Jos toisella kierroksella ovat vastakkain Stubb ja Halla-aho, kumpaa äänestät?
Jos toisella kierroksella ovat vastakkain Stubb ja Halla-aho, kumpaa äänestät?
Kommentit (193)
Olipa huonot vaihtoehdot, mutta näistä Stubb.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Presidentiksi henkilö joka toivoo esimerkiksi että naiset raiskataan koska naiset ovat sen ansainneet.
Lopettaisit nyt reppana tuon paskanjauhamisen.
Näinhän presidenttiehdokas on kirjoittanut. Saanut kansainvälistä kuuluisuuttakin kirjoituksellaan.
EI ole kirjoittanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halla-aholla on paha ässävika.
Parempi se on ässävika kuin päässä vikaa. Jussi on paras.
Päässähän se Jussin vika juuri on. Se, jonka takia hän oli puoli vuotta hermolomalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Presidentiksi henkilö joka toivoo esimerkiksi että naiset raiskataan koska naiset ovat sen ansainneet.
Näinhän presidenttiehdokas on kirjoittanut. Saanut kansainvälistä kuuluisuuttakin kirjoituksellaan.
EI ole kirjoittanut.
Ai sinäkö nyt sanoudut irti Halla-ahon rais kauspuheista, vaikka hän ei itse ole sitä tehnyt?
Vierailija kirjoitti:
Äänestän tietenkin ruotsia äidinkielenään puhuvaa henkilöä, joka kirjoitti yo-reaalista improbaturin (hylätty) ja lyhyestä matematiikasta approbaturin (alin hyväksytty arvosana).
Selitteli sitä että oli silloin vain p i l l u mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EI ole kirjoittanut.
Ai sinäkö nyt sanoudut irti Halla-ahon rais kauspuheista, vaikka hän ei itse ole sitä tehnyt?
Tämä. Halla-aho on ylpeä rai skauksen toivottamisesta vastustajilleen, miksi te fanipojat ette ole?
Tämä on paha, koska olen punavihreä.
Mutta minulle Kokoomus on suurempi paha kuin PerusSuomalaiset.
Joten äänestäisin Halla-Ahoa ettei Stubbista tulisi presidenttiä. Kaksi Kokoomuspresidenttiä peräkkäin olisi vaan liikaa.
Jussia äänestäisin vaikka muuten äänestän kyllä Li Anderssonia.
Olisi kai pakko äänestää sitä teeskentelevää kuivakkaa muumiota, sillä rasismi ei kuulu valtiopolitiikkaan
Jussia molemmilla kierroksilla.
Haaviston tukijoita ovat vain vihreät ja sitten sateenvarjoväestö, siis 10 % + 3%. Sillä ei päästä 2-kierrokselle. Stubb on varma kakkosvaiheeseen koksujen ja rkp-laisten tuella noin 20% + max 8 %. Mutta kukapa onkaan toinen? Se jota kannatetaan enemmän kuin Rehniä ja Urpilaista... Kyllä, oikein päätelty! Ja äänestetty.
Vierailija kirjoitti:
Haaviston tukijoita ovat vain vihreät ja sitten sateenvarjoväestö, siis 10 % + 3%. Sillä ei päästä 2-kierrokselle. Stubb on varma kakkosvaiheeseen koksujen ja rkp-laisten tuella noin 20% + max 8 %. Mutta kukapa onkaan toinen? Se jota kannatetaan enemmän kuin Rehniä ja Urpilaista... Kyllä, oikein päätelty! Ja äänestetty.
Minä 58-v. olen koko elämäni äänestänyt joko demareita tai vasemmistoliittoa, mutta kaksissa viime presidentinvaaleissa olen äänestänyt Haavistoa, koska hän on ollut ainoa, jota olen voinut äänestää. Vasemmistopuolueissa ei ole ollut ketään mieleistäni ehdokasta. Äänestän ensi vaaleissakin Haavistoa.
Älä tee tyhmästi ja laske pois Haaviston äänestäjistä minun kaltaisiani, meitä on taatusti enemmänkin kuin vain minä.
Äänestän Halla-ahoa vastaan, ihan sama kuka on toisena ehdokkaana.
Äänestäisin mieluummin vaikka Andersonia, kuin tasapainotonta Halla-ahoa, ja se on paljon se.
Näistä kahdesta ehdottomasti Halla-aho.
t. Urpilaisen kannattaja
Halla-ahoa.
Vähän aiheen ohi hallitus yhteistyöstä: Toivoisin, että Suomen demareista tulisi enemmän Tanskan demarien kaltainen puolue, joka ajaisi suomalaisen duunarin etua.
Olen pesunkestävä Persu, en käännä takkiani, mutta tekisin mieluummin yhteistyötä oikeaan kallellaan oleviin demareihin, kuin EU:n marionettiin, rikkaiden etuja ajavan kokoomuksen kanssa.
Sanna Marinin demarit olivat niin täysin vihervasemmistoa, että se ei olisi tullut kysymykseenkään. En koskaan ymmärtänyt miksi kolme puoluetta (SDP, Vihreät ja vasemmisto) ajoivat lähes samoja asioita?
Marinin hölmöilyjä, lisäksi lopuksi petti Vihreät ja sen jälkeen vielä äänestäjänsäkin. Melkoinen kävelevä ulkonäkökeskeinen katastrofi.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000009969095.html
Pekka Haaviston Antonio-puoliso paljasti uutisen uudesta elämästään pariskunta harvinaisella yhteisvideolla
Hän katsoo puhuessaan vieressään seisovaa Floresia, joka kuuntelee hymyillen.
On ollut hienoa elää nämä vuodet rinnallasi, sinun kanssasi, Haavisto jatkaa.
Videolla Haavisto kiittää myös ystäviä, jotka saapuivat paikalle.
Ja ovat tukemassa meitä ja sinua tällä yrittäjän uudella taipaleella. Ja tietysti puolisona yritän tehdä parhaani sinun tukemiseksi. Kiitos Antonio, Haavisto lausui.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on paha, koska olen punavihreä.
Mutta minulle Kokoomus on suurempi paha kuin PerusSuomalaiset.
Joten äänestäisin Halla-Ahoa ettei Stubbista tulisi presidenttiä. Kaksi Kokoomuspresidenttiä peräkkäin olisi vaan liikaa.
Ööö miten kokoomus voi olla suurempi paha? Poliittisella kartalla persut on oikeammalla kuin kokoomus ja olet nähnyt millaista talouspolitiikkaa tekevät.
Parempi se on ässävika kuin päässä vikaa. Jussi on paras.