Kohtasin unelmieni miehen, mut paljastui että seuraa varmaan satoja IG-pimuja
Hohhoi. Meni kyl fiilis. Ehdin jo rakastua. Nyt tuntuu etten voi edes silmiin kattoa koko äijjää enää. En ymmärrä: älyttömän fiksu, empaattinen, hauska, syvällinen, mieletön rakastaja ja oikeestaan ihan kaikkea mistä oon ikinä villeimmissä fantasioissani haaveillut, ja sit tää!
Oonko ainut joka tällasesta syystä heivaa hyvän miehen?
Kommentit (156)
Tuo kertoo sen, että joko mies on todella tyhmä tai ei halua oikeasti parisuhdetta. Koska älykäs mies tajuaa, että kukaan itseään kunnioittava nainen ei ryhdy parisuhteeseen limaisen someläähättäjän kanssa. Tai varmaan joku ryhtyykin, mutta ei kukaan jolla on mahdollisuus valita...
Vierailija kirjoitti:
Pitäkää syytökset huonosta itsetunnosta, omistushalusta ja kohtuuttomuudesta omassa päässänne ja lopettaakaa liioittelut siitä, että mitään ei saa katsoa. Luetun ymmärtämisessä vikaa jos pitää tuollaisia väittää. On vahvan itsetunnon -ja arvostuksen merkki kunnioittaa omia tarpeitaan miestä valitessa sen sijaan että luopuu niistä.
En ole koskaan ollut näin itsevarma ja parisuhdekelpoinen ja tiedän omat tarpeeni, joita kuolaajamies ei voi täyttää. Haluan nimittäin että mies saa oloni tuntumaan kauniilta ja halutulta, enkä lähde parisuhteeseen jos mies ei halua tehdä oloani omalla toiminnallaan maailman kauneimmaksi. Haluan seksuaalista intohimoa, romantiikkaa ja tyydytystä. Kertokaa miksi rakastaisin ja antaisin itseni täysin äijälle joka ei kohtele minua samoin? Läheisriippuvuus? Kulissit? Ulkopuolinen paine? Alhainen kuva itsestä?
Minusta naisella on tuollaisen kanssa pois potkimisen lisäks pari vaihtoehtoa: olla tarpeeton
Realismia olisi etsiä kompromissi jostain väliltä. Tuollaisella prinsessasatu- tai feministilähestymistavalla vietät todennäköisesti suuren osan elämästäsi yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on aika mielenkiintoista että samaan aikaan kun naisten seksuaalisuus on vapautunut ja on ok harrastaa yhdenillan juttuja ja naida kaikkea mikä liikkuu niin miehet eivät saisi tehdä enää mitään. Heitä syyllistetään jopa kuvien katselusta. Heillä pitää olla tietyt raamit minkä ikäisiä (täysi-ikäisyys ei riitä), näköisiä ja kokoisia naisia he saavat katsella ilman että he ovat oksettavia. Parisuhteessa ollessaan miehet eivät saisi edes vilkaista muita naisia ja heidän pitää olla sitä mieltä että oma puoliso on se kaikkein kaunein nainen maailmassa. Olen itse nainen ja minusta tämä homma on mennyt ihan hulluksi.
Mietipä ihan itse, mitä ajattelet, jos näet oman isäsi selaamassa insta-tyttösiä oman äitisi hääriessä siinä lähellä. Tuskin ensimmäinen ajatuksesi on kunnoittava isääsi kohtaan. Tai jos oman tyttäresi mies esittelisi sinulle viimeisintä herkul
Todennäköisesti nauraisin ja heittäisin yläläpyt kaikkien heidän kanssa.
Ei ole kovin kunnioittavaa käytöstä tuollainen julkinen kuolailu. Sinkkuna mielestäni kukin seuratkoon ketä huvittaa, mutta ajattelen, että parisuhteessa ollessaan sen toisen osapuolen kunnioittamista on se, ettei seuraile/tykkää/kommentoi näitä heruttajia ja prnotähtiä. Se on selvää, ettei silmiä voi peittää muulta maailmalta ja kukin katselkoot niin instassa kuin muuallakin mielin määrin mitä tahansa tssejä ja prseitä, mutta sen voi tehdä niin ettei seuraa/tykkää/kommentoi mitään.
Jotenkin tuosta seuraamisesta ja kommentoinnista tulee sellainen viba, että haluaisi tältä vastaanottajalta jotakin huomiota (niin, miksi, eikö oma parisuhde riitä?) ja sen takia kommentoidaan ja odotetaan vastakaikua.
Kunhan pohdiskelen....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäkää syytökset huonosta itsetunnosta, omistushalusta ja kohtuuttomuudesta omassa päässänne ja lopettaakaa liioittelut siitä, että mitään ei saa katsoa. Luetun ymmärtämisessä vikaa jos pitää tuollaisia väittää. On vahvan itsetunnon -ja arvostuksen merkki kunnioittaa omia tarpeitaan miestä valitessa sen sijaan että luopuu niistä.
En ole koskaan ollut näin itsevarma ja parisuhdekelpoinen ja tiedän omat tarpeeni, joita kuolaajamies ei voi täyttää. Haluan nimittäin että mies saa oloni tuntumaan kauniilta ja halutulta, enkä lähde parisuhteeseen jos mies ei halua tehdä oloani omalla toiminnallaan maailman kauneimmaksi. Haluan seksuaalista intohimoa, romantiikkaa ja tyydytystä. Kertokaa miksi rakastaisin ja antaisin itseni täysin äijälle joka ei kohtele minua samoin? Läheisriippuvuus? Kulissit? Ulkopuolinen paine? Alhainen kuva itsestä?
Minusta naisella on tuollaisen kanssa pois
Minusta tämä kirjoitus on loistava <3 Tuo toivoa itselleni tähän risukasaan että jossain on noin fiksuja ja kypsiä ihmisiä!
Olen itse mieluummin yksin kuin esim tämän helmen kanssa jonka ap on nyt joulun kunniaksi vapauttanut luontoon.
Minun ei tarvitse tyytyä yhtään mihinkään. Yksi ainoa elämä, ei sitä pidä tuhlata tyytymiseen!
Mun unelmieni mies ei edes ole somessa.
Av-mammoja harmittaa vain, kun ovat vanhoja rupsahtaneita lehmiä. Miksi viisikymppisen pitäisi katsella jotain mummoja?
Täytyy toki itsekin piilottaa nuo ig-seuraamiset.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kovin kunnioittavaa käytöstä tuollainen julkinen kuolailu. Sinkkuna mielestäni kukin seuratkoon ketä huvittaa, mutta ajattelen, että parisuhteessa ollessaan sen toisen osapuolen kunnioittamista on se, ettei seuraile/tykkää/kommentoi näitä heruttajia ja prnotähtiä. Se on selvää, ettei silmiä voi peittää muulta maailmalta ja kukin katselkoot niin instassa kuin muuallakin mielin määrin mitä tahansa tssejä ja prseitä, mutta sen voi tehdä niin ettei seuraa/tykkää/kommentoi mitään.
Jotenkin tuosta seuraamisesta ja kommentoinnista tulee sellainen viba, että haluaisi tältä vastaanottajalta jotakin huomiota (niin, miksi, eikö oma parisuhde riitä?) ja sen takia kommentoidaan ja odotetaan vastakaikua.
Kunhan pohdiskelen....
Mä mietin sitä, että usein miehille on hirmu hankalaa kehua ja ihastella sitä omaa puolisoa tai edes laittaa sydän-emojia viestiin, koska ne on niin hankaliakin, mutta sitten näitä instapyllistelijöitä kohtaan ei tuota vuolaskaan kehuminen minkäänlaista ongelmaa ja ne emojitkin löytyy ihan ongelmitta..
Oon heivannut kans. Ihan hyvä syy.
Noloa tässä on se, että kuka tahansa pystyy näkemään mitä ne miehet seuraa ja mistä ne tykkäilee. Paljon parempi katsella ilman tykkäämisiä, seurailuita ja kommentointia. Eihän kukaan nää mitä sun pään sisällä tapahtuu. On myös todella epäkunnioittavaa omalle kumppanille. Estän jokaisen varatun miehen kuka tykkää yhtäkkiä mun kaikista kuvista. Todella outoa ja noloa.
T 21v instapimu, ilman puolialastomia kuvia.
Vierailija kirjoitti:
Tuo kertoo sen, että joko mies on todella tyhmä tai ei halua oikeasti parisuhdetta. Koska älykäs mies tajuaa, että kukaan itseään kunnioittava nainen ei ryhdy parisuhteeseen limaisen someläähättäjän kanssa. Tai varmaan joku ryhtyykin, mutta ei kukaan jolla on mahdollisuus valita...
Mies on tyhmä. Ei miehet tajua, että naisille on turn off, jos kuolaavat sataa heruttelijaa julkisesti.
Täh. Jos joku asia on juuri sinun mielestäsi mautonta, niin eikö se ole silloin "suunnattu" juuri sinun mielestäsi mauttomille ihmisille? Ja mauttomia nuo pyllistelijätkin ovat joidenkin mielestä, jos kohta heitä alateksteissä heruttavat kuolaajatkin.
Voisiko olla niin, että ihmiset toki saavat lyödä nettiin mauttomia herutuskuvia. Toiset ihmiset saavat seurata heitä sekä kirjoitella kuvien alle mauttomia läähätyskommentteja vaikka tuhat per viikko. Mutta kolmannet ihmiset taas saavat ajatella edellisistä ihan mitä itse haluavat, eivätkä kaikki ihmiset btw ajattele koskaan täysin samoin yhtään mistään.
Eli mikä on ongelma, jos jotkut eivät osaa arvostaa sen paremmin pyllistelijöitä kuin heidän fan clubejaan? Silloinhan ne eivät ole ihmisiä heidän makuunsa yleisesti ottaen, esimerkiksi.