Jos toisella kierroksella ovat vastakkain Stubb ja Halla-aho, kumpaa äänestät?
Jos toisella kierroksella ovat vastakkain Stubb ja Halla-aho, kumpaa äänestät?
Kommentit (193)
Halla-ahoa äänestän, en luota Stubbiin (Suomen puolien pitäjäksi hänestä ei ole, ei tarpeeksi tietopohjaa historiasta).
En kumpaakaan vaan piirrän kirkkoveneen.
Mestarillanne oli salasuhde 8 vuotta ja suhteesta syntyi lapsi mutta mestari valehteli lapsiensa lukumäärästä julkisuudessa jonka jälkeen salasuhteen naispuolinen jäsen kertoi totuuden asiasta. Halla-aho valehteli julkisuudessa: Minulla on 4 lasta, mutta joutui, mutta joutui sitten myöntämään että lapsia onkin itse asiassa 5.
Vierailija kirjoitti:
Mestarillanne oli salasuhde 8 vuotta ja suhteesta syntyi lapsi mutta mestari valehteli lapsiensa lukumäärästä julkisuudessa jonka jälkeen salasuhteen naispuolinen jäsen kertoi totuuden asiasta. Halla-aho valehteli julkisuudessa: Minulla on 4 lasta, mutta joutui, mutta joutui sitten myöntämään että lapsia onkin itse asiassa 5.
Pöh, kuka noita laskee.
Stubbin osakkeet ovat mun silmissä laskeneet kuin lehmän häntä. Halla-ahoa en ainakaan, enkä Haavistoa. Jos toisella kierroksella olisi H-a ja Haavisto, niin ois mulle helppoa olla äänestämättä.
Jussia ilman muuta, on mielestäni ainoa vaihtoehto tosta porukasta. Muita en edes harkitse.
Vierailija kirjoitti:
Äänestän Jussia. Olen kuitenkin sellaisessa asemassa esim. työssä, että tätä ei voi sanoa ääneen. Sama koskee monia tuttaviani. Luulen, että toisella kierroksella ovat Jussi ja Alexi. Mutta kumpi voittaa, luulen, että Stubb.
Yleensäkään työpaikoilla ei kerrota ketä äänestää, ihmettelen suuresti, jos jossain näin tehdään. Itse en kerro edes lähipiirilleni, henkilökohtainen asia ja äänestyssalaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Kummatkin on Suomelle tuhoksi, mutta Stubb ei sentään ole f a s i s t i.
Se on juuri näin. Faktuaalisesti näin. Mistähän nämä 77 downvotea oikein tulee?
Halla-ahoa tietenkin. Se on fiksumpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jussia molemmilla kierroksilla.
Sama!
no ei 🤮
Ensimmäisellä kierroksella en äänestä kumpaakaan.
Mutta jos Halla-aho pääsee toiselle kierrokselle, äänestän sitä toista, koska Halla-ahoa en todellakaan halua maamme presidentiksi.