Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmisten saituus uhkaa lopettaa Hurstin jouluavun: hätähuuto Hurstilta lahjoitusten saamiseksi

Vierailija
23.12.2023 |

https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000010079440.html

Kyllä hävettää näiden saitureiden vuoksi. Nyt joutuu jo Hurstikin miettimään lopettamista.

Kommentit (228)

Vierailija
81/228 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Köyhien pitäisi olla kiitollisia siitä, että saavat ainakin ilmaiset juhlat herkkuja notkuvine pöytineen, sen sijaan että pettyisi jos juhlista ei saa mukaansa pulleaa ruokakassia.

Sinä vielä törmäät tuohon asenteeseesi ja lujaa.  Johan pomppas mikä noita meinaat olla.

Itse olen tosiaan kiitollinen kaikesta hyvästä mitä olen elämässäni saanut, en jeesustele viskelevänäni almuja nälkäisille. Pidän huolta läheisistäni. Maksan veroja, jopa kirkollisveron jolla autetaan vähävaraisia.

Nyt ollaan niin Amerikkaan polvillaan, me olemme suomalaisia. Vai puskeeko se amerikkalaisten hyväntekeväisyys meille ja verot poistetaan, se sopii minulle.

terv. eri

Vierailija
82/228 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin Mobilepay.llä kympin. 

Kynnelle kykenevät lähtekää mukaan!! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/228 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisen sektorin säästöt voisi aloittaa keinotekoisen kaksikielisyyden karsimisesta. Siitä tulisi säästöjä.

Vierailija
84/228 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä maksan veroja mm. siksi, että yhteiskunta huolehtisi vähäosaisista. On valtiolla varaa turhempaankin, miksi ei siis köyhistä huolehtimiseen?

Vierailija
85/228 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä maksan veroja mm. siksi, että yhteiskunta huolehtisi vähäosaisista. On valtiolla varaa turhempaankin, miksi ei siis köyhistä huolehtimiseen?

Juurikin näin, 99% palstan lukijoista ei maksa veroja lainkaan 

Vierailija
86/228 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahneilla, rikkailla ja kovasydämisillä on aina joku tekosyy olla lahjoittamatta.

Vierailija
87/228 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisten tympeys ja tyhmyys näkyy hyvin tässäkin ketjussa. Että kehtaatte haukkua köyhiä ja heitä auttavia, etenkin jouluna! Ilmeisesti palsta on täynnä pikkupurria, joilla ei ole mitään käsitystä empatiasta - hävetkää.

Demarit ne täällä taas kuvittelevat olevansa jotain parempaakin porukkaa mutta voin sanoa, ette ole. Aina muita haukkumassa, hävetkää.

Vierailija
88/228 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahneilla, rikkailla ja kovasydämisillä on aina joku tekosyy olla lahjoittamatta.

Onneksi köyhillä Rodin Hoodeilla on sydäntä antaa kaikki rahansa muille

Vierailija
89/228 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtiolta kuitenkin riittää ensi vuodeksi mm. Pelkästään

Suomen somaliyhdistyksille 12 046 467,00 eur

lisäksi kaikki muut  kehitysmaalaisten perustamat  kantaväestön k u s e t t a m i s t a varten perustetut yhdistykset. Vasta yksi niistä somaliyhdistyksistä on poliisitutkinnassa jonkun miljoonan puhaltamisesta. 

Vierailija
90/228 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä he tietävät mihin lahjoitukset pääosin päätyvät, väärinkäytöksistä kerrotaan usein. Pistää miettimään😏

Vierailija
91/228 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitoin Mobilepay.llä kympin. 

Kynnelle kykenevät lähtekää mukaan!! 

Panin kolmekymppiä! 

Vierailija
92/228 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julkisen sektorin säästöt voisi aloittaa keinotekoisen kaksikielisyyden karsimisesta. Siitä tulisi säästöjä.

Ja, det var ett fel att acceptera finskan som ett officiellt språk! Vi tillhör väl Norden!

Vierailija
93/228 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä he tietävät mihin lahjoitukset pääosin päätyvät, väärinkäytöksistä kerrotaan usein. Pistää miettimään😏

Niinkö? Joensuun kansalaistalolle joku yksityishenkilö antoi kuluneella viikolla ilmeisesti jopa muutaman sadan tuhannen euron lahjoituksen sillä koko paikka olisi muuten jouduttu sulkemaan rahoituksen katkettua. Niin paljon joku ajatteli sikäläisiä nistejä, juoppoja ja muita syrjäytyneitä. 

Vierailija
94/228 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin eilen klo 23 Prismaan ja ostin kolme kassia ruokaa, enimmäkseen punalapputuotteita. Olin saanut lahjakortin. Ei minulla ole varaa auttaa yhtään ketään. Olen kiitollinen ruoka-avusta ja se on tärkeää. Asun pohjoisessa, joten Heikki Hurstin ruoka-apu ei tänne ulotu. 

Vierailija
95/228 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyseessä köyhyys vai ahneus. Olen kuullut jonossa käyvän varakkaitakin. 

Vierailija
96/228 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaan aikaan tänne tulee porukkaa muualta ja saavat lämpimän ruuan nenänsä eteen. Eivätkä heitä näy missään ruokajonoissa. 

Vierailija
97/228 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tällä Suomen verotuksella jää mitään annettavaa. Nämä köyhyydessä elävät voisivat itse koittaa parantaa asemaansa, ei koko yhteiskunta voi olla mikään vammaisten hoitokoti

Niin parannankin. Koko ajan. Otan mallia paskanjauhamista työkseen tekevistä kuten poliitikoista.

Vierailija
98/228 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo köyhät saa nauttia jouluruuasta ja joulun tunnelmasta siellä Hurstin juhlassa. Ei mitään järkeä lahjoittaa niille jouluruokia kotiin nyt kun niitä saa joulun jälkeen hyvästä alennuksesta.

Ei enää saa. Itse olen käyttänyt tätä taktiikkaa vuosia, mutta ovat vähentyneet ja viivästyneet joka vuosi, ja viime joulu oli poikkeuksellinen. Alennuksia (ainakin täällä Helsingissä) ei ollut muissa kuin tuotteissa, joissa päivämäärä lähestyi. 26.päivä oli ensimmäinen kun alennukset tuli, ja ne olivat 5%. Kyllä, -5% pipari- ja torttutaikinoista. Lopulta tammikuun puolivälissä rupesi tulemaan oikeasti -20-50% tarjouksia. Glögit menivät tarjoukseen vasta tammi-helmikuun vaihteessa. Ihan Prisman, S-marketin ja K-supermarketin kiersin säännöllisesti.

Vierailija
99/228 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi meidän muiden pitää maksaa Helsinkiläisten ruoat ? Tuossa on kuusi sataa kilometriä välimatkaa, niin olen täysin syytön 

Vierailija
100/228 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rismassa katoin että kauheat vuoret tavaraa ja tosi vähän ihmisiä. Taitaa jäädä paljon myymättä tänä vuonna. Hyvin voisi lahjoittaa. Itsellä on tänä vuonna vara syödä kaurapuuroa, yhä useammalla sama edessä ensi jouluna kun ollaan lamassa. Muistetaan auttaa lähimmäistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi