Mies parralla vai ilman partaa
Kumpi on näin yleisesti naiset teidän mielestä viehättävämpi?
Kommentit (33)
Mun mielestä ehdottomasti ilman partaa. Voi johtua siitä että omalla isälläni oli parta, ja isään oli huonot välit. Tiedän muitakin naisia jotka inhoavat partaa ja/tai viiksiä koska omalla isällä on ollut parta ja/tai viikset.
Ilman partaa ja viiksiä, mutta paksuilla hiuksilla.
Sistii partansa, viiksensä, kaljunsa ja itsensä, kaippa kelpaa :)
Himonussian viikset ja pulsarit pittee olla.
Riippuu parran pituudesta. Lyhyt parin sentin parta on hot, pitkä taas ei. Parraton myös käy, mutta riippuu tietenkin kasvojen luustostakin. Esim. Tuttavalla on vahva yläpurenta ja parrattomana näyttää jälkeenjääneeltä.
Antaa vaan rehottaa siellä missä kasvaa, luonto on sen sillätavoin osannut jalostaa parhaimmaksi.
Ei ole noin yksiselitteinen asia. Riippuu onko partaa siistitty ja minkä tyylinen. Kuitenkin parta lisää miehelle +10 vuotta.
Siistillä ja hoidetulla parralla. Musta se komistaa ihan jokaista miestä.
Miehet voivat laittaa vaikka pensaan päähänsä röyhöttämään ja kasvoilleen, mutta en halua olla lähellä, joku muu voi olla. Parempi että keskityn omiin epäkohtiini.
Sellainen siisti, lyhyt ja hyvinhoidettu parta on kiva. Sopii myös kaljun kanssa. Pitkää ja erityisesti rehottavaa partaa en pidä viehättävänä.
Parralla. 🥰
Mun mies näyttää ihan "oudolta" ilman partaa.
Samoin mielestäni Suurmestari UK-juontaja Greg on tosi jees parralla, ja "oudon" näköinen ilman.
Se riippuu miehestä. Mun miehelle sopii parta ja viikset. On komea.
Parta ja viikset ei missään tapauksessa, kalju tai osittain kalju saa kyllä olla, se ei haittaa.
Ilman! Partanaamoja näkee kadulla jo liikaa.
Kulmikaskasvoiselle miehelle ei partaa! Muuten kyllä kelpaa
Mun miehellä paksu parta ja se on hot. Kerran leikkasi parran ja oli kyllä ero, mutta totuin kyllä siihenkin. :) silti pidän parrasta enemmän, on musta miehekäs.