Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tästä olen Riikka Purran kanssa samaa mieltä, mutta...

Vierailija
22.12.2023 |

https://www.suomenuutiset.fi/hoitajapulaa-ei-ratkaista-hallituksen-kein…

Toteutuuko koskaan, koska valtio ei halua maksaa hoitajille lisää palkkaa ja työmäärä valtava yhdelle hoitajalle ja lisäksi verottaa työaikaa kaikki ihmeelliset tietokone ohjelmat, jolla tuhotaan hoito aikaa. Ja myös itse lääkärien aikaa turhilla tietokone ohjelmilla. Tietokoneet tulivat aikoinaan, siis ehkä auttamaan ihmisiä työn määrässä, mutta valitettavasti se vain lisäsi työn määrää. Kun hoitajalta kysytään työhön tulossa, että osaatko sitä ja tätä tietokone ohjelmaa? Ei enää kysytä, että kuinka hoidat potilaita, ja tuletko heidän kanssaan toimeen, ja mikä on ammattitaitosi ym, Siis kyllä itse osaa näitä helvetin tietokone ohjelmia, mutta ne vievät niin suuren ajan itse hoidettavilta ja myös lääkäreiden aikaa. Kuka helvetti edes keksi Apotti järjestelmän, kun sen olisi tehneet osaavat yritykset paljon halvemmalla. Mutta kävi niin, että eräs poliitikko suosii jotain yrityksen ystävää, ja saadaan kaupat? Ei ajateltu loppuun asti, että kansa sen maksaa. Aina kansa maksaa, kun tehdään typeriä päätöksiä, kuin tunnin juna? Mitä ihmettä oikeasti, jos veroja kiristetään, niin valtiolla on rahaa maksaa turha tunnin juna, matkustella veronmaksajien piikkiin ympäri maata, ajaa taxilla ym. Alkaa jo vähän ihmettymään se, että mihin meidän kaikkien verorahat oikeasti käytetään. Ne eivät mene ainakaan terveydenhuoltoon tai muualle, jotka niitä tarvitsevat?! En siis ole itse köyhä, mutta ihmettelen tämän kaltaista toimintaa?!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän