Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mietin elämäni päättämistä

Vierailija
22.12.2023 |

Olen 58-vuotias mies. Lapsia ei ole. Ei ole ystäviä. Vihamielisesti minuun suhtautuvia on muutama.

itsemurha-ajatuksia mulla on ollut 22-vuotiaasta asti. Olisi pitänyt tappaa itseni silloin mutten siis päätynyt siihen ratkaisuun. Enkä siis myöhemminkään nirhinyt itseäni.

Nyt kylläkin taitaa tulla matkan pää.

Tällä palstalla on paljon ilkeitä ihmisiä, joten saan varmaan suuren määrän halveksivia ja pilkkaavia vastauksia. Kiitokset jo etukäteen niistä.

Kiitti vaan.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on oikeus päättää päivänsä. Mutta kannattaisi kokeilla ihan mitä tahansa muuta. Tee vaikka mitä "älytöntä" , jos jostain saat jotenkin nyhdettyä rahaa niin lähde vaikka maailmalle pyörimään ja katso mitä tapahtuu. Ainakin olet vapaa, ja mitään et voi menettää.

Vierailija
42/46 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolemasta ei tarvitse murehtia. Se tulee kyllä.

Sen sijaan et voi koskaan tietää mitä huominen tuo. Älä siis tuomitse loppuelämääsi sen perusteella miltä nyt tuntuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisella on oikeus päättää päivänsä. Mutta kannattaisi kokeilla ihan mitä tahansa muuta. Tee vaikka mitä "älytöntä" , jos jostain saat jotenkin nyhdettyä rahaa niin lähde vaikka maailmalle pyörimään ja katso mitä tapahtuu. Ainakin olet vapaa, ja mitään et voi menettää.

Kannattaa myös liittyä someen. Siellä voi sitten jakaa noita tempauksia.

Vierailija
44/46 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon sinulle ap kaikkea hyvää. Elämme vain kerran, eikö ihan pikkuisen kiinnosta tietää, jos elämällä olisi sinulle jotain tarjottavaa, ja rohkaistuisit tekemään elämääsi muutoksen, jonka seurauksena elämänlaatusi parantuisi? Olet ajatuksissani. Tee jouluna niitä pieniä asioita, joista nautit. Hengitä ulkona raikasta ilmaa. Olet tärkeä!

Vierailija
45/46 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on kiusattu koko elämäni ja luulin jo että elämällä olisi minulle jotain tarjottavaa, mutta eihän se taaskaan mennyt niin. Että ymmärrän sinua ap. En silti tekisi Itsaria. Eletään vaikka kiusallaan.

Vierailija
46/46 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin mietin tätä joskus - kaikki elämä tuntui täysin turhalta, mutta päätin alkaa rukoilla ja lukea Uutta Testamenttia. En edes oikein uskonut mihinkään Jumalaan. Mutta sitten kun pyysin sitä, se usko eli Jeesus vaan tuli sydämeeni ja rauha/toivo samalla. Uuden Testamentit tekstit heräsivät eloon myös vahvistaen minua. Kyllä elämä on ollut hienompaa sen jälkeen - toivo, ilo ja rauha. Onneksi en päättänyt päiviäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi