Naisena ihmettelen miten teillä on aikaa aatonaattona olla jossain av-palstalla!
Kommentit (94)
Itse pidän lapsiperheitä luusereina, ei mulla olisi mielenkiintoa puunata jotain homeista taloa pellolla ja kuunnella rääkyviä lapsia. Mulla on kavereita ja rahaa ja jouluna mennään syömään hyvin ravintolaan. Hyydy kinkkuusi, kotiäiti.
Olipas hauskaa😆😆😆Olen ihan omasta tahdosta sinkkuäiti ja lapsen isä suomalainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
5/5
Todellakin tämä. Palsta täynnä päivystäjiä ja muita vakiluuskia.
Kuten Huoris.
Monet jankkaajat täällä ainakin näkyvät päivystävän.
Me menemme syömään ravintolaan jouluaattona ja joulupäivänä, en tee mitään ruokaa enkä leivo.
Miksei olis. Tavallinen päivä niinkuin huominen ja kaikki 365 päivää vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Voit toki koittaa kerätä mun kuolleiden perheenjäsenten tuhkat ja koittaa saada niihin jotain henkeä, mustakin ois kiva jos olisi vielä rakkaimmat jouluna läsnä.
Uhriudu, uhriudu, niin kirkkaimman kruunun saat!
Ollaan vanhempien luona joulu, ihan kutsuttuna. Jouluun panostus=kauppareissu meidän toimesta+lumityöt.
30v (onnellisesti) lapseton pariskunta
Huilailen välillä ja lepuutan selkääni.
Vierailija kirjoitti:
Me menemme syömään ravintolaan jouluaattona ja joulupäivänä, en tee mitään ruokaa enkä leivo.
Ymmärrän että se oli kaikkien läheistesi toive.
Miksi ketään kiinnostaa toisten olemiset. Ette te tänne meidän kotiin näe mitä meillä on tai ei ole. Ette edes tiedä missä kohtaa Suomea me asutaan.
mikäs joulu-säätäjä siellä oikein narisee ?
kyllähän tässä kerkee taas lojua kun kaikki
hommat on tehty jo valmiiksi viime viikolla.
sääkö vielä siellä hikipäässä paasaat talon
väelle vaikka jos pitäisit suusi kiinni ja vaan
tekisit ilman päpättämättä, olisi sullaki jo
joulurauha päällä ja hommat hoidettu
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa olla köyhä ja perseaukinen perheellinen luuseri.
Onko se niin ihanaa olla persaukinen kakaraperhe kerjäten kaikilta lahjoja kun ei ole itsellä varaa maksaa lahjoja.
Kaikki on tehty, mitä tarvitsee. Potut kuorin vielä illalla. Vähän meinasi tulla stressi, kun joulunvietto siirtyi siskolta meille yllättäen, kun sairastuivat influenssaan, mutta näillä mennään ja katsotaan mihin se riittää. Onneksi kaupasta saa kaikkea valmiina.
Oon töissä eikä täällä tapahdu mitään. Viihdytän itseäni av:lla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaan vanhempien luona joulu, ihan kutsuttuna. Jouluun panostus=kauppareissu meidän toimesta+lumityöt.
30v (onnellisesti) lapseton pariskunta
Ja kun vanhempasi kuolevat joulunne on yksinäinen ja hiljainen.
No ohan sekin joulu. syödään piparii ja paneskellahaan koko joulu. Erilainen kuin ennen.
Opiskelen ja nyt lomalla. Tänään tuli käytyä miehen kans kuntosalilla ja loppupäivän teen koruja (harrastus ja pikkubisnes) sit relax. Huomenna laittaudun kauniiksi ja mennään porukalla viettämään Joulua mun 6v pojan isän luokse toiseen kaupunkiin. Iltaa tullaan nauttimaan miehen kanssa kotiin kahdestaan. Joulupäivänä syömään miehen vanhemmille. Ensi Jouluna poika on mun luona Joulun joten sit enemmän hurinaa ja ruoan laittoa. Elämä on bueno
Niin olenkin luuseri. Perhettä kyllä on, mutta ei ne välitä. Sielläpä viettävät joulua, minä olen yksin niin ei tarvitse tehdä mitään.
Viikolla siivottiin ja paketoitiin lahjat. Myös ruokia tehty osa ennakoivasti.
Tänään tehty osa laatikoista ja leivottu. Kinkku uunissa ja pienet ruokajutut tehdään vielä aamulla. Hyvin ehtii tännekin vähäksi aikaa :D
Voit toki koittaa kerätä mun kuolleiden perheenjäsenten tuhkat ja koittaa saada niihin jotain henkeä, mustakin ois kiva jos olisi vielä rakkaimmat jouluna läsnä.