Onko teidän Työpaikalla sellainen ilmiö, että pitäisi olla jotakin, mitä ei välttämättä ole, vaan on esim tylsä?
Mä olen huomannut, että pitäisi olla hienoja ulkomaanmatkoja, mahtava puoliso tai täydelliset lapset, tai esim opiskelija johonkin hienompaan alaan. Tai ehkä asunto jossakin mielenkiintoisella alueella. Ehkä jokin mahtava harrastus kuten sukeltaminen.
Jos ei ole mitään, on vain tavallinen tallaaja?
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Miten niin pitäisi olla?
Kyllä meillä tuodaan vaikka matkoilta tuliaisia tai kerrotaan lasten opiskeluista mutta ei kukaan odota muilta samaa. Saat olla juuri sellainen kuin olet.
Kyllä mä olen saanut kommenttia, että yksin asut ja olet, säälivästi siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin pitäisi olla?
Kyllä meillä tuodaan vaikka matkoilta tuliaisia tai kerrotaan lasten opiskeluista mutta ei kukaan odota muilta samaa. Saat olla juuri sellainen kuin olet.
Kyllä mä olen saanut kommenttia, että yksin asut ja olet, säälivästi siis.
Katso takaisin ja vinkkaa silmää että niinhän sä luulet.
Nyt ei oikein kysymyksen asettelu onnistunut. Oliko tarkoituksena luoda ketju, jossa kadehditaan työkavereita, haukutaan työnantajia vai muuten vaan laittaa ihmiset miettimään sitä mistä ehkä ollan jääty paitsi?
Sarjassamme iigorin itkuvirret osa miljoona
Ei mun työpaikalla ole mitään ilmiöitä. Ollaan siellä tekemässä töitä.
Meidän työpaikalla vain esimiehellä "saa" mennä hyvin. Kukaan muu ei uskalla kertoa mitään positiivista yksityiselämästään, ettei esimiehen mieli pahoitu tai kateus iske. Esimiehen synttäreitä juhlitaan useampana päivänä eri kokoonpanoilla, kun taas työnteijöitä ei edes onnitella henkilökohtaisesti. Voi vietävä sentään, jos joku on mennyt esim leipomaan kakun muulle kuin esimiehelle! :-/
Mä olen siellä tekemässä töitä. En yleensä edes näe muita työkavereita kuin ohimennen sanotaan huomenet. En tiedä asioitaan enkä suoraan sanottuna muista edes kaikkien nimiä.
Meillä pitäisi olla vichy-vettä mutta aina ei olekaan ja sitten juotuu juomaan tavallista hanavettä.
Edellisessä työpaikassa koneistamon puoli kirosi/moitti tuotanto puolta ja tuotanto puoli kirosi/moitti koneistamon puolta minä valmistin osia molemmille enkä halunnut kumpaakaan porukkaan piti vain teeskennellä että on samaa mieltä
Vierailija kirjoitti:
Meillä pitäisi olla vichy-vettä mutta aina ei olekaan ja sitten juotuu juomaan tavallista hanavettä.
Täällä Suomessa on maailman paras hanavesi.
Onneksi olen etätöissä, kerran kuussa käyn toimistolla, ihana kun on jäänyt kaikki juorupiirit ja kyräilyt pois ja keskityn vain työntekoon.
Onneksi olen etätöissä, kerran kuussa käyn toimistolla, ihana kun on jäänyt kaikki juorupiirit ja kyräilyt pois ja keskityn vain työntekoon.
Eikö ole hieman raskasta, jos joutuu työpaikalla todistelemaan, että on mielenkiintoinen eikä tylsä joillekin puolituntemattomille
Vierailija kirjoitti:
No ei ole. Ei ketään kiinnosta keenkään tekemiset.
No minkä takia jotkut kertoo kaiken mitä elämässä tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ole. Ei ketään kiinnosta keenkään tekemiset.
No minkä takia jotkut kertoo kaiken mitä elämässä tapahtuu.
En tiedä, kun ei meillä kerrota juuri mitään. Töistä puhutaan, mutta ei yksityisasioista.
Miten niin pitäisi olla?