Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uudehko esimies simputtaa turhasta ja pyrkii lyttäämään

Vierailija
22.12.2023 |

Olen tiimissämme suht kokenut ja harvoin joudun kyselemään neuvoja. Teen töitä etänä omatoimisesti, olen perustyytyväinen enkä kiinnostunut ylenemään, vaikka hieman panostamalla siihen olisi ehkä ollut mahdollisuus.

Sitten toinen uusi henkilö ylennettiin. Nyt tämä uusi esimies välillä oikein kaivamalla kaivaa syitä joista tylyttää. Tämä on todella ahdistavaakin, tuntuu että varpaillaan saa kävellä. En jotenkin usko että hän on kaikille sellainen. Hän osaa olla ilkeä, esim saattaa tulle korjailemaan jotain, vaika asia on vielä kesken. Jos siis olen toimistolla.

Tosin yksi henkilö jo lähti ja tämä esimies oli mm läiminyt ovea.

Saan todella hyvää asiakaspalautetta, mutta vaikea uskoa että muuten vaikuttaisin uhalta tälle henkilölle.

Kokemuksia, mitä tehdä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko sillä tarve päteä, kun tulee korjaamaan vaikka asia on vielä kesken. Vai eikö huomaa sitä. Onneksi on etänäkin? Ehkä sanoisin vain että juu hyvä näin on tai jotain. Ja jatkaisin omia hommia. Tuskin viihtyisin toimistolla, jos pitää jännittää jonkun reaktioita. 

Vierailija
2/3 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein se meneekin juuri noin. Ne pikkusieluiset itsestään liikoja luulevat haluavatkin usein juuri. esimieheksi. Ne tasapuolisuuteen pyrkivät, toisia arvostavat ihmiset tekevät töitä eivätkä keskity muiden (olemattomiin) virheisiin.

Huomauta ystävällisesti asiasta ensin suoraan tai ota kehityskeskustelussa esille. Jos ei auta niin valita ylemmälle taholle. Tuo ei helpota edes ajan myötä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäkö tehdä? Tässä järjestyksessä:

1. Ensin keskustellaan ongelmasta isomman esimiehen kanssa. Ei ovien läimiminen on normaalia käytöstä työpaikalla.

2. Kun se ei johda mihinkään, otetaan yhteys AVI:n työsuojeluun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä