Oasis74
Luin tuolta heiniksiltä sun viestin. Mulla oli tapaninpäivästä asti vuotoa kun pyyhki, ei tullut housuun asti mitään. Kävin tän viikon ke tarkistuttaa vuodon ja ultrassa näkyi tuulimuna. Rv oli kasassa jo 11+3 ja piti heinä vauva tulla meillekin. Nyt vaan harmittelen miksi en mennyt alkuraskauden ultraan yksityiselle. Tai heti kun vuoto alkoi. Ei sillä ettäkö sille mitään olisi mahtanut, kun ei sikiötä ollut ollenkaan. Ehti vaan jo olla niin onnessaan tulevasta vauvasta. Ajattelin, että on normaalia ja kaikki hyvin, ku esikoista odottaessanikin tuli oikeita veri ryöpsähdyksiä mutta silti kaikki hyvin.
Kannattaa oman mielenrauhan vuoksi tarkistuttaa lekurissa, voihan kaikki olla hyvin. En halua millään muotoa sinua pelotella.
Toivon sulle vauvaliimaa ja tarrasukkia ja paljon zemppiä, kuten myös muille henävauvoja odottaville! Ja paljon jaksuja ja voima haleja muillekin tuulimunan tai keskenmenon kokeneille.
-Nannu-
Mä kävin joulun alla yksityisellä ultrassa ja silloin oli kaikki ok. Mulla olis nyt keskiviikkona se np-ultra ja mietin et jos siihen asti jaksaisi sinnitellä. Tänään ei ole ollut mitään vuotoa. Tietty olen peloissani heti kun johonkin vihlaisee etc.
Takautuvasti tuli mieleen, että esikoisen kanssa oli kerran samanlaista kirkkaan punaista vuotoa, mutta silloin oli viikkoja jo paljon enemmän, ainakin 20.
voi kun osaisi olla stressaamatta. Enää olin 6pv niin olis toi 12vk täynnä.