Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Suosikkimerkkisi/kauppasi alennusmyyntiaikaan?

06.01.2007 |

Onkos teillä suosikkimerkkejä tai kauppoja, joita suositte juuri alennusmyyntiaikoina?

Itse huomaan aina aleaikoina ostavani aavistuksen kalliimpia merkkejä. Ja joitain täysin tuntemattomia tulee testattua aletuotteilla, kun normaalihinnalla ei raski ostaa ' sikaa säkissä' .

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastenvaatteita ostan vain vähän (=ulkovaatteet ehkä) alesta, mutta itselle ja kotiin sitäkin enemmän.

Vierailija
2/9 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tällöin ajoitan pakolliset sukulaisvierailut Helsinkiin aleaikaan ja käyn ainakin Pompiissa. Lisäksi tietty täällä Turussa Oliviassa ja Oskarissa. Nyt ostin Kenzoa ja Elleä. Lisäksi käyn yleensä Stockalla ostamassa Mexxiä. Ruotsalaisketjuista (H&M, Lindex yms.) olen ostanut jo täyteen hintaan mitä haluan, alesta harvemmin löytyy mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ale aikaan ostelen pojille merkkivaatteita, suosikkeja timberland, gant, burberry. Näitä harvemmin raaskin täydellä hinnalla ostaa, ja alesta olen vielä onnistunut jotain löytämään. Mulla tosin niin monta lasta, että aina sopii jollekin.

Lempiliikkeitä on pompii ja bobo, niiden valikoimat tunnen aikas hyvin, joten tiedän mitä menen aleista etsimään. Toisaalta tykkään myös siitä, että niissä saa asioida rauhassa, mutta apuakin tarjotaan. Tiedän kuitenkin mitä haluan kun se eteen tulee, enkä tykkää siitä että myyjä " pakko myy" eli suosittelee aivan tolkuttomasti jotain, mistä en edes tykkää.

Vierailija
4/9 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yleensä viitsi lähteä noihin ostoskeskuksiin Espooseen, olen liian laiska siihen. Enkä niin kierrä noita merkkiliikkeitä, tuntuvat niin mielettämän kalliilta ja jos on jotain superhyvin tarjouksessa tuntuu että myydään alta aikayksikön pois tai kokoja ei löydy. Minun ei ole tullut käytyä edes Sellossa, vaikka töissä ollessani ajoin päivittäin sen ohi, mutta aina oli kiire kotiin enkä poikennut, enkä ruokatunnilla viitsinyt sinne lähteä.

Jumbossa saatan sitten nopeasti piipahtaa usein kyläreissulla (yhden lapsen kummit asuvat ihan vieressä) ja siellä käyn mielelläni Jesper&Juniorissa, muista lastenvaateliikkeistä en siellä perusta. Tuolta ostan lähinnä Jonathania tai Reimateciä. Jonathania ostan myös jonkin verran kotiesittelyissä varsinkin poistokassista.

Lisäksi meillä löytyy ihan kodin läheltä Euromarket, jossa aleaikaan voi tehdä aika löytöjä. Sieltä sitten ostan mielelläni kenkiä (jotka ovat olleet todella hyviä) ja ulkovaatteissa usein Lassieta tai joitain suomalaisia tuntemattomampia merkkejä.

Sisävaatteita lapsille tulee sitten ostettua milloin mistäkin alesta, usein esim. Citymarketista ruokareissun yhteydessä. Sokoksessa käyn sitten mielummin 3+1päivien yhteydessä ostamassa lapsille kaikkea, kun varsinaiset alet tuntuvat olevan aika huonoja.

Vierailija
5/9 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista kahdesta olen AINA ennen alennusmyynneistä löytänyt eniten meille. Jesper Juniorista tuttaa ja Legoa lähinnä ja pääasiassa ULKOVAATTEITA; Reimatec ja Jonathan, puoleen hintaan. Lindexiltä 50 tai jopa 70% peruskivoja vaatteita, joskus tosi kivojakin mitä en ole -30% alelapulla kerinnyt ostaa.

Nyt tuntuu että huonoin ale ikinä, olen ostanut juhlamekon ja bamsebodyn lindexiltä... SIINÄ KAIKKI.

tuusis

Vierailija
6/9 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvänä kakkosena tulee Sokos. JJ:stä tykkään ostaa Legoa alella ja Sokokselta saa ainakin Espritiä edullisesti.

Nyt kyllä olen ostanut aika vähän noista JJ ja Sokos, koska sopivaa löytyi muualtakin ihan kiitettävästi.

Bobo, Pikkuväki ja Pop on tältä aleajalta katsastettu. Vielä odottelen Pompiin loppurysäystä, josko sieltä jotain löytyisi. Akuuttia tarvetta ei millekään ole, joten ostohalut aika vähissä..

Vierailija
7/9 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai paremminkin, jos siellä joku huomenna käy, niin olisi oikein kiva kuulla. :)

Vierailija
8/9 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jesper Juniorista ostan yleensä alesta tytöille ulkovaatteet odottamaan seuraavaa vuotta. Joskus ostan myös Legon vaatetta mutta Legoa ja Esprittiä ostan JJ aika paljon yleensä 1/2 hintaan päiviltä. Tykkään myös meidän paikallisesta Nickysta ja Nellysta sinne saa ale kupongit joilla saa itse valita tuotteita -40-20%. Kierrän myös Lindeksin ja Anttilan ja ostan jos jotain kivaa sattuu löytymään edullisesti. Stockkalla käyn yleensä sitten kun lisäale alkaa.....

Vierailija
9/9 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin maanataina alkaa Tukholman Ticketin liikkeessä -50% ale