Haluaako mies vaan seksiä?
Perspektiiviä tähän. Tapasin vanhan tutun ja hyvin pian kumpikin tunnusti aina tykänneensä toisesta, mies jopa sanoi tykkäävänsä minusta paljon.
Hän näyttää niin onnelliselta ja sanoo myös ettei ole hymyillyt näin paljon vuosiin.
Olemme myös puhuneet että teemme jotain kivaa yhdessä, menemme konserttiin tms. Mutta kuitenkin aina kun tapaamme, päädymme sänkyyn tunneiksi. Meillä on aina ollut sellaista kemiaa.
Hän on halunnut tavata parikin kertaa viikossa, mikä on minusta aika paljon. Ja sanoi juuri että minun täytyy tutustua häneen.
Kuulostaako että hän haluaa vain seksiä?
Kommentit (60)
Tätä palstaa kun lukee saa usein sen käsityksen että naiset eivät tykkää lainkaan seksistä ja mies on kamala sika jos siitä tykkää. Onneksi minulla on palstan ulkopuolistakin elämää ja olen tietoinen että suurin osa naisistakin pitää seksistä.
Naisen odotetaan tekevän ruoat, hoitavan miehen vaatteet mahdollisine korjauksineen, siivoavan ja tekevän pienet remontit. Nainen saa palkkioksi seksiä silloin, kun mies jaksaa.
Todellisuudessa naiset haluavat seksiä useammin kuin miehet. Monessa tapauksessa nainen on vaatinut seksiä, vaikka edellisestä kerrasta ei ole kuin vähän yli kuukausi. Ei mieskään ole kone.
Mulle nainen sanoi ekalla kertaa lohduttaen, että tuon kokoinen ei ainakaan aiheuta kipua missään asennossa.
Vain nainen jolla ei ole muuta tarjottavaa miehelle kuin seksi joutuu pohtimaan minkä perässä mies on.
Vierailija kirjoitti:
Mies sanoo että haluaa tavata paljon ja tutustua ja sinä olet heti pillu töröllään sängyssä
😁😁😁
0/5
En suostu uskomaan, että kukaan on oikeasti niin tyhmä kuin AP ja häntä peesaavat trollit esittävät olevansa.
Vierailija kirjoitti:
Tätä palstaa kun lukee saa usein sen käsityksen että naiset eivät tykkää lainkaan seksistä ja mies on kamala sika jos siitä tykkää. Onneksi minulla on palstan ulkopuolistakin elämää ja olen tietoinen että suurin osa naisistakin pitää seksistä.
Naisrt pitävät seksistä silloin kun heidän hormonit ohjaavat heitä hankkimaan vauvan. Muuten seksi on vain pakollinen paha jotta he pääsevät miesten varallisuuteen kiinni
Mies vaikuttaa homolta. Samoin AP.
No se on molemminpuolista. Saattaishan siinä olla muutakin. Mutta kyllä se reikä riittää, jos parempaa ei ole saatavilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi tauolle, niin tiedät.
Tässä ainakin varma tapa tappaa orastava kiinnostus
Moni palstamamma ei osaa kuvitellakaan miten paljon nautinnollisempaa seksi onkaan hyvän rakastajan kanssa, kun tämä näkee naisessa muutakin potentiaalia, kuin pelkän kassien tyhjennyskohteen. Eli kannattaa alussa pidättäytyä seksistä vaikka kuinka tekisi mieli. Tajuatte sitten itsekin, että kun myös aivot kiihottuvat kunnolla, orgasmit ovat paljon voimakkaampia. Ja imarteleehan se miestäkin kuulla jokaiselta naiselta, että tämä sai mielestään parasta seksiä ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Minulle kelpaisi oikein hyvin pelkkä seksi jonkun silmääni miellyttävän, hauskan ja taitavan miehen kanssa.
Olen tavannut kymmeniä kaltaisiasi naisia ja simsalabim, nämä haluavatkin enemmän. Joka. Ikinen. Kerta. Naiset eivät tiedä millainen on pelkkä seksisuhde ja se paljastuu viimeistään silloin, kun sinulla on useampi nainen kierroksessa samaan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisrt pitävät seksistä silloin kun heidän hormonit ohjaavat heitä hankkimaan vauvan. Muuten seksi on vain pakollinen paha jotta he pääsevät miesten varallisuuteen kiinni
Moi miesvihakiimanarttu. Palstalla joulunakin?
Vierailija kirjoitti:
Ja todellisuudessa nuo naiset näyttävät itse emakoilta, jonka vuoksi jos nyt joku peniksellinen sattuu olemaan kuvioissa, ei syty emakolle. Eli ovat kateellisia kun muilla on hyvä seksielämä.
Vierailija kirjoitti:
Todellisuudessa naiset haluavat seksiä useammin kuin miehet. Monessa tapauksessa nainen on vaatinut seksiä, vaikka edellisestä kerrasta ei ole kuin vähän yli kuukausi. Ei mieskään ole kone.
Kuinkahan nopeasti sitä tulisi jos olisi kuukauden täysin ilman? Varmaan sekunneissa. Halujen määrä vaihtelee kaikilla. Se on melkoista tuskaa kun itsellä on ollut suuremmat halut kuin toisella.
Vierailija kirjoitti:
Jo on joillain naisilla kyltymätön luonne! Kuka sitä nyt jaksaa joka kuukausi jumputtaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi miesvihakiimanarttu. Palstalla joulunakin?
Sinä ainakin olet