Pienipalkkainen ja ahdistaa, mietin jo strippaamista, jotta voin elättää lapset
Oon kahden lapsen totaaliyh ja pienet tulot ei kata menoja, opintolainankin korko niin kova... Otsikossa tulikin jo mun viimeinen vaihtoehto.
Eikun skumpan voin vaihtaa kuohariin??
Kommentit (31)
Jos olet hoikka ja komea nuori mies niin helposti tienaat seksillä rahaa
Miksi aina nuo seksityöt ????? Eikö wolt ja siivoustyöt kelpaa ja onhan niitä keikkatöitä vaikka mitä? Eikö voi ryhtyä yrittämään jotain oikeaa asiaa? Pitääkö olla pill*nrevittelyjuttuja, jos haluaa lisätienestiä? Ap, tarjoudu vaikka auttamaan vanhuksia korvausta vastaan.
Jos seksillä haluaa tienata, tienaahan sitä vaan olemalla seuraksi. Mua jo tympii, kun aina on nuo strippaus, huo raus-vaihtoehdot ekana esillä. Ilmaisen lounaan saa nopeasti, kun on vaan miehille mukava. Katso ap joku keski-ikäinen akaton insinööri-poikamies ja pidä sille seuraa. Ei tarvitse edes nuss'a.
Vierailija kirjoitti:
Miksi aina nuo seksityöt ????? Eikö wolt ja siivoustyöt kelpaa ja onhan niitä keikkatöitä vaikka mitä? Eikö voi ryhtyä yrittämään jotain oikeaa asiaa? Pitääkö olla pill*nrevittelyjuttuja, jos haluaa lisätienestiä? Ap, tarjoudu vaikka auttamaan vanhuksia korvausta vastaan.
Me vanhat miehet haluttaisiin nähdä sitä pill*nrevittelyä ja vaikka käteenvetokin kelpaisi! Tervetuloa auttamaan. T: M85
Me persuissa järjestetään kurssia miten toimia onlyfänsissä,ja meidän kautta löytyy myös avustajia jos on tarvetta.Eli puoluetoimistoon juttelemaan ihan omana itsenäsi.
Vierailija kirjoitti:
Jos seksillä haluaa tienata, tienaahan sitä vaan olemalla seuraksi. Mua jo tympii, kun aina on nuo strippaus, huo raus-vaihtoehdot ekana esillä. Ilmaisen lounaan saa nopeasti, kun on vaan miehille mukava. Katso ap joku keski-ikäinen akaton insinööri-poikamies ja pidä sille seuraa. Ei tarvitse edes nuss'a.
Insinööri osaa kyllä laskea excelillä että jos menee enemmän rahaa kuin maksullisiin per pano niin akka luiskaan..
Miehen ottaminen taitaa olla se vihoviimeinen vaihtoehto eli ajatella lasten etua.
Vierailija kirjoitti:
Onko tatuointeja?
Siitä tulis plussaa, myös lävärit on ihanat <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Strippaaminen ei kannata. Pillun myynti kylläkin. Mutta aikojen heiketessä laskee senkin hinta.
Eikö iskästä saa mitään irti...
En tiedä kuka on lasteni isä(t)
Suosittelen luopumaan lapsista siitä hyötyy kaikki. yhteiskunta saa tasapainoisia yksilöitä ja sinä säästät rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on tuo optio. Miehellä ei, ellei sitten ole tosi hyvän näköinen. Rumaa miestä ei halua edes homot.
Liekö ne miesprostituoidut kaikki kovin hyvännäköisiä...
Ja ei minulla naisena ole tuota mahdollisuutta ollut edes nuorena ja laihana. Kuka sitä tissitöntä rumaa noita-akkaa katselisi...
Ei.