Ihmisten saituus uhkaa lopettaa Hurstin jouluavun: hätähuuto Hurstilta lahjoitusten saamiseksi
https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000010079440.html
Kyllä hävettää näiden saitureiden vuoksi. Nyt joutuu jo Hurstikin miettimään lopettamista.
Kommentit (228)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minne hävisi Tokmannin lahjoittamat 150000€ joulukuun alusta?
Lahjoittiko oikeasti vai oliko vain mainos ja imagon parannusta?
Köyhille kermaperseille ei kelpaa mikä tahansa vaan jouluruokakasseihin täyttt saada kinkkuja ja laatikoita.
Kun tunnen näitä avustuksia ihan jokapaikasta hakevia niin ne ovat juoppoja. Jää sitten litkuihin enemmän rahaa.
Onkohan tuolla paljonkaan oikeita vähävaraisia vaiko niitä, jotka käyvät syömässä ilmaiset sapuskat, kun suurin osa rahoista meni uuteen iPhoneen tai Mersuun?
Vierailija kirjoitti:
Miksi olisin vastuussa muiden ihmisten ongelmista? Alkoholistit eivät parannu ja kodittomat ja mt-ongelmaiset saavat vaan vaihdettua ruokaa huumeisiin, yms.
Ei mt-ongelma tarkoita automaattisesti sitä, että olisi ihan rappiolla oleva huumehörhö tai joku ns. hullu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu mun elämään ruokkia tuntemattomia.
Mutta tuntemattomien tuomitseminen kuuluu sitten ihan ykkösenä?
Jos joku ei halua ruokkia tuntemattomia, siitä ei voi tehdä päätelmää, että tämä henkilö tuomitsisi heidät. Daiju.
(minunkaan elämään ei kuulu ruokkia tuntemattomia).
Minussa ei ole pisaraakaan filantroopin verta. Joka pisara huokuu misantropiaa. Miksi lahjoittaisin kenellekään mitään? Pitäkööt ihan itse huolta asioistaan ja ottakoot vastuun itsensä elättämisestä. Varsinkin ne elämäntapatyöttömät, jotka työkseen kerjäävät kaiken aina ja joka päivä, eivät ansaitse yhtään mitään. Ei se elämä ole aina herkkua kenellekään meistä, mutta silti pitää tässä maailmassa yrittää pärjätä omin avuin.
Jos oikeasti tahtoo lahjoittaa apua tarvitseville niin we4you saa minun rahani.
Kallis vuokta todellakin. Sillä summallahan saa koko viikon köyhäilyruuat.