Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen mitä sanoisit miehelle,joka

Vierailija
23.12.2023 |

On imuroinnut ja pessyt koko talon lattiat,pessyt keittiön ja vessat. Tehnyt lumityöt. Hakenut puita.Käynnyt kaupassa. Soittanut sukulaisille ja toivottanut hyvää joulua. Paistannut kinkun.......mitä sanoisit kun tulet kotia töistä?                                                                                  Minun vaimoni ei sanonut mitään, tuli paha mieli

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että ei tuosta naisillekaan kiitosta heru, mutta hyvä kun joku mies joskus pystyy samaan kuin kaikki naiset.

Vierailija
22/37 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi pidän outona nykymiehieä, jotka hoitavat jotain kylän juoruämmän roolia ja soittelevat sukulaisille. En ainakaan itse katselisi miestä, joka yrittäisi hoitaa minun suhteitani omiin sukulaisiini (enkä sukulaisten puolisoja, jotka yrittävät hoitaa sukulaisteni suhteita minuun). Yhtä vammainen rooli kuin jollain kätilöllä, joka kuvittelee synnyttävänsä ja samalla rikkoo julmasti r aiskaamalla yhen pyhimmistä suhteista (äidin ja vauvan) tehdäkseen itsestään tärkeän, sörkkimällä ja seksuaalisella väkivallalla. Ei ole jumalan tahdon mukaista ja helvettiin joutaa sellainen "apuri"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkisin unta. Mä teen melkein kaikki kotityöt. 

Vierailija
24/37 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sopii mainiosti, että miehillä on omat kodit, omat sukulaiset. Naiset sitten pitävät omat juttunsa, kuten kohtunsa, ja näin jumalan totuus ja tasapaino säilyy. Miehen kodissa eivät pienet jalat juoksentele, naisen kodissa kukaan ei loisi

Vierailija
25/37 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sanoisin kiitos kulta, on ihana tulla töistä kun hoidit kaiken ja antaisin pusun. Vimeksi kiitin omaa miestäni eilen, kun puhdisti pyytämättä astianpesukoneen. Hänkin kiittää minua, kun teen kotitöitä ja me tehdään niitä molemmat. Miksi mies ei ansaitsisi kiitosta, kun on tehnyt jotain mukavaa?

Just näin! Meillä sama. 

Vierailija
26/37 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta löysä wit. nyt tulee kyrp..ää sovitaanko näin,

Vierailija
27/37 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi pidän outona nykymiehieä, jotka hoitavat jotain kylän juoruämmän roolia ja soittelevat sukulaisille. En ainakaan itse katselisi miestä, joka yrittäisi hoitaa minun suhteitani omiin sukulaisiini (enkä sukulaisten puolisoja, jotka yrittävät hoitaa sukulaisteni suhteita minuun). Yhtä vammainen rooli kuin jollain kätilöllä, joka kuvittelee synnyttävänsä ja samalla rikkoo julmasti r aiskaamalla yhen pyhimmistä suhteista (äidin ja vauvan) tehdäkseen itsestään tärkeän, sörkkimällä ja seksuaalisella väkivallalla. Ei ole jumalan tahdon mukaista ja helvettiin joutaa sellainen "apuri"

Taidat olla pahasti sekaisin!

Vierailija
28/37 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inkkelit on riehuneet keskenään palstalla koko joulun?

Sanoisin miehelle kiitos, mukavaa kun sinäkin teet välillä kaikki kotityöt. Ja teethän kiitos jatkossakin useammin. 

Vierailija
29/37 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat aikalailla naiselliselta mieheltä.

Ihan helvetin soijaiselta soija-ritarilta kuulostaa. Hyi saatana!

Kuulostaa, että kaikki sinkkumiehet asuvat sontaisissa läävissä, koska he ei ikinä siivoa.

Vierailija
30/37 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä tosta sit sanoa?

Jos toinen on töissä, niin toinen tekee kotihommat. 

Vai sanoitko sä ap vaimolle jotain kannuksen sanoja,  kun hän oli suoriutunut työpäivästä niin reippaasti?

Jos ap:n vaimo olis ottanut lomapäivän ja tehnyt tuon niin tottakai sekin ansaitsis kiitoksen. Ei ne kiitokset kulu eikä niitä tarvi säästellä.

Työssäkäynnistäkin voi kiittää, jos siltä tuntuu. Jos toinen elättää työllään ja toinen on kotona niin molemmat osallistuu yhteiseen arkeen ja toki siitäkin voi kiittää.

Vierailija
31/37 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karmeita kommentteja, luin ihan pöyristyneenä! Minä sanoisin että "sä oot hyvä mies!" Ja olen sanonutkin. Luuletteko että jatkon kannalta on parempi kehua vai litata?

Vaikka minun mies ei kiittele minun tekemisiä, minä kiittelen hänen. On ahkera ja luotettava. Ja jos haluan hänen tekevän jotain enemmän,  ei tarvitse kuin pyytää. Ei koskaan kieltäydy. 

Ja ei, kumpikaan ei ole vässykkä. Hoidetaan yhteinen ruutumme yhdessä ja erikseen ja molemmilla on yhtäläinen ääni.

Vierailija
32/37 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sanoisin kiitos kulta, on ihana tulla töistä kun hoidit kaiken ja antaisin pusun. Vimeksi kiitin omaa miestäni eilen, kun puhdisti pyytämättä astianpesukoneen. Hänkin kiittää minua, kun teen kotitöitä ja me tehdään niitä molemmat. Miksi mies ei ansaitsisi kiitosta, kun on tehnyt jotain mukavaa?

Samaa mieltä. Ja toivottavasti myös itse kiität vaimoasi, kun hän on hoitanut samoja arjen toimia, ap. Arki olisi paljon hyväntuulisempaa, kun molemmat muistaisivat aina huomioida toisiaan ja kaikkea pientä, mitä on tehty toista ilahduttaakseen. Itsestäänselvyytenä pitäminen on ainakin minulle pahimpia turn-offeja.

Vierailija
33/37 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sä joku koira, kun tarvinut kehun joka kerta kun teet tempun?

Meillä ei ainakaan ole ollut tapana mitenkään erityisesti kunniamainintoja jaella ihan tavallisista kotitöistä.

M42

Vierailija
34/37 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopas on eriäviä käsityksiä siitä, mitä miehelle pitäisi tilanteessa sanoa.

Vierailija
35/37 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on tainut lääkkeet loppua kesken

Vierailija
36/37 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kullia olisi tarjolla.mutta missä on kaljat  perke.. soitaa suuta mutta jättää tulevan lesken  janoon.

Vierailija
37/37 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän