Pitääkö miehen olla liikkumatta kun nainen ratsastaa päällä?
Yksi nainen sanoi, että älä liiku. Toinen nainen sanoi, että miksi olet kuin uppotukki.
Kommentit (23)
Hyvä että olet saanut seksiä ainakin kaksi kertaa.
Muista kolmannella kerralla että kedkustrketre asioista kahden kesken; on nimittäin muitakin yhdessä sovittavia asioita kuin lantion liikemäärä naisen ratsastaessa.
M48, guru
ps. vastaus kysymykseen: mikä molemmista tuntuu hyvältä. Välillä tikkaan itse altapäin ja laukeamiseni vaatii usein sen.
Naiset osaa olla hankalia. Se mikä kelpaa toiselle, ei sitten kelpaa toiselle.
Vierailija kirjoitti:
Teet just niin kun itse haluat. Naisen mielestä teet kuitenkin väärin.
Väärin on tehdä niin kuin nainen ei halua, koska silloin ei saa toiste. Miksi tämä on niin kovin vaikeaa miesten tajuta? Tyydytä nainen hänen ohjauksellaan, niin saat toistekin, etkä ikinä tule olemaan puutteessa.
Ja mieti nyt vähän: jos sinä liikut, miten se nainen pystyy enää liikkumaan? Eihän mulkku pysy edes sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Naiset osaa olla hankalia. Se mikä kelpaa toiselle, ei sitten kelpaa toiselle.
Onneksi laillasi ajatteleville miehille on niitä yhdenlaisia naisia, joita saa tilata postimyynnistä huomaamattomasti.
ensimmäiset minuutit olen melkolailla paikallaan rintoja hyväillen jotta nainen ehtii sopeutua ja kun hän pääsee kunnolla vauhtiin sitten alan työntään vastaan ja käytän koko vartaloani antamaan lisää nautintoa, kiva pitää ratsastavaa naista lanteista kiinni ja välillä hyväillä peppua ja rintoja, tosi mahtavaa katsoa kun toinen nauttii kunnolla, rinnat heiluu ja lantio keinuu edestakaisin ja kun orgasmin tullessa vielä silmätkin pyörii päässä ja koko vartalo kouristelee nautinnosta niin voin antaa omat spermat purkautua syvälle pilluun, sen jälkeen on kiva halailla ja kun penis pehmenee ja hiljaa liukuu ulos niin voidaan joko nukahtaa sylikkäin tai käydä pesulla hieman tilanteesta riippuen
Vierailija kirjoitti:
ensimmäiset minuutit olen melkolailla paikallaan rintoja hyväillen jotta nainen ehtii sopeutua ja kun hän pääsee kunnolla vauhtiin sitten alan työntään vastaan ja käytän koko vartaloani antamaan lisää nautintoa, kiva pitää ratsastavaa naista lanteista kiinni ja välillä hyväillä peppua ja rintoja, tosi mahtavaa katsoa kun toinen nauttii kunnolla, rinnat heiluu ja lantio keinuu edestakaisin ja kun orgasmin tullessa vielä silmätkin pyörii päässä ja koko vartalo kouristelee nautinnosta niin voin antaa omat spermat purkautua syvälle pilluun, sen jälkeen on kiva halailla ja kun penis pehmenee ja hiljaa liukuu ulos niin voidaan joko nukahtaa sylikkäin tai käydä pesulla hieman tilanteesta riippuen
Tuo oli aika kattava kuvaus onnistuneesta ratsastuksesta. Vielä lisäisin sen, että kokeilunhaluisen ratsastajan peppuun voi livauttaa sormen tai ainakin hyväillä peppureikää ratsastelun lomassa. Pikaista purkausta ei välttämättä seuraa lainkaan temmin pehmenemistä ja liikettä ylläpitämällä voikin jatkaa suoraan toiselle kierrokselle.
No, itse tykkään, ettei mies sotke rytmiä ja oikeaa kohtaa, kun huippu lähestyy.
Vierailija kirjoitti:
Nainen ei välttämättä pidä siitä, että mies koskettelee rintoja silloin jos naisella on pienet rinnat.
En enää muista, viime kerrasta 14 vuotta aikaa.
Diibadaaba skeidaa on tämäkin ketju...pikkupojatko tänne kirjoittelee.? ..sillä tähän nyt todellakaan ole yhtä ainoaa oikeaa vastausta, osa miehistä kun ei tykkää koko asennosta, ja osa naisista ei tykkää koko asennosta, jos nainen on esim.pienirintainen, asento ei tod ole mikään hyvä rintojen hieronta asento. Jne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen ei välttämättä pidä siitä, että mies koskettelee rintoja silloin jos naisella on pienet rinnat.
No ei näytä tykkäävän isorintainenkaan, joten lienee yksilöllistä.
Päällä olo ollut vaimon lempiasentoja ja saanut tai ottanut enimmät orgasminsa. Raitkaissut minun sopivan liikkumisen ihan itse. Juntannut kaluni pohjaan asti viimeistä milliä myöten, kietonut jaljansa minun jalkojeni ympäri lukiten meidät yhteen. Sen jälkeen on vatkannut lantiotaan ja itse yrittänyt epätoivoisesti työntää vastaan. Ehkä se juttu ollutkin siinä, että on saanut ratsastaa minun liikkuessani kullini tyveä myöten sisällä seivästettynä. Orgasmien tullessa on aina jännittynyt joka ikisen lihaksen kivettyen paikalleen, toisinaan myös pillun lihakset puristaen kaluani jäätävästi tai sitten mankeloinut pillullaan jäätävästi. Aina silloin meinannut pää räjähtää ja kalu ollut jälkeen turtana päin kuin mankelin läpi vedetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin on tehdä niin kuin nainen ei halua, koska silloin ei saa toiste. Miksi tämä on niin kovin vaikeaa miesten tajuta? Tyydytä nainen hänen ohjauksellaan, niin saat toistekin, etkä ikinä tule olemaan puutteessa.
Ja mieti nyt vähän: jos sinä liikut, miten se nainen pystyy enää liikkumaan? Eihän mulkku pysy edes sisällä.
Sitten nainen vaihtoon, jos siltä ei edes saa. Problem solved.
Ei tosimies anna naisen ratsastella, en ole hevonen vaikka hevosen kalu onkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo oli aika kattava kuvaus onnistuneesta ratsastuksesta. Vielä lisäisin sen, että kokeilunhaluisen ratsastajan peppuun voi livauttaa sormen tai ainakin hyväillä peppureikää ratsastelun
Joo tai sitten, kun menet räpelöimäön toisen peräaukkoa halut häviää sekunnin murto-osassa, mutta jos jo tuttu partneri ja tietää, että analiin saa koskea/penetroitua, niin kyllä se voi buustata nautintoa ratsastajalla.
Mites teillä muka käsi yltää peppureiälle asti, hyvä että persposkille. Ellei sitten ole miltei istuma-aennossa
Vierailija kirjoitti:
Mites teillä muka käsi yltää peppureiälle asti, hyvä että persposkille. Ellei sitten ole miltei istuma-aennossa
Onko teillä naisella oikein valtava takamus?
"Uppotukki"? Ei järin hyvä antamaan nagatiivista palautetta tuo tyttö!
Älä edes yritä, jos et tiedä, mitä teet.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu täysin perseen koosta.