Jos toisella kierroksella ovat vastakkain Stubb ja Halla-aho, kumpaa äänestät?
Jos toisella kierroksella ovat vastakkain Stubb ja Halla-aho, kumpaa äänestät?
Kommentit (193)
Äänestän Jussia. Olen kuitenkin sellaisessa asemassa esim. työssä, että tätä ei voi sanoa ääneen. Sama koskee monia tuttaviani. Luulen, että toisella kierroksella ovat Jussi ja Alexi. Mutta kumpi voittaa, luulen, että Stubb.
Hesarin gallupin mukaan Stubb ja Haavisto toisella kierroksella ja Stubb voittaa.
Toisilla ehdokkailla EI OLE mahdollisuuksia.
Äänestän ehdokasta, jota Putin kaikkein vähiten haluaa Suomen pressaksi - siis Halla-ahoa.
Vierailija kirjoitti:
Hesarin gallupin mukaan Stubb ja Haavisto toisella kierroksella ja Stubb voittaa.
Toisilla ehdokkailla EI OLE mahdollisuuksia.
Eivöt kannatus luvut enää voi muuttua kymmeniä prosentteja. Tilanne on nyt tämä ja Stubb tulee voittamaan. Rehn tai H-a eivät pääse toiselle kierrokselle.
Ei koskaan enää ääntä persulle.
"Suomi luopui itsenäisyydestään laukaustakaan ampumatta vuonna 1995! Tätä häpeää ei ole syytä mainostaa, vaikka vahinkopääministerimme onkin moneen otteeseen korostanut ex cathedra Isänmaamme suvereniteetin menetystä, esimerkiksi väittäessään EU:n lakien menevän Suomen lakien yli tai että Suomi ei saa sulkea itärajaa EU:lta kysymättä!
Toivoisinpa vielä elinaikanani näkeväni Suomen eron EU:sta ja Suomen uudelleenitsenäistymisen vapaiden valtioiden joukkoon!"
TÄMÄ!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten Halla-aho on rasisti?
Ei 15 vuoden takaisia blogikirjoituksia vaan tämänhetkiset puheet ja teot.
No ihan sekä klassisen että modernin että kaikkien muidenkin mahdollisten määritelmien mukaan.
Osaatko lukea?
Tätä se koululaitoksen rappio teettää!
Ei pelkoa että olisi.
Haavistoa äänestän. Stubb kakkonen, Jutta Urpilainen ja Li Anderson jaettu kolmas,
Rehn on sinänsä turha mies mutta parempi kuin Aaltola
Aaltolan valinta vähän huolestuttaa mutta onhan se parempi kuin Essayah.
Äänestäisin Essayahia jos sitä vastaan olisi Halla Aho.
Ja Hallis tulisi valituksi niin isänmaallisuuteni ja tulevaisuudenuskoni kokisi peruuttamattomia kolhuja.
Vierailija kirjoitti:
Äänestän ehdokasta, jota Putin kaikkein vähiten haluaa Suomen pressaksi - siis Halla-ahoa.
Hah hah, tää oli hauska! Vai oletko tosissasi...?
Mieti vähän, kenen puoluetta p utin on rahoittanut. Ja miksi hän järjesti härdellin itärajalle juuri nyt, kun Suomessa valmistaudutaan presidentinvaaliin. Koska kiihtynyt mm-keskustelu hyödyttää ... niin ketä ehdokasta?
Ja kuka ehdokkaista onkaan arvomaailmaltaan lähimpänä nyky-Venäjää: kansalliskonservatiivinen, auktoriteettiuskoinen, naisvihamielinen, muukalaisvihamielinen, homofoobinen, etnonationalistinen?
Jos todella haluat äänestää ehdokasta, joka on putelle kaikkein epämieluisin, äänestä sitä jonka arvot ovat kauimpana putesta, Eli Haavistoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on paha, koska olen punavihreä.
Mutta minulle Kokoomus on suurempi paha kuin PerusSuomalaiset.
Joten äänestäisin Halla-Ahoa ettei Stubbista tulisi presidenttiä. Kaksi Kokoomuspresidenttiä peräkkäin olisi vaan liikaa.Ööö miten kokoomus voi olla suurempi paha? Poliittisella kartalla persut on oikeammalla kuin kokoomus ja olet nähnyt millaista talouspolitiikkaa tekevät.
Perussuomalaiset edustavat kylläkin poliittista keskustaa! Jotkut tosin pitävät heitä vasemmistopuolueenakin.
Äärioikeistoa ne ovat, vaikka paistaisi voissa, rypsiöljyssä tai sianihrassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joten äänestäisin Halla-Ahoa ettei Stubbista tulisi presidenttiä. Kaksi Kokoomuspresidenttiä peräkkäin olisi vaan liikaa.Ööö miten kokoomus voi olla suurempi paha? Poliittisella kartalla persut on oikeammalla kuin kokoomus ja olet nähnyt millaista talouspolitiikkaa tekevät.
Perussuomalaiset edustavat kylläkin poliittista keskustaa! Jotkut tosin pitävät heitä vasemmistopuolueenakin.
Äärioikeistoa ne ovat, vaikka paistaisi voissa, rypsiöljyssä tai sianihrassa.
Oletko lukenut Perussuomalaisten puolueohjelmaa?
Älä valehtele, etkä ole! Mutta en minäkään haluaisi äänestää vasemmistoa, meillä ei kuitenkaan nykytilanteessa ole muuta vaihtoehtoa kuin Perussuomalaiset!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halla-Aho ei tule pääsemään toiselle kierrokselle, mutta jos tällainen Suomelle turmiollinen tilanne pääsisi jostain Putinin vaalivaikuttamisesta johtuen syntymään, että pitäisi äänestää curryn makusen paskan (Halla-Ahon) ja paskan makusen curryn (Stubb, kokkareista) väliltä niin kyllä pitää valita se paskan makunen curry, koska pahasta mausta huolimatta se ei ole ainakaan terveydelle hazardia.
Fasistien äänestäminen on epäisänmaallista."Fasistien äänestäminen on epäisänmaallista."
Onhan tämä lammaslauma äänestänyt vuosikausia jopa sosialidemokraatteja, vaikka ne aloittivat sisällissodankin hävittyään Eduskunnan äänestyksessä itsenäisyysjulistuksen jättämisestä!
Ne solisalirakit aloittivat sisälliss
Juuri näin!
Vierailija kirjoitti:
Jussia molemmilla kierroksilla.
Vähän turhaa kun se ei sinne pääse.
Kysymys oin niin naurettavan hypoteettinen, että ei kannata vaivautua edes vastaamaan. Halla-aho ei todellakaan ole toisella kierroksella piste
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persut ovat äärioikeistolainen, rasistinen, talousliberalistinen puolue. Se, että te joskus muinoin synnyitte SMP:stä, haihtui ilmaan PS:n hajotessa 2017.
Äänestän Mestaria molemmilla kierroksilla. Valitettavasti hänestä ei vielä tule kuitenkaan presidenttiä, vaan hän häviää Stubbille. Mestarin aika koittaa sitten Stubbin ensimmäisen kauden jälkeen. Kiitos Mestarille, että hän on nyt kirkastamassa polkuaan koko kansan presidentiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persut ovat äärioikeistolainen, rasistinen, talousliberalistinen puolue. Se, että te joskus muinoin synnyitte SMP:stä, haihtui ilmaan PS:n hajotessa 2017.
Petturi Soini yritti kaapata Puolueen. Siitä kuivui ja kiteytyi pöntön laidalle sitten Siniset, jotka haihtuivat olemattomiin kuin pieru Saharaan!
Ketä tahansa muuta kuin Stubbia. Ei kokkareita enää minnekään, eikä varsinkaan noin Amerikkaa nuolevaa tyyppiä kuin Stubb. Yhtään enempää NATO/USA/sota kiimaa ei tarvita. Äänestäisin ekalla kierroksella Li Anderssonin ja tokalla sitten tosiaan ketä tahansa, joka siellä vastassa sattuisi olemaankaan.
Jos toisella kierroksella on vastakkain rikkinäinen kumisaapas ja Halla-aho, äänestän rikkinäistä kumisaapasta ja olen täysin varma siitä, että valintani on Suomen ja suomalaisten edun mukainen.