Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten saisin rahani takaisin??????

Vierailija
06.01.2007 |

harvoin käyn baareissa, mut silloin tällöin kun käyn, melkein aina kaverinani on yks tyttö (kun en muita saa kaveriksi,ei oo mul paljoo kavereita ) ni tää tyttö on melkeen aina " persauki" joten oon joutunu tarjoon juomat sille ja baariin sisää . . . sit se aina lupaa maksaa takas mut kun alan perimään rahoja ni aina vastaa et kaikki meni laskuihin ym. ja et seuraavan kerran tulee rahaa parin viikon päästä. sit kun taas perin nii vastaa vaan ei oota. . .

miten saisin OIKEESTI rahat? joskus on kiva käydä bilettään ja yksin en halua enkä voi, joten jos en muita saa kaveriksi ni pakko pyytää tätä tyttöö ja yllätys yllätys sil ei oo rahaa. . . .

mitä v###ua teen?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaapa tuo " tyttö" käyttää sua vain hyväkseen, kun tietää, että maksat sen menot... Toisaalta taas, jos haluat jonkun baarikaverin, ja muita et saa, niin haittaakos tuo, jos maksat sen juomat? Muuten pitänee pysyä kotona, tai mennä yksin...

Vierailija
2/17 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat sen tiukalle ja sanot että mitään vippiä ei irtoo ennenku on velat hoidettu. itelles teet hallaa jos jatkat tuota tyyliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa auttaa... En maksais sisään enkä juomia. Onko lähtenyt kotiin jos et maksa sisään?

Vierailija
4/17 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran en alkanut maksaan mitään, vetosin et ei oo paljoo rahaa, tyttö vähän möksötti ja kuivin suin istu. . . mut sinä iltana oli joitain muitakin tyyppejä siinä meidän kans, ne oli juottanu alkuillasta tätä tyttöö ni selvin päin ei se ollut. . .

oon miettinyt et houkuttelen sen tytön joskus mukaan taas bilettään ja paikan päällä juon törkeesti ite enkä tarjoo sille. sanon vain et voi voi. .

en sit tiedä mitä se tekee sitten, lähtee kai kotia!!!!!!!!

mut sitten jään yksin!!!!!!!!!! no ei siin mitään muuten mut TYKKÄÄN bilettää ja en KEHTAA/HALUA bilettää yksin!!!!!!!!!!!!!! tiskil voin istuu yksin mut en bilettää ja tanssi jalka alkaa aina vipattaan. . .

Vierailija
5/17 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit valita, maksatko edelleenkin siitä ilosta että saat hänen kanssaan baarissa aikaa viettää vai menetkö yksin ja kenties tutustut muihin, mukavampiin ihmisiin...

Vierailija
6/17 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein jopa käy niin että menen yksin tanssimaan disco-puolelle, kun muut dokaa muualla.

Vierailija
7/17 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

velkoihin löytyi päivässä ja oli ollut velkaa 200 silloista markkaa jo varmaan vuoden...

Vierailija
8/17 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baareissa käyt jos joudut bilettää yksin???????

Meillä mentiin baarille ja parin oluen jälkeen jos tyttö istui yksin pöydässä, niin juttu/tanssi kaveria rupesi löytymään..

Vierailija
9/17 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyl tiedän et se on hyväksi käyttänyt rahallisesti. oon varattu nainen ja eipä baarista paljo muuta seuraa saa yksinäinen nainen muutaku mies seuraa ja siitäkö mieheni riemastuisi jos saisi tietää et oon miehen/miesten kans viettänyt illan. sit oon hivenen ujo, niin en viittis johonki tyttöporukkaan ängetä et hei voisinks mä olla teidän kans? kaikki kattos vaan nokkaa pitkin, tai jos ne vaikka ottaski ilomielin , tuntisin silti itseni ulkopuoliseksi, jos ne esim. heittää inside läppää ym. ovat rentoja toistensa seurassa, mä en vois olla niiden seurassa rento enkä hullutella ja hassutella kun en tunne niitä!

et semmosta. . .

Vierailija
10/17 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin lähtee sun kanssa baariin :)

Vierailija
11/17 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
12/17 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikset käy miehes kans baareis

Vierailija
13/17 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 11

Vierailija
14/17 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos annat käyttää itseäsi hyväksi, niin älä valita! Ja mun mielestä se sun kaveris on vähän niin kun " maksettu nainen" , jos kerran maksat sen menot, että saat itse seuraa... Sama periaate , kun miehet maksaa naisseurasta...

Vierailija
15/17 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin itsekin voinut kaivata biletysseuraa :D

Vierailija
16/17 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan joskus miehen kans käyty kuppia ottamassa yhessä jossain kuppilassa mut mieheni ei tykkää bailata, kun mä taas tykkään kuluttaa tanssilattiaa, joten siks ei miehen kans käydä yhdes bilettämäs. joskus eli pari kertaa vuodes miehen kaverit ja niiden tyttöystävät (ja minä ja mieheni) kokoonnumme iltaa viettämään ja silloin meitä on kiva lössi, miehet istuu penkeillä ja me naiset bailataan. silloin on kivaa ja rentoo. mut tällaista ei tapahdu kuin kerran kaks vuodessa. miehen kavereita asuu toisella paikka kunnalla, ja silloin kun ne ouluun tulee ni siks silloin kokoonnutaan ja biletetään. ja tietty joskus mies käy kamujen kans viihteel ja mä jään kotiin lasten kans ja sit kun mä lähen viihteelle ni sit mies on lasten kans.

ymmärsiköhän kukaan tätä kuvioo? kuitenkin silloin tällöin tahdon bilettään ja vaihtoehtona melkeen aina on joko yksin tai sen pummin kans. . . juu mun vika kun oon suostunut maksaan senkin juomat ym. iteppähän sit kärsin ja oon vittuuntunut itelleni ja siihen tilanteeseen. tyhmä minä kun oon. mut minkäs teet. elämä on!!

Vierailija
17/17 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt kilahti, oon yrittänyt oottaa kärsivällisesti kun maksu on aina siirtynyt ja siirtynyt, on vastannut mun viesteihin viime viikol et ensviikol (eli nyt tällä viikolla) tulee rahaa ja nyt kun oon perinyt rahojani eipä vastaa viesteihin. . . #%&" ?=

eli kun en hyvällä niitä saa ni pahalla?? täs viesti ketjussa on ehotettu et meen käymään kylässä ja nappaan esim. takin ja kengät " pantiksi" eli tekisinkö oikeasti niin? vai se mitä ite aiemmin mietin et houkuttelen baariin joku kerta ja kylmästi jätän tarjoamatta tai maksamatta sisään, kumpi parempi? tuo takki/kenkä homma vois purea paremmin?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän