennään porukalla viettämään Joulua mun 6v pojan isän luokse toiseen kaupunkiin. Iltaa tullaan nauttimaan miehen kanssa kotiin kahdestaan. Joulupäivänä syömään miehen vanhemmille. Ensi Jouluna poika on mun luona Joulun joten sit enemmän hurinaa ja ruoan laittoa. Elämä on bueno
Eronneen luuserin selityksiä. Tuskinpa susta kaunista saa edes tuntikausien tälläämisellä.
Vierailija kirjoitti:
Huomenna valmiiseen pöytään.
Tämä.
Mikäs tässä ollessa kun siivoukset ja ruoat on valmiina. Lahjat on hankittu ja paketoitu.
Hyvää joulua kaikille!
Miten niin "naisena"? Taidat itse olla tossun alla oleva luuseri ja hyväksikäytetty kotiorja.
Ei olla jouluaattona kotona, joten ruokia ei tarvitse valmistaa. En tee mitään erityistä joulusiivousta, täällä on ihan perussiistiä aina. Lapset tulevat vasta joulupäivänä, niitten lahjat ehtii vielä paketoida.
Siinä nyt muutama syy. Ei kaikkia kiinnosta jouluhössötys tai mitenkään erikoisesti joulun laittaminen.
Mies on loihtinut meille ihanan joulun. Sanoi vaan, että lepää rakas, että jaksat sitten ensi yönä.
Aina yhtä huvittavaa nämä ihmettelijät jotka ei tajua itsekin olevansa palstalla.
Naisena ihmettelen miksei kerkiäisi. Nainen on aikaansaava tapaus jos niin haluaa. Yksi av palsta ei paljoa aikaa vie.