Kehtaanko viedä 4 pussia roskia kerralla ulos?
Yksinasujana mietin.. vai vienkö kahdella kertaa?
Kommentit (14)
No helposti tulee lajiteltaessa. Muovi, pahvi,sekajäte,bio,lasi,metalli,paperi
En ymmärrä mitä kehtaamista siinä on. Itse vien joka päivä vähintään neljä pussia. Elintaso on korkea eikä sitä tarvitse sen enempää hävetä - lähinnä kai se olisi ylpeilyn aihe? Sekajäte käytetään lähinnä kaupunkilaisten kaukolämmön tuotantoon ja näin ollen kohtuuhintaiseen lämmitykseen.
Helposti. Oon vieny 3 jätesäkkiä kerral.
Miks kiinnostaa mitä muut ajattelee?
Ei kannata. Joku voi epäillä että olet pilkkonut niihin jotain rikokseen viittaavaa.
Minulla on yleensä aina noin monta kerralla. Sekajäte, muovinkeräys, pahvinkeräys paperikassissa ja biojätepussi. Välillä on enemmänkin, jos vien metallijätettä tai lasia. Joskus on palautuspullokassikin noiden lisäksi, kun heitän samalla tyhjät pullot lähikauppaan.
Kehtaa. Vien joskus monta tai iso pussukka. Tuntuu ettei naapurit vie koskaan tai siivoa, paitsi joku osuu eri talosta. Kiusallista mutten ajattele.
Mullakin on usein 4 pussia: bio, pahvi, muovi, sekajäte. Ei kai ketään kiinnosta, mitä jollakin on kannetavana..
Minua ei normaalisti kiinnosta, millaisia roskapusseja naapurit kantavan. Mutta jos nyt sattumalta kiinnittäisin huomiota siihen, että sinkkunaapuri kuljettaa neljää roskapussia, ajattelisin korkeintaan, että hän on tekemässä kunnon suursiivousta.
Parempi ne on kerralla viedä, ei ketään kiinnosta.
Kyllä kehtaat. Mä oon vienyt jätesäkillisen roskia.
Taidan veetuiluna kerätä seuraavaksi 9 pussillista roskia, säilytän parvekkeella, koska tupakoitsijat tykkää hajuista.
Kyllä se kyylä laskee vuoden kaikki roskapussisi, sillä on taulukko jokaisesta asukkaasta, johon merkitsee. Meidän talossa on pyykkikyylä.
Riippuu haisetko, onko hiuksetkin rasvaisetkin ja maha pullottaa.