Miksette ole nyt töissä?
Menkää tekemään töitä. Lauantai on Suomessa normaali työpäivä. Menkää töihin tältä palstalta ja tehkää elämällänne jotain hyödyllistä sen sijaan että lorvitte täällä palstalla laittamatta tikkua ristiin. Yhteiskunta ei pyöri niin.
Kommentit (28)
Päätyöstäni olen lomalla ad 8.1.2024.
Ja joulunpyhät keikkailen seuren kautta, illaksi menossa töihin; kotona klo 22. Huomenna aattona sama kuvio; kuten myös joulun ajan muinakin päivinä.
Vierailija kirjoitti:
Menepä itse.
Miksi lorvit ympäri vuorokauden tällä palstalla etkä tee töitä?
Vapaapäivä. Viimelauantaina olin töissä.
Ei pystynyt , selkä saattoi olla kipeä, samoin ensiviikon välipäivätkin.
Miksi sinä olet yhä vielä elävien kirjoissa? Koetas nyt vihdoin ja viimein löytää se kadonnut rohkeutesi ja tehdä asialle jotain että pääset tuskistasi.
Ylitöissä ollaan, ei se päivää katso. Töitä tehdään kun niitä tarjotaan.
En ole vielä löytänyt palkanmaksajaa, joten lorvin kotona
Mitäpä minä siellä tyhjässä talossa tekisin yksin.
Vuorotalossa olin töissä milloin sattuu.
Keskiviikkona töihin. Normaali päivätyö.
En mee haha. Mitä meinaa baittaaja tehdä asialle?
Mitä horiset!
Lauantait työpäivinä loppuivat jo viime vuosisadalla!
Vuorotyöläisillä on, konttorirotilla eikä oikeilla duunareilla ei ole.
Lakkaa k
20 vuotta olin kolmivuorotyössä ja usein olin jouluaattona iltayövuorossa. Nyt akateemisissa hommissa päivätöissä eikä tarvitse enää olla töissä viikonloppuisin eikä juhlapyhinä. Onneksi!
tänää tein 4 tuntii sit pomo sano hyvää joulua eli 8h palkka tulee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä olet yhä vielä elävien kirjoissa? Koetas nyt vihdoin ja viimein löytää se kadonnut rohkeutesi ja tehdä asialle jotain että pääset tuskistasi.
Siksi koska sinä kuolet minua aiemmin. Mene töihin paskaläjä.
Sulla taitaa olla melkoinen sontakasa housuissas.. Sopii sulle hyvin koska et ole itsekään kummempi.. Menen taas ensi vuoden alusta työpaikalle kun "lusin" tämän joululomani tästä pois kuleksimasta. Mites on sun laitas? Koskas sä menet töihin? Vai estääkö nuppivaivat ja siksi harmittaa? Tuolla menolla se olet meistä kahdesta sinä joka kuolet meitä kaikkia aikaisemmin.. Voimia kestää itseäsi..
kohta leikataan tuet minimiin ni ei tartte enää vatvoa kuka menee töihi kuka ei.saa olla perseauki jos ei mene
Joululoma 🤩