Ihmisten saituus uhkaa lopettaa Hurstin jouluavun: hätähuuto Hurstilta lahjoitusten saamiseksi
https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000010079440.html
Kyllä hävettää näiden saitureiden vuoksi. Nyt joutuu jo Hurstikin miettimään lopettamista.
Kommentit (228)
Laitoin Mobilepay.llä kympin.
Kynnelle kykenevät lähtekää mukaan!!
Julkisen sektorin säästöt voisi aloittaa keinotekoisen kaksikielisyyden karsimisesta. Siitä tulisi säästöjä.
Mä maksan veroja mm. siksi, että yhteiskunta huolehtisi vähäosaisista. On valtiolla varaa turhempaankin, miksi ei siis köyhistä huolehtimiseen?
Vierailija kirjoitti:
Mä maksan veroja mm. siksi, että yhteiskunta huolehtisi vähäosaisista. On valtiolla varaa turhempaankin, miksi ei siis köyhistä huolehtimiseen?
Juurikin näin, 99% palstan lukijoista ei maksa veroja lainkaan
Ahneilla, rikkailla ja kovasydämisillä on aina joku tekosyy olla lahjoittamatta.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisten tympeys ja tyhmyys näkyy hyvin tässäkin ketjussa. Että kehtaatte haukkua köyhiä ja heitä auttavia, etenkin jouluna! Ilmeisesti palsta on täynnä pikkupurria, joilla ei ole mitään käsitystä empatiasta - hävetkää.
Demarit ne täällä taas kuvittelevat olevansa jotain parempaakin porukkaa mutta voin sanoa, ette ole. Aina muita haukkumassa, hävetkää.
Vierailija kirjoitti:
Ahneilla, rikkailla ja kovasydämisillä on aina joku tekosyy olla lahjoittamatta.
Onneksi köyhillä Rodin Hoodeilla on sydäntä antaa kaikki rahansa muille
Valtiolta kuitenkin riittää ensi vuodeksi mm. Pelkästään
Suomen somaliyhdistyksille 12 046 467,00 eur
lisäksi kaikki muut kehitysmaalaisten perustamat kantaväestön k u s e t t a m i s t a varten perustetut yhdistykset. Vasta yksi niistä somaliyhdistyksistä on poliisitutkinnassa jonkun miljoonan puhaltamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä he tietävät mihin lahjoitukset pääosin päätyvät, väärinkäytöksistä kerrotaan usein. Pistää miettimään😏
Vierailija kirjoitti:
Laitoin Mobilepay.llä kympin.
Kynnelle kykenevät lähtekää mukaan!!
Panin kolmekymppiä!
Vierailija kirjoitti:
Julkisen sektorin säästöt voisi aloittaa keinotekoisen kaksikielisyyden karsimisesta. Siitä tulisi säästöjä.
Ja, det var ett fel att acceptera finskan som ett officiellt språk! Vi tillhör väl Norden!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä he tietävät mihin lahjoitukset pääosin päätyvät, väärinkäytöksistä kerrotaan usein. Pistää miettimään😏
Niinkö? Joensuun kansalaistalolle joku yksityishenkilö antoi kuluneella viikolla ilmeisesti jopa muutaman sadan tuhannen euron lahjoituksen sillä koko paikka olisi muuten jouduttu sulkemaan rahoituksen katkettua. Niin paljon joku ajatteli sikäläisiä nistejä, juoppoja ja muita syrjäytyneitä.
Menin eilen klo 23 Prismaan ja ostin kolme kassia ruokaa, enimmäkseen punalapputuotteita. Olin saanut lahjakortin. Ei minulla ole varaa auttaa yhtään ketään. Olen kiitollinen ruoka-avusta ja se on tärkeää. Asun pohjoisessa, joten Heikki Hurstin ruoka-apu ei tänne ulotu.
Onko kyseessä köyhyys vai ahneus. Olen kuullut jonossa käyvän varakkaitakin.
Samaan aikaan tänne tulee porukkaa muualta ja saavat lämpimän ruuan nenänsä eteen. Eivätkä heitä näy missään ruokajonoissa.
Vierailija kirjoitti:
Eipä tällä Suomen verotuksella jää mitään annettavaa. Nämä köyhyydessä elävät voisivat itse koittaa parantaa asemaansa, ei koko yhteiskunta voi olla mikään vammaisten hoitokoti
Niin parannankin. Koko ajan. Otan mallia paskanjauhamista työkseen tekevistä kuten poliitikoista.
Vierailija kirjoitti:
Nuo köyhät saa nauttia jouluruuasta ja joulun tunnelmasta siellä Hurstin juhlassa. Ei mitään järkeä lahjoittaa niille jouluruokia kotiin nyt kun niitä saa joulun jälkeen hyvästä alennuksesta.
Ei enää saa. Itse olen käyttänyt tätä taktiikkaa vuosia, mutta ovat vähentyneet ja viivästyneet joka vuosi, ja viime joulu oli poikkeuksellinen. Alennuksia (ainakin täällä Helsingissä) ei ollut muissa kuin tuotteissa, joissa päivämäärä lähestyi. 26.päivä oli ensimmäinen kun alennukset tuli, ja ne olivat 5%. Kyllä, -5% pipari- ja torttutaikinoista. Lopulta tammikuun puolivälissä rupesi tulemaan oikeasti -20-50% tarjouksia. Glögit menivät tarjoukseen vasta tammi-helmikuun vaihteessa. Ihan Prisman, S-marketin ja K-supermarketin kiersin säännöllisesti.
Miksi meidän muiden pitää maksaa Helsinkiläisten ruoat ? Tuossa on kuusi sataa kilometriä välimatkaa, niin olen täysin syytön
Rismassa katoin että kauheat vuoret tavaraa ja tosi vähän ihmisiä. Taitaa jäädä paljon myymättä tänä vuonna. Hyvin voisi lahjoittaa. Itsellä on tänä vuonna vara syödä kaurapuuroa, yhä useammalla sama edessä ensi jouluna kun ollaan lamassa. Muistetaan auttaa lähimmäistä.