Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka juo jotaki viinaa jouluna?

Vierailija
23.12.2023 |

Onko hieman junttia juoda viinaa jouluna v. 2023?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maistan snapsilasista hieman.

Muuten vaan viiniä ruuan kanssa ja jälkiruokaviiniä tilkka

Vierailija
42/44 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu on lasten juhla, eikä siihen  kuulu alko !,,,,

Itse olen saanut valvo nyt kolme yötä naapurin joulun vietto tapojen myötä. Kuunnellut yöt örvellystä ja oven pauketta. Hissi haisee vanhalle viinalle ja tupakalle.

Jos asuu kerrostalossa jossa on pahvi seinät, niin pitää asua sen mukaan, ei juopottelua, ei laulua, ei huutamista, ei kyllä elämääkään.

silloin tällöin juhlat menisi, mutta päiviä kestävät juopottelut eivät ole enää juhlintaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri alkossa joku keski-ikäinen nainen osti 4 pulloa suomiviinaa...

Huh, että osaa naisetkin ajautua noin rappiolle... Surullista

No tämä jouluhan on nykyään "veitset esiin" juhla, kun akatkin alkaa kännissä hillumaan. Kytät sitten erotuomaroi kuka on voittaja ja kenet viedään raatovaunulla puukko keuhkossa pois.

Vierailija
44/44 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joulu on lasten juhla, eikä siihen  kuulu alko !,,,,

Itse olen saanut valvo nyt kolme yötä naapurin joulun vietto tapojen myötä. Kuunnellut yöt örvellystä ja oven pauketta. Hissi haisee vanhalle viinalle ja tupakalle.

Jos asuu kerrostalossa jossa on pahvi seinät, niin pitää asua sen mukaan, ei juopottelua, ei laulua, ei huutamista, ei kyllä elämääkään.

silloin tällöin juhlat menisi, mutta päiviä kestävät juopottelut eivät ole enää juhlintaa.

Toissa uutena vuonna naapuri juhli vuoden vaihtumista 2 viikkoa. Tuttu sai huomautuksen/varoituksen 1995 kun suomen jääkiekko joukkue voitti mestaruuden. Jätkä ryyppäsi viikon ja töistä soittivat sille. Sai anteeksi kun oli muka hyvä syy ja ryyppäämistä ymmärretään ihan hell paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi